iPad 2 se strică destul de rapid

Azi am fost până la E-boda, cu ceva trebi, cu care ocazie am văzut cum arată un iPad 2 stricat după 2 zile de utilizare. Filmuleţul e destul de sugestiv, deşi e filmat cu mizeria de cameră de la HTC Desire. A, şi cică garanţia nu acoperă aşa ceva.

Gabriela Firea vrea să închidă acest site.

Poți contribui la eforturile mele cu un abonament de 3 USD

77 comentarii

  1. acuma or sa sara toti mactarzii cu scuzele de rigoare

    Thumb up 0
  2. Si pana la urma ce a rezolvat nenea ala? Nu i-a ramas decat sa dea mai repede din degete.

    Thumb up 0
  3. Astefel de gadgeturi is pt retarzi deci ….. ce te mira …

    Thumb up 0
  4. Nu e stricat, e dovada ca e un produs exclusivist, nu oricine il poate manevra.

    Thumb up 0
  5. Ma batea un gand sa imi iau ipad 2…hmm

    Thumb up 0
  6. Arhi, stii bine ca te respect, dar nu poti pune nici tu un astfel de titlu, asa cum fac ziarele de care ai scris zilele trecute. Nu poti spune ca iPad se strica rapid doar pentru ca ai vazut unul stricat. Asta e, se intampla si dinastea…nici nu vrei sa stii cate telefoane (iphone, nokia, samsung, htc etc.) erau bulite in cutie si se intorceau clientii cu ele. Pana mea, e un obiect, e ceva care se strica.

    Am avut mac, dar nu sunt un mare fan. Sunt de parere ca fiecare (windows, mac, linux) e bun pe partea lui. Nu e nici unul cel mai bun sau cel mai naspa, depinde doar pentru ce il folosesti.

    Legat de garantie….imi este greu sa cred. Aia de la apple schimbau iphoanele cand aveau display spart, cu toate ca nu era neaparat vina lor. Daca e adevarat ca nu intra in garantie, desi nu cred, e urat din partea lor 🙂

    Thumb up 0
    • Sagi, nu intră în garanţie pentru că e cumpărat de pe grey market. Produsul nu este lansat oficial în România, drept pentru care Apple spune DESCURCĂ-TE.
      În rest sunt întru totul de acord cu tot ce ai scris. Produsele electronice au o marjă de Dead on Arrival de aproximativ 1 la zece mii (se strică în mai puţin de 48 de ore de la achiziţie). Se poate întâmpla ca ghinionistul ăla din 10.000 să fie chiar un bun prieten.

      Thumb up 0
    • Asta e problema lui acum ca nu a avut rabdare 🙂

      Exact. Stiu ca exista si o lege care obliga schimbarea produsului cumparat daca prezinta orice defectiune in maxim 24 de ore.

      Thumb up 0
  7. rusine Dinu Patriciu!

    Thumb up 0
  8. @Bazaconii: procentul de produse DOA e undeva intre 0.5 – 1 % si la unele branduri sare si de 1%! Mi-as dori eu sa fie doar 0.01% (adica 1 la 10.000) 🙂
    @Sagi: din pacate nu exista o asemenea lege in Romania. Odata ce ai semnat factura/contractul, il poti schimba doar prin „bunavointa” vanzatorului. Nu ma refer aici la achizitiile online, in cazul carora poti sa renunti la produs in 10 zile. Legile aplicabile pentru garantii le gasesti pe site-ul ANPC(L. 449/2003 si OG. 21/1992).

    Thumb up 0
    • @Robert: stai! Am greșit și eu, dar ai greșit și tu. E unu la mie, nu la zece mii, dar nici la suta! Sau?

      Thumb up 0
    • @Bazaconii: nu cred ca am gresit 🙂 Lucrez in domeniu de multi ani si am cifre reale. 🙂 Oricum, ca sa ti se strice un produs in 24 de ore, tre’ sa fii ghinionist…

      Thumb up 0
  9. nu cred ca sunt atat de “firave”…totusi…sunt sanse sa il repare…

    Thumb up 0
  10. @Robert – eu am lucrat la Orange Romania si schimbam orice telefon in 24 de ore de la achizitie, orice defect ar fi avut (bine, daca dadea clientul cu el de asfalt, nu prea mai schimbam).

    Thumb up 0
  11. #15

    ,,Mizeria” de HTC Desire?:))) man, eu as da aproape orice sa am un asa telefon;))

    Thumb up 0
  12. @Sagi: le-ati schimbat pt. ca e de kko sa nu-l schimbi daca se strica in prima zi, dar nu exista o lege care sa oblige vanzatorul sa schimbe produsul in 24 de ore.

    Thumb up 0
    • #19

      Robert » ba da, prin lege orice vanzator trebuie sa iti primeasca produsul inapoi sau sa ti-l schimbe in primele 24 de ore

      Thumb up 0
    • @Arhi: ma ocup de garantii de 7 ani, nu cunosc nici o lege care sa te oblige sa inlocuiesti un produs de larg consum in 24 de ore. Poate mi-a scapat mie 🙂

      Thumb up 0
    • #21

      Robert » orice MAGAZIN e obligat sa iti primeasca produsul inapoi, daca declari ca nu esti satisfacut de el. A se retine satisfacut, ca daca declari ca are 2 pixeli morti, e de garantie.

      Thumb up 0
    • @Arhi: corect, dar din pacate nu e obligat prin lege sa-l si inlocuiasca. Asta daca il poate repara…

      Thumb up 0
    • #23

      Shit, a mai aparut un Claus. Inca 2-3 si o punem de-o secta.

      Thumb up 0
    • Eu stiam ca in afara de alimente poti schimba orice intr-un termen mai mare de 24h, nu mai stiu exact.

      Thumb up 0
    • #25

      Arhi, nu exista legea de care vorbesti tu. Sau daca exista ma dau batut pentru ca si eu ma ocup de garantii. Poate exista bunavointa vanzatorului, cum spunea si Robert sau politica unor firme. Nicidecum o lege. Doar cand este vorba de comert online si aici vorbim de 10 zile. Logica? Intr-un magazin fizic testezi produsul si il cumperi in cunostinta de cauza. Ai timp sa fii satisfacut sau nu.

      Thumb up 0
    • #26

      Claus » este in legea protectiei consumatorului

      Thumb up 0
    • #27

      Ne exista legea protectiei consumatorului. Si raspunsul tau este extrem de evaziv spre deosebire de afirmatiile foarte ferme si fara nici o baza pe care le faci.
      Exista, asa cum spune si Robert, Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile acestora, Ordonanta 21/1992 privind protectia consumatorilor si Ordinul 72/2010 privind unele masuri de informare a consumatorilor. Multumita tie le-am recitit. Nu exista in ele nici o mentiune referitoare la inlocuirea produselor in 24 de ore. De fapt nu exista nici o precizare referitoare la inlocuirea produselor cumparate din magazine fizice.
      Exista in schimb Ordonanta 130/2000, modificata ulterior de diverse legi, referitoare la comertul la distanta. care spune la art.7 alin. (1): „Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. Si ordonanta asta se aplica pentru ca o factura de vanzare semnata se considera a fi asimilata unui contract intre doua parti, cu acceptarea termenelor prevazute in respectiva factura.
      E singura mentionare a dreptului de a returna produse odata cumparate, crede-ma.

      Thumb up 0
    • De acord cu Claus, pe bune ca asa e

      Thumb up 0
    • nu te poate obliga nimeni sa inlocuiesti un produs in 24 ore..
      de cum ai iesit pe usa sanatate..se schimba doar prin bunavointa vanzatorului

      Thumb up 0
  13. Sa am bani si nu as lua un iPad, fie el 1 sau 2, nou sau la mana a doua. Cu 1000$ mi-as lua un laptop foarte performant, insa doar ce mi-am luat sau, as strange bani si as lua un MacBook PRO, dar nu iPad. Intr-adevar, este mult mai portabil, dar la ce face eu cred ca nu-si merita banii. Parerea mea si mi-o pastrez.

    Thumb up 0
  14. #31

    Normal ca pe alte tablete nu apare problema.

    Wait, alte tablete la capitolul touch experience si jocuri sunt inca acum vreo 4-5 ani in urma.

    Thumb up 0
    • iTard much ? 😛

      Thumb up 0
    • #33

      Cineva » desigur, tu evaluandu-le pe toate si stiind clar cum sta treaba. motorola xoom e o varza, este?

      Thumb up 0
    • Arhi, Xoom o fi el foarte bun, dar costa foarte mult, ceea ce este destul de neobisnuit pentru un produs ce rivalizeaza cu Apple.

      Thumb up 0
    • #35

      Dan Pandrea » 799 USD ti se pare scump?

      Thumb up 0
  15. hmmm….intersant. gata nu mai imi iau Ipad. :p si intradevar htc-ul nu este atat de bun pe cat se zice

    Thumb up 0
  16. asa-i cand te pui cu fundul pe el… 🙂

    Thumb up 0
  17. era de asteptat, trebuie sa mai treaca cativa ani pana o sa fie cu adevarat bune

    Thumb up 0
  18. #39

    @Arhi: Am citit, am sunat la OPC, o problema cu un telefon de la Germanos. Nu exista nici o lege care sa i oblige sa primeasca produsul in termen de 24 de ore de la cumparare, doar pt ca nu esti satisfacut ( aveam problema cu telefonul ca nu se auzea bine dar la Germanos mi au spus ca se aude perfect ) Dupa crize, sunat la Cosmote, sef magazin, am reusit sa schimb rahatul cu un alt telefon.

    Daca chiar exista legea asta, poate se indura cineva si ne spune si textul 🙂 SUte de multumiri 😀

    Thumb up 0
  19. #40

    Legislatia americana le cere firmelor sa treaca in declaratiile financiare cheltuielile cu reparatii/schimburi la produsele defectate in perioada de garantie. Apple sta destul de bine, cu 1,6% din vanzari cheltuiti pe asa ceva in 2010 (in crestere de la 1.0% in 2009)

    http://www.warrantyweek.com/

    Thumb up 0
    • @Kramer: daca e 1,6% din vanzari, atunci sigur s-au intors in garantie peste 3-4% din unitatile vandute, si asta in primul an dupa vanzare. O medie de intoarcere in garantie in primul an dupa vanzare, ar fi cam 7% din totalul produselor vandute.

      Thumb up 0
  20. #42

    trucaj ordinar:)))

    Thumb up 0
  21. @Arhi trebuie să schimbi capacul din spatele carcasei pt că s-a mătuit geamul camerei.

    După o să fie totul ok sau poți să-l scoți de tot.

    http://www.youtube.com/watch?v=Z9GRcSM–_M

    Thumb up 0
  22. Aberezi cu titlul ala. Am un iPad2 purtat prin conditii mai mult decat dure (afganistan), zburat cu o gramada de ciolocoptere si avioane, praf si soare. nu am nicio problema cu el. si pun pariu ca daca-l duc inapoi la apple store cu o problema d-asta se rezolva cu garantia (este luat de la apple store, nu de la mizerabilii emag)

    Thumb up 0
  23. PS: stiu cum sta treaba si cu motorola xoom, era alternativa cand am luat ipad-ul … da, este infect fata de ipad.

    Thumb up 0
    • „Nu ma supar sa stiu ca nu ti-l permiti?” For real? AHAHAHAHA! :-))))) Argumentul tipic de cocalar. Cine nu-si permite, mai, un ipad? Costa mai putin decat telefonul meu, smartass. Da, decat un telefon. Asta e si „smecheria” la el, sa fie IEFTIN, stii? Wtf is wrong with you?
      Dar na, ar fi culmea sa polemizez cu un Apple-fetishist.
      On topic(kinda) : prieten cu iPhone4 trimis in service dupa o luna/nu-i mai functionau speakerele alea de sub el. Produsele Apple nu se strica. E o conspiratie. :-))) E normal sa existe defectiuni, si navetele NASA au asa ceva, ce-am vrea de la niste chestii produse in China? Nu e nimic senzational intr-o defectiune la un produs. Fie el Apple, HTC, Nokia sau Blackberry(apropos de Blackberry – astia iti schimba direct telefonul defect, nu-l repara).

      Thumb up 0
    • #47

      tu esti bufonul blogului. mai amuza-ne te rog cu tembelismele tale

      Thumb up 0
  24. #48

    Un bun prieten a ales o chinezărie pe Android, pe care a dat undeva la 8 milioane. E puţin spus că este decentă. Aşa că mizeria asta de iPad să rămână, spun, pentru fraierii pe care-i tot prosteşte Apple, pentru ăia care cred că nu găsesc femei dacă nu afişează iPad-ul lor pe masa de la Starbucks, unde-şi beau cafeaua aia mizeră, luată la preţuri nesimţite că, na, obrazul de prost cu cheltuială se ţine.
    Mulţumesc, trăiască retardul Mac, America este mândră de el. Marş în Afganistan, cu toţii, să vă aducă pe steag!

    Thumb up 0
  25. @bogdan: presupun ca nu ai citit ca am incercat si xoom-ul, nu? care este decent daca il compari cu chinezaria pe care totusi NU o ai tu. sau cu ipad-ul pe care NU il ai tu. dupa ce o sa incerci un iphone 4 sau un ipad 2, o sa vezi cum se misca/vede si ce aplicatii ai disponibile, mai discutam. pana atunci esti liber sa fii invidios pe ipad-ul meu :*. nu ma supar sa stiu ca nu ti-l permiti :*

    Thumb up 0
    • #50

      După cum spuneam 🙂 Am exact ceea ce am considerat că am nevoie sau merită. Mai departe, la revedere. Nu stau de vorbă cu tembelii, despre ei vorbesc doar la persoana a treia.

      Thumb up 0
    • mie-mi place sa ma mai cert cu habarnisti pe bloguri, ca de obicei am argumente mai puternice decat „mactard” :). dar lasa, ajungi odata sa pui mana pe un ipad 2 sa vezi cum se misca si discutam dupa. fa economie la cafeaua de 1 leu cativa ani si o sa poti! am incredere in tine!

      Thumb up 0
  26. #52

    nu stiu de unde ai tras concluzia ca nu pica sub garantie. cat timp nu sunt dovezi ca a picat pe jos (indoituri in aluminiu, sticla sparta) sau dovezi ca a intrat la apa (senzorii de apa se coloreaza portocaliu), ai garantie.

    se mai intampla, e electronica…

    Thumb up 0
    • #53

      aoleks » di faptul ca e luat din state, de aia

      Thumb up 0
    • Si ce daca e luat din state! Il poate rezolva in orice alta tara in care exista service autorizat si produsul este lansat. De exemplu Ungaria

      Thumb up 0
  27. #55

    Post magnet pentru hateri

    Thumb up 0
  28. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 41 din 27 aprilie 2000 zice ca orice produs se schimba in 24 de ore, indiferent ca nu merge sau nu-ti place

    Thumb up 0
    • #57

      SilviuB » tks

      Thumb up 0
    • SilviuB, eşti sigur? Mi-e greu să cred că o ordonanţă de urgenţă despre pensii poate stabili acest lucru.
      Pentru ca OUG 41/2000 priveste sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale!!!

      Thumb up 0
    • #59

      Poate are legatura; ti-l schimba in 24 de ore daca esti pensionar, ai peste 100 de ani si vii si cu mama.

      Thumb up 0
    • #60

      „Ordonanta urgenta 41/2000 pentru modificarea si completarea Legii nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale”
      La asta te referi, SilviuB? Singura Ordonanta 41/2000. Daca nu ai nimic inteligent de spus taci. Faptul ca mentionezi o lege, care de altfel nu are nici o legatura cu subiectul, nu te recomanda ca fiind destept. Arhi, astia sunt cei care iti dau dreptate. As fi atat de mandru in locul tau:)
      PS: Chiar NU exista nici o lege, ordonanta, decizie care sa spuna ceva de termenul de returnare a produselor la comertul in magazine fizice. Consider ca mi-am argumentat in comentariile anterioare raspunsul. Dar daca asta e nivelul discutiei…

      Thumb up 0
    • #61

      Claus » nu inteleg la ce te referi prin nivelul discutiei. ai fost bruscat, ti-a interzis cineva sa iti spui opinia?

      Thumb up 0
  29. #62

    Nu inteleg de ce ar da cineva o gramada de bani, pe un cacat, care nici n-are componente la fel de puternice ca un laptop sau ca un PC. Doar pentru ca are touch screen? Pe mine ma enerveaza la maximum touch screenurile, desi sunt foarte distractive la inceput, dupa ce te saturi sa te joci cu el, devine stupid.

    Thumb up 0
  30. Pana la urma, omul a zis si cauza din care a ajuns asa, era din cutie stricat sau a cazut, a fost lovit, etc.?

    Thumb up 0
  31. ramane totusi o rama foto destul de buna

    Thumb up 0
  32. #65

    O chestie poate imi explica si mie careva-touchscreen-urile astea nu se se umplu de amprente si jeg cum tot umbli cu degetele pe ele?! Ce faci stergi ecranul la fiecare 5 minute?

    Thumb up 0
  33. #66

    si e stricat la el ce?.. ca filmuletul „sugestiv” arata ca „mizeria” merge ok.

    Thumb up 0
  34. ce anume se strica,nu este fabricat bine ca am auzit si la alti

    Thumb up 0
  35. #68

    @PlayActive, ba da, imediat se acoperă de amprente. Nasol e la anumite jocuri când tot glisezi cu degetul pe ecran des (fără să îl ridici). Acolo se usucă pielea de pe deget, își pierde „lubrifiantul” și senzație este chiar nașpa.
    Ideea este că dacă cumperi un iPad2 să cumperi varianta albă. Pe alb nu se văd amprentele (mă refer la ramă). Amprentele se văd doar pe ecranul negru, când este stins. Când este aprins nu te deranjează.

    De regulă înainte să folosești o tabletă la o utilizare îndelungată te speli cu săpun înainte. Și îți faci un obicei să ai lângă tine o microfibră moale, pentru curățat sticla. Nu strică.

    @everyone: Tabletele în general (iar iPad-ul și mai în general) reprezintă un produs exclusivist și nu sunt pentru toți. Dacă nu înțelegi la ce e bun o tabletă și preferi un desktop sau un laptop să îți faci treaba atunci discuția asta nu are rost.

    Thumb up 0
  36. @Arhi: n-am putut sa dau reply pe raspunsul tau de mai sus, reiau aici. Xoom costa $799 pentru o varianta de 32GB (si este entry-level), iPad-ul incepe de la $499 (ce-i drept pt varianta de 16GB), dar cea de de 32GB costa 599$, deci tot mai ieftin. Stiu, vei spune ca trebuie sa adaptez preturile la cele din Romania, dar momentan pretul iPad-ului este umflat deoarece dealerii oficiali nu primesc iPad-uri de la taica Jobs, asa ca magazinele precum eMag pot pune ce pret vor.

    Thumb up 0
    • #70

      Dan Pandrea » pretul pentru europa de est este INTOTDEAUNA acelasi, dar in euro si asa vine de la tata jobs. adica 599 usd vor fi 599 euro.

      Thumb up 0
    • Da, e cretinatatea aia de Apple Pricing Policy (1USD = 1EUR), dar asta ar insemna ca varianta de 32GB sa fie 2500 RON, nu 3100 RON (eMag). Ai idee daca mai intra vreun tva?

      Thumb up 0
    • #72

      Dan Pandrea » habar nu am. oricum, eu credeam ca e doar la noi, dar am am vazut in viena ca au aceleasi preturi ca la apcom…

      Thumb up 0
  37. Conteaza ca nenea ala ( nea Vasile sau cum il chema ) nu a mai luat un glontz in cap si traieste fericit pe ecranul ipad-ului.

    Thumb up 0
  38. #75

    Parerea mea e ca a fost abuzat lovit apasat prea tare in acea zona. Imi vine greu sa cred ca a mers si nu mai merge. Daca n-ar fi mers de nou, ar fi alta poveste.

    Ca o paranteza… s-a jucat cineva cu vreo tableta Archos? suna interesant ca specificatii si pret.

    Thumb up 0
  39. pai ce..ne-am saturat de calitate superioasa,nu?:))

    Thumb up 0
  40. bai voi sunteti prosti? Appleurile nu se strica.
    http://demotivare.com/posters/389/deci-pentru-asta-trebuie-ipad.html

    Thumb up 0