LIDL este primul brand de companie / brand commercial / brand non-media care ajunge la 1 milion de fani pe Facebook. LIDL organizeaza anul acesta o serie de concerte pop, prin toata tara, sub numele Mix Music Evo. Pe 11 august, cand LIDL implineste 1.000.000 de fani, evenimentul ajunge la Cluj.

Multi fani de pe Facebook isi doresc sa vada un concert Mix Music Evo in orasul lor. Desi LIDL si-ar dori sa poata ajunge peste tot, ii este imposibil sa o faca. Dar asta nu inseamna ca nu exista o alta modalitate de a oferi fanilor din toata tara experienta unui show. A unui show special, pe masura ocaziei pe care o celebreaza.

Pentru a sarbatori 1.000.000 de fani, alaturi de toti cei 1.000.000 de fani, LIDL face imposibilul posibil: Atunci cand nu poate aduce concertul in orasul tau, te aduce pe tine la concert.

Aplauzele si prezenta de spirit a multimii construiesc o atmosfera speciala, la care si cei de acasa pot sa participe.
LIDL a creat o aplicație de facebook, care permite utilizatorilor cu un webcam deschis să ajungă în mijlocul mulțimii de oameni din Cluj, pe ecranul din dreapta scenei.

Aplicatia le permite sa aplaude, sa fluiere sau sa ridice o pancarta, iar mesajul lor ajunge sa fie vazut si auzit de toti cei care urmaresc evenimentul.

Aplicatia va fi activa duminica dupa-amiaza, pe perioada concertului.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.