Mulți dintre voi lucrează, ca și mine, în domeniu. Mulți dintre noi ne-am plâns, de-a lungul timpului, de tonele de comunicate de presă seci, scrise deșertic, fără nicio urmă de ceva care să te îndemne măcar să îl deschizi.

Dar oare câți dintre noi au făcut vreodată ceva în direcția asta? Ceva să îi facă pe oamenii din PR să gândească mai mult la acel comunicat, companiei în numele căreia se scrie să fie mai flexibile și să înțeleagă că anunțul că ei vând imprimante și sunt cei mai buni nu este, în mod exclusiv, cel mai potrivit și, în niciun caz interesant.

Așa că mi-a venit o idee.
Nimeni, în afară de ziare, de pe internet, nu publică comunicate de presă.
Eu o să public, pe cetin.ro. Am făcut în partea de jos a sitului o categorie specială, demarcată separat, căreia încă nu știu dacă o să îi las comentariile. În fiecare zi voi alege, ca premiu pentru strădanie, 5 comunicate de presă din zecile pe care le primesc, 5 cele mai bine scrise, mai interesante, mai frumos ilustrate, care nu conțin poze de 10MB bucata, care nu vorbesc ca și cum ar transmite indicații de trecut strada unor copii cu sindrom Down și tot așa.

Evaluarea este pur artistică, ține strict de mine și de plăcerea mea. Nu neg că sunt chelcheoșozuri care îmi plac și mie, piarițe care îmi sunt simpatice și vor profita la maxim de posibilitatea de a publica pe un site de 20 000+ unici pe zi. Aia e, riscurile meseriei. Dar sper că astfel îmi aduc umila contribuție la dezvoltarea în bine a industriei.

Doamnelor, purcedeți.