Minciuni de presă

M-oi bucura eu că a murit unul din imbecilii care pun în pericol viața celor de lângă ei, mergând pe contrasens și tăind barierele de cale ferată. Sau poate nu m-oi bucura, cine știe.

Dar dom’le, când citesc minciuni de presă, nu pot să stau locului.
Ce tren merge în românia cu 110kmph? Ce tren trece pe la bariera de pe petricani cu 110 kmph? Fiți serioși…
Fugiți măi, cu televizorul ați mințit poporul.

Îți mulțumesc că mă citești.

Poți susține cetin.ro cu un abonament de 3 USD

74 comentarii

  1. #1

    Pe tronsonul Bucuresti – Constanta cu atat se merge, mai nou, de cand au terminat modernizarea. Testat 😉

  2. E un intercity/rapid de la Constanța. Când trece ăla se ridică praful. Restul de mărfare dorm pe șine…. până trece unul dintr-un sens vine altul din alt sens și uite așa se stă la barieră câte ~ 20 minute.

    Parol

  3. #5

    Știa țăranu’ ce știa cu friptura cu mămăliguță și usturoi. Dragostea trece prin stomac. Dacă ajungea la pârnaie putea să facă un bărbat pe deplin fericit 😛

  4. #6

    Mai era o doctoriță nebună care mergea cu un Opel Corsa pe contrasens cu 190 la oră. Repet: opel corsa, 190km/h

    • #7

      Si eu stiu un nebun incepator cu Corsa care a mers cu 180km/h pe autostrada!

    • #8

      eu stiu pe altu’ incepator c-un cielo, pe autostrada, cu 170 km/h

    • #9

      Slab. Cielo executive, 195/h dupa vreo 5 minute de pedala la podea si oglinzile lasate. Probabil era si vantul bun in ziua aia 😉

      170 era viteza standard pe autostrada pana m-au lasat sa ma gandesc 90 de zile cum vine treaba.

    • ahahahaha buna asta cu ganditul:))))))))))))

    • #11

      170-130=40. de unde 90 de suspendare?

    • #12

      @Zola poate a confundat localitatea cu autostrada. Sau poate se lucra. Si pe mine m-au lasat fara permis acum mai multi ani pe A2 pentru 110 km/h in zona de 50, era chiar limitarea de la lucrarile din zona Drajna si baietii stateau cu radarul.

    • #13

      Alex, daca prindeai vant de faţă, decolai.

    • #14

      corsa mea n-a atins niciodată mai mult de 145 la oră. poate ar fi trebuit să încerc pe contrasens.

  5. #15

    Singurul comentariu care imi vine in minte, e adevarat poate off topic, e ca Evz a ajuns un tabloid de mana 3-a.

    • #16

      Jerome,
      tocmai de aceea i se mai spune si Excrementul Zilei…

  6. #17

    Nu e,hai sa va spun eu ce s-a intamplat ca sa nu va mai agitati atat. A fost lovit de catre un OZN,model GLU-K 57 nu un tren. Ozn ul pleca de la mine de-acasa,eu locuind tot in pipera. S-a musamalizat,n-a fost niciun tren,martorilor le-a fost stearsa memoria. E regretabil,Marcel e de vina,pilotul ozn-ului era baut, s-a gasit tuica la bord,i-o daduse marcel LA pachet.

    • #18

      Martorii aveau facuta cate o trepenatie de catre omuletii verzi…nu-i asa?

    • #19

      Another cover-up by the Men in Black… Now look into this light and forget everything you’ve seen.

    • #20

      Nu pot sa cred ca Freigedank trolleaza la subiect :)))))))

    • #21

      Acum inteleg de ce a zis freige ca sta la tara si toti ziceau ca nu e el bla bla…

    • #22

      @Freigedank: de ce manincei ce nu trebuie? GLU-K 57 nu mai sunt in circulatie de 30 de ani (martieni).

  7. #23

    Exact la asta ma gandeam si eu :))

  8. #24

    Dupa cum stiti dragii mei, reportul la concursul intrebarea lui Freigedank, a ajuns la 2000 euro. Aveti o sansa mare, dragilor, nu trebuie decat sa raspundeti la intrebarea mea si norocul va poate lovi! Lansez chiar acum noua intrebare- CU CE MA STERG EU LA CUR DUPA CE MA CAC? Castigatorul va fi desemnat maine dimineata,dragii mei! Nu uitati,aveti 3 variante de raspuns si tot atatea sanse de castig! Jucati si castigati,numai la – ,, Freigedank intreaba!” Mult succes!

  9. #37

    si da, bariera de la petricani e exact pe linia principala Bucuresti-Constanta care a fost modernizata. Aceeasi linie trece si prin capatul Herastraului

  10. #38

    Freigedank,
    scrie-mi un text coerent despre porumbeii albi din visul tau cu extraterestrii si il publicam la rubrica Halba de Cuvinte in editia de saptamana viitoare a Vocii de la Castel…

    • #39

      Friege si textul coerent….pai tocmai asta e farmecul lui: nimic nu e coerent! Cateodata zici ca citesc Dune in alta varianta

    • #40

      scoate coerent si o sa ai textul

  11. #41

    „Protector al manelistilor” ?!??! trenul ala trebuia sa ruleze cu 200 km/h si sa aiba in dotare o tzeapa intre tampoanele din fata. Cocalarul care depaseste coloana si trece printre bariere pe principiul „eu sunt mai smecher si motorina mea e mai scumpa ca a lu’ prostii care sta la bariera” a primit ce trebuia. Va rog sa notati derapajul de mai devreme ca si licenta litarara. Este voluntar si asumat.
    Imi pare sincer rau de frecusul pe care (cel mai probabil) il va primi mecanicul trenului respectiv de la minunata noastra justitie/politie. Omor din culpa of course. Pana scapi de dosar tocesti pingele in draci pe la institutii.
    Mi-ar placea sa apara din senin asa trenuri si in Bucale/oriunde cand e cate un „coca” care fenteaza coloana pe linia de tramvai/dubla continua.
    A da si mi-ar mai placea ca printr-o minune timp de o luna toate radarele politiei romane sa se defecteze asa incat toti burtosii care stau la panda in umbra pomului si la ascunzisul coltului sa fie nevoiti sa iasa in strada ca sa isi poata face planul de amenzi.
    Da’ astea-s deja prea multe minuni.

    • #42

      Si cand te gandesti ca am fost la un workshop din asta si m-au apucat pe mine campii cum sa protejez masinile in caz de impact cu trenu… :))

    • #43

      Cum le protejezi? Le imbraci intr-o bula d-aia de se rostogolesc astia pe dealuro cu ea?:))

  12. #44

    Din cate am inteles nu purta nici centura pentru ca a fost proiectat din masina. Se grabea-la inmormantarea lui. Traiasca Darwin Awards! Pacat de masina-mai bine mi-o dadea mie. Ii faceam si CASCO-asa grija aveam de ea. Mergeam si saptamanal la spalatorie cu ea sa ma laud!

    • #45

      In cazul de fata, daca purta centura se conserva mai frumos. Asa probabil il aduna de pe toata lungimea de 500 m cat a fost nevoie sa opreasca trenul.

    • #46

      Macar era inmormantarea cu sicriul deschis. Asa o sa fie cu sicriul inchis sa nu vomite si lesine participantii!

    • #47

      In cazul de fata daca purta centura cred ca-l scoteau cu penseta dintre bucatile de caroserie strivita ale Bentley-ului.

  13. #48

    Masina era Bentley Continental GT!

  14. #49

    La ce folos sa mai spui ce viteza avea trenul? Sa fi avut si 15 la ora, tot praful se alegea. Voi nu vedeti ca un far de locomotiva e cat roata de la masina?

    • #50

      La 15km/h doar ii indoia caroseria. A dracu fizica.

      Pe modelul asta nu ar conta daca te loveste un maglev sau un marfar.

    • #51

      @Alexandru C. – da, corect, a dracu’ fizica. La 15kmh il omora si da, maglev sau marfar e cam acelasi lucru din punct de vedere al efectului final, dupa cum e acelasi lucru daca lovesti un zid frontal cu 200kmh sau cu 2000 kmh, adica tot mori.

      Ca sa intelegi si tu, daca masa e suficient de mare viteza poate fi 15kmh ca e destul. Un Rolls Royce a lovit un Ford Mondeo cu 50kmh din lateral si a trecut prin el pur si simplu, omorand soferul. ce zici, locomotiva aia are de 3,5x masa Rolls-ului? Eu spun ca da…

    • #52

      ca sa zicem oarecum mai simplu :
      o masina de 1 tona la 60 la ora, are aceeasi forta de impact cu o masina de 2 tone la 30 la ora.
      cat are o locomotiva? 80-100 tone parca.

    • #53

      *ca o masina, scuze. (sa nu se inteleagea gresit).

    • #54

      @Alexandru: facem o incercare? Aduc eu locomotiva.

    • #55

      Facem, cat dai ? Am scapat eu din mai rau :)) 15km/ora e un fleac, chiar daca e vorba de locomotiva

  15. #56

    Mie nu mi-e rusine sa recunosc ca ma bucur, mi-ar fi rusine sa fiu trist.
    Sa fie sanatos, ajajaja!

  16. #57

    Gata, m-am prins. Stirea n-are legatura nici cu mortul, nici cu masina. E vorba de tren. Asta explica si prezenta politistilor si disperarea prezentatorilor. Trenul-viteza.

  17. #58
  18. #59

    pacat de bentley 🙁

  19. #60

    Cu eminescu… :))

  20. #61

    recomand pentru seara asta beeg.com/cute. vizionare placuta

  21. #63

    sunt singurul caruia i se pare amuzanta faza?Mi-l si imaginez pe Nae de la Stefanesti un fel de Cristi Borcea necunoscut gandind in sinea lui in Bentley:”ce puula mea stau cu toti fraierii la bariera.Eu sunt nae de la Stefanesti seful banilor si tatal la dusmani.Da-i in puula mea de melteni jegosi.Sta Bentleiul meu cu daciile la fraierii astia/EU ii bag pe toti in buzunar.Da-l in pana mea si pe tren.Nu ma face un tren pe mine”.Si trece Nae ca smecherul gandind ca a lasat fraierii in urma si il ia trenul in fata.Nush poate-s sadic.

  22. #65

    Serios? Sedintile? De unde e captura asta??

  23. #68

    Or fi bagat astia trenuri maglev si noi nu stim.

  24. #69

    Mie asta cu 110km/h pentru tren mi se pare ciudata rau. Mai ca m-as duce la mare cu trenul daca merg asa repede.

    • #70

      Pai merge, chiar cu 120km/h. Am parcurs distanta Bucuresti – Constanta in 2 ore si 52min. Doar cu mentiunile ca am avut noroc ca n-au furat tiganii nimic de pe traseu, iar trenul mai are cateva restrictii de viteza pe podurile de peste Dunare. In plus mai opreste si in cateva statii.

    • #71

      4 ore juma conform site cfr, te urci pe pereti.

  25. Cand esti jmecher cu valoare
    Nici de bariere nu te doare
    Dar si cand o veni nasu, cu trenu
    Stai sa vezi cum crapa jmenu

  26. #73

    De fapt stirea face parte dintr-o campanie de imagine pentru CFR Calatori, sa poata fi vanduta mai bine

  27. #74

    si pe ruta brasov-buzau-galati se merge cu viteza asta