Mi-am comandat ieri modulatorul acela magnetic pe bluetooth pe care mi-l doream. Ocazie cu care am observat că e chiar util să ai chestii la favorite în emag, ei mi-au adus aminte că am produsul acolo și e iar pe stoc, la furnizorul krasscom sau cum se numește.

Mno, azi dimineață am primit SMS că prioripost va livra coletul astăzi. La relații, un număr de telefon fix, care a sunat ocupat de vreo 10 ori, cât am încercat eu.
Normal, am înjurat printre dinți poșta și voiam să plec de acasă, să duc jigodia să îi curețe urechile. Când colo, surpriză, telefon de la Prioripost. Bună ziua, am sunat cu 1 oră înainte, să verific dacă sunteți acasă și disponibil să primiți coletul. Eram, a venit după o oră, mi-a livrat coletul, s-a dus în mașină și mi-a adus restul, mi-a mulțumit, a plecat.

Cum suna chestia asta dacă era Cargus?
Alo, șefu, Cargus sunt, ești acasă? Că eu sunt în fața blocului. Nu? Bine, atunci hai că ne mai auzim. Și trimitea coletul înapoi. Sau, cum mi s-a mai întâmplat, nu mă suna nimeni, apăream doar în scripte că am fost căutat la adresă de 3 ori iar coletul a fost returnat.

Drăguț ce face poșta. Și momentul e foarte bine ales, neîncrederea oamenilor în firmele de curierat a atins cote foarte mari. Zilnic citesc întâmplări funny cu Cargus, Fancurier sau cum Sameday delivery livrează în 3 zile.