Am râs de mi s-a strâmbat proteza când am citit ultima bazaconie executată de More than Pub. Cum, nu știți cine e More than Pub? Pfff, păi dacă nu sunteți atenți. More than pub e agenția care s-a ocupat de spălarea în presă a măcelarului Burnei, medicul care a ucis copii sau i-a lăsat handicapați, pe tipul Mengele. Am scris de ei aici și aici, iar aici e Ruxa și puteți să citiți ce scrie și gingașa Mihaela Petrovan, proprităreasa de la More than pub și cum credea ea în, citez, „renumitul doctor”, în timp ce minte despre desfășurarea unei anchete.

De data asta avem altă speță.
More than pub se ocupă de producătorul de biscuiți Rostart. Băieții ăia care au vopsit o grămadă de case pe DN-uri, cu reclame. Iar ideea lor de comunicare este asta:

Poate nu știați, dar propaganda nazistă e interzisă în românia, spre deosebire de cea comunistă.

Confecţionarea, vânzarea, răspândirea, precum şi deţinerea în vederea răspândirii de simboluri fasciste, legionare, rasiste sau xenofobe se pedepsesc cu închisoare de la 3 luni la 3 ani şi interzicerea unor drepturi. Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează şi utilizarea în public a simbolurilor fasciste, legionare, rasiste sau xenofobe.” Conform art. 5, „Fapta persoanei de a promova, în public, cultul persoanelor vinovate de săvârşirea unor infracţiuni de genocid contra umanităţii şi de crime de război, precum şi fapta de a promova, în public, idei, concepţii sau doctrine fasciste, legionare, rasiste sau xenofobe, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 3 ani şi interzicerea unor drepturi.

Destul de clar, nu?
Se pare că nu și pentru Mihaela Petrovan, de la More than pub, care, pusă în fața întrebărilor celor de la Adevărul, are o replică de maxim efect:

Reporterul „Adevărul“ a fost contactat de o persoană care s-a recomandat a fi Mihaela Petrovan, reprezentanta „More than Pub“, care are calitatea de manager general, care a spus că agenţia nu-şi asumă postările de pe Facebook, spunând că a fost alegerea clientului. Totodată, aceasta a cerut reporterului să şteargă numele agenţiei din articol întrucât le aduce prejudicii. La final, reprezentanta agenţiei a spus că „Adevărul“ face „jurnalism de doi bani“. Tot reprezentanţii firmei de PR au trimis cotidianului Adevărul o notificare: „Va rugam STERGETI URGENT aceasta postare de pe site si facebook. Este o STIRE FALSA! V-ati legat de rubrica „Cultura generala” sub care de 8 luni se posteaza pe pag FB RoStar varii informatii. Veti primi in max o ora o notificare scrisa de la avocatul companiei ROSTAR. Iar daca postarea nu este scoasa azi din fluxul de stiri, veti fi dati in judecata“.

Desigur, și clientul, cel cu propaganda nazistă, are o replică monumentală:

La ora 14.28, reprezentanţii firmei au trimis cotidianului Adevărul o nouă notificare: „Astăzi aţi publicat o ştire falsă şi intenţionat prezentată ERONAT marelui public. Practic ne-aţi acuzat de nazism, afirmând că ne facem reclamă cu imaginea lui Adolf Hitler. Dacă aţi fi alocat un minim de atenţie postării de pe pagina de Facebook, aţi fi remarcat că postarea face parte din rubrica CULTURĂ GENERALĂ, rubrică pe care am lansat-o acum 8 luni şi are peste 100 postări. Fanii paginii RoStar o urmăresc cu atenţie şi răspund întrebărilor noastre cu regularitate, dezvoltându-şi astfel cunoştinţele“

Cât de năsărâmb să fii să faci propagandă nazistă într-un stat unde acest tip de propagandă este pedepsit cu închisoarea, după care să te dai cocoș cu amenințări în mailuri, știind că ești prost de te bâzâie musca și, probabil, până și avocații tăi ți-ar da un șut în popoul ăla îndesat cu salam de calitate, să îți vină monoglutamatul la cap?

Și uite-așa mai bifăm un succes online. O așteptăm cu interes pe Mihaela Petrovan la vreo prezentare de asta de șușanea online, unde să explice cum a reușit ea să mitigheze haterii din online, fraierii ăia care au opinii și și le susțin public, spre deosebire de pișcoțeii zilnici, laudativi și famelici.

88 foreva!