Scris de Liviu Alexa

naciu vladimir costel

Isprava de astazi este tot despre Naciu Constantin Vladimir, dar iesim din lumea superficiala a mascarilor debitate de acest personaj pe internet si intram in sfera penalului.

In 6 februarie 2013, constanteanca Claudia Savu facea o rezervare pentru un sejur de 4 zile (2 camere) la hotelul Rowa Dany din Sinaia, achitand integral sejurul.

Cu doua zile inainte sa ajunga acolo, Claudia Savu a primit un banal mail prin care a fost informata de catre hotel ca celor de la Rowa Dany li s-a stricat centrala termica si ca nu se mai pot caza. Norocul femeii a fost ca s-a uitat pe email, nimeni nu a catadicsit sa o sune. Daca nu s-ar fi uitat, ajungea acolo si ramanea in strada. Suparata, clienta s-a dus la hotel pe data de 22 februarie sa isi ia banii, dar a primit numai explicatii pe un ton iritat.

“Ei, bine, ne-au stricat concediul, am ramas si fara bani! La telefon nici macar nu ne-au mai raspuns!”

Clienti precum Claudia Savu sunt zeci. Cu cativa dintre ei am discutat in ultimele 3 zile, unii dintre ei sunt extrem de furiosi caci nici macar azi, 8 august 2013, nu si-au primit inapoi banutii. Altii nu stiu ce sa faca, cui sa se adreseze.

Sistemul prin care cei mai multi dintre ei au luat teapa este unul rafinat: pe FunDeal sau Zumzi au fost afisate de-a lungul intregului an pachete “promotionale” de odihna la Rowa Dany, un cunoscut hotel din Sinaia. Reducerile promise erau semnificative, asa ca foarte multi au picat in plasa platind sume consistente ce variau intre 2000 si 4000 de lei. Banii odata platiti, bietii oameni isi faceau planuri de vacanta cand, invariabil, cu o zi sau doua sau chiar in ziua in care ar fi trebuit sa se prezinte la cazare, primeau un email sec prin care erau anuntati ca sejurul este anulat datorita unor probleme tehnice, de cele mai multe ori, fiind scoasa la inaintare explicatia cu centrala termica. Apoi, liniste.

Ne confirma “procedura” un alt pagubit, doamna Catalina Bineata, care a acceptat sa ne lasa sa o citam si si care ne-a si furnizat dovezile pentru acest caz.

“In 28 iunie 2013, am achitat integral sejurul pentru perioada 4-8 august 2013 pentru 4 persoane (plata efectuata prin banca de compania la care sunt angajata). O luna mai tarziu, adica pe 29 iulie, m-a sunat o domnisoara de la Regionalis Travel intrebandu-ma daca am primit e-mailul lor cu situatia cazarii noastre (spun ei – trimis de vineri, 26 iulie 2013). I-am raspuns ca nu am niciun mail de la ei si am rugat-o sa retransmita”, ne-a declarat Catalina Bineata.

Mesajul era sec:

From: <rezervari@regionalis.ro> Date: 2013/7/29 Subject: Stimate Client To: catalina.bineata@gmail.com

Stimate Client,

Din cauza unor elemente care nu țin de culpa Regionalis, societatea noastră nu poate onora rezervarea Dvs. la Hotelul Rowa Dany din Sinaia.

“Mi-au propus un sejur in aceeasi perioada la un alt hotel, in aceleasi conditii, dar apoi nu am mai primit nicio propunere concreta de la ei. Am incercat sa sun pe toate numerele pe care le stiam sau pe care le-am gasit pe internet, pe numerele de la Regionalis Travel sau pe numarul reprezentantului Regionalis, Alexandru Chivaran, ba inclusiv am apelat numarul de mobil afisat pe siteul hotelului si unde, culmea, raspundea tot cineva de la Regionalis. Abia atunci am inceput sa ma ingrijorez”, spune Catalina Bineata.

 

Naciu Vladimir apare. Nu ca avocat, ci ca reprezentantul Departamentului Juridic de la Regionalis

Ambitioasa din fire, doamna Bineata nu a incetat demersurile de recuperare a banilor. Ba a descoperit ca pe booking.com oferta de rezervare e activa, desi hotelul Rowa Dany e inchis. Marind presiunea pe Regionalis, a primit, in sfarsit un email, de la “Departamentul Juridic” al agentiei Regionalis care o inselase,

“De pe adresa juridic@regionalis.ro am primit un email de la Naciu Vladimir. M-a mirat ca mi-au trimis un email in 4 august, adica FIX in ziua in care trebuia sa inceapa sejurul. Trec peste faptul ca era o zi de duminica sau ca “profesionistii” de la Regionalis m-au gratulat cu apelativul “domnule Bineata”, dar m-am suparat ca acel Naciu Vladimir nu mi-a lasat nici macar un numar de telefon, daca tot era de la Juridic, sa primesc explicatii si detalii. Nu! In plus, mesajul parea un copy-paste ordinar de la alti clienti! Le-am raspuns ca, daca pana pe 20 august, data oferita de ei, nu imi primesc banii, avocatul firmei mele va demara procedurile de recuperare”

naciu vladimir reprezentantul escrocilor2

naciu vladimir reprezentantul escrocilor1

Am indemnat-o pe Catalina Bineata sa il sune pe Vladimir Naciu pe numarul de mobil afisat la Baroul Bucuresti, unde Naciu este avocat stagiar. Naciu nu a raspuns. In aceasta dimineata, vorbind din nou cu Catalina Bineata, am aflat ca este in vacanta, intr-un alt loc decat cel planuit, vacanta pentru care a fost nevoita sa scoata alti bani.

Intre timp, la Parchetul de pe langa Judecatoria Sinaia, pagubitii au depus mai multe plangeri pentru inselaciune care asteapta sa fie solutionate de procurori.

Potrivit Codului Penal, art. 215, inselaciunea este “inducerea in eroare a unei persoane, prin prezentarea ca adevarata a unei fapte mincinoase sau ca mincinoasa a unei fapte adevarate, in scopul de a obtine pentru sine sau pentru altul un folos material injust si daca s-a pricinuit o paguba, se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 12 ani.

Oferta Hotelului Rowa Dany era si ieri, 7 august 2013, “pe piata”.

L-am intrebat si pe Naciu Vladimir prin intermediul unor SMS-uri, asa, ca sa ramana la arhiva, care este rolul sau in agentia teparilor Regionalis. Are contract de reprezentare ca avocat? Sau este angajat ca jurist? Daca este avocat reprezentant, de ce li se adreseaza clientilor de pe casuta de email a agentiei Regionalis Travel? Daca este angajat ca jurist, il intreb acum: despre cati pagubiti este vorba? Care este cuantumul sumelor incasate de Regionalis de la clientii care nu si-au primit pachetele turistice si cati si-au recuperat banii pana acum? De ce Regionalis, prin intermediul sau, ca reprezentant, nu isi asuma o comunicare onesta cu clientii pagubiti? Este adevarat ca unui client pagubit i-a cerut sa se intalneasca la o ora tarzie intr-o statie de metrou, ca sa se inteleaga asupra reclamatiei?

Desi duminica, 4 august, avocatul Vladimir Naciu imi trimitea urmatorul mesaj de pe numarul sau de mobil 0721 224 255…

naciu alexa

… in 7 august, nu mai stia care este numele meu si ma indemna sa ii explic, atentie, LUI, Naciu Vladimir, demersul jurnalistic pe adresa office@regionalis.ro , admitand ca are o legatura cu aceasta companie care a escrocat zeci de clienti.

naciu regionalis

SC Regionalis Marketing SRL a fost infiintata in august 2008, este detinuta de Razvan Radescu, nascut la 24 aprilie 1986, cu domiciliul in Pitesti, pe strada Turda, nr.1. Radescu mai este actionar in SC Total Media Desgn Studio SRL din Pitesti si a mai detinut actiuni in Regionalis Travel SRL, in prezent radiata.

Am asteptat 24 de ore un raspuns din partea lui Naciu Vladimir. Asa cum i-am explicat, daca doreste un drept la replica, sa mi-l trimita pe adresa pe care i-am furnizat-o si el va fi publicat.