Noua campanie Danone, „Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, folosește realitatea virtuală pentru a dezvălui consumatorilor drumul iaurtului

Danone a lansat campania „Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, un proiect pilot derulat în lanțul de supermarketuri Mega Image din București, prin care le oferă consumatorilor experiențe VR direct în magazin. Consumatorii pot vedea cu ajutorul realității virtuale, chiar la raft, întregul proces de producție a iaurturilor Danone, începând de la preluarea laptelui de la fermă, până la momentul în care iaurturile ies din fabrică și sunt transportate către magazine.

Tehnica de filmare imersivă 3D folosită în realizarea filmului de campanie le permite consumatorilor să experimenteze virtual vizita la o fermă parteneră din sudul României, să vadă cum este muls laptele și apoi cum este preluat de o cisternă Danone, care îl aduce în mai puțin de 24 de ore la fabrica Danone din București, pentru a fi transformat în iaurt. Toată experiența are loc în 60 de magazine. Lista completă și programul acestora pot fi descoperite pe http://www.drumuliaurtului.ro.

Există un interes în creștere al consumatorilor care vor să știe unde și cum se face produsul pe care îl cumpără, de unde provin ingredientele folosite, în cazul nostru ingredientul de bază fiind laptele. Doar 2% dintre consumatori nu citesc eticheta, conform ultimului studiu realizat în luna ianuarie* și peste 50% dintre cei care o citesc vor să știe lista de ingrediente. Vrem să oferim oportunitatea unui număr cât mai mare de consumatori să vadă direct procesul de producție. O pot face fie direct prin vizitele săptămânale pe care le organizăm la fabrică, fie prin vizitele la ferme sau cu ajutorul realității virtuale care sper să le ofere o experiență vizuală memorabilă. Este un mod inedit de a arăta consumatorilor ce se întâmplă în culisele producției”, declară Natalia Gelstein- Kiss, Director General Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice.

Filmul care poate fi vizionat în magazine pe perioada campaniei este disponibil și online, pe http://www.drumuliaurtului.ro, în variantă 360°, și poate fi vizualizat atât de pe telefon, cât și de pe calculator, prin mișcarea telefonului sau a mouse-ului.

Campania include și o componentă promoțională, „Hai pe drumul iaurtului”, cu premii pentru consumatori. Promoția se desfășoară în perioada 21 mai – 25 iunie, în toate magazinele Mega Image din România. Pentru înscrierea în promoție, consumatorii trebuie să achiziționeze un produs Danone din orice magazin Mega Image și să înscrie bonul fiscal pe http://www.drumuliaurtului.ro. Premiile campaniei constau în 45 de experiențe de o zi la o fermă parteneră Danone din sudul țării, pentru fiecare dintre câștigători și alți 3 însoțitori la alegere, și 100 de premii în produse Danone. Lista completă a magazinelor participante și regulamentul complet al campaniei promoționale sunt disponibile pe http://www.drumuliaurtului.ro.

În cei 19 ani de activitate în România, compania Danone a investit peste 350 de milioane de lei, atât în modernizarea sistemului local de producție, cât și în programe de susținere a fermierilor români și producția locală de lapte sau pentru dezvoltarea de proiecte educaționale dedicate nutriției.

Îți mulțumesc că mă citești.

Poți susține cetin.ro cu un abonament de 3 USD

1 comentariu

  1. #1

    Aşa deci, consumatorii sînt interesaţi de procesul de producţie. Cel mai interesant proces din industria alimentară rămîne însă de departe cel procesare a cărnii, descris sugestiv de Upton Sinclair în romanul „Jungla” – ce cade în compoziţie, acolo rămîne.

    Thumb up 1