Reclamă pe un site de turism. Bucureşti-Oraşoarecarenemţesc, de la 170 de euro. Desigur, după ce încerci să îţi faci rezervarea pe site, afli că de fapt nimic nu costă atât, nu are cum, pentru că mai sunt nişte taxe pe care trebuie să le plăteşti.

Reclamă la un hotel în Mamaia. Camere de la 80euro pe noapte. Desigur, doar dacă cumperi în mai, timp de minim o săptămână.

Reclamă la un complex de apartamente. Apartamente de la 40 000 de euro. Suni şi te chinui să afli că nu există aşa ceva, 40 000 costă doar dacă îl iei în rate pe 15 ani, cu avans de 30%.

Reclamă la autoturism. Noul Fiat/Ford/Renault/Rahatcuroţi de la 6500 de Euro. Desigur, după ce te duci să îl cumperi ţi se spune că da, preţul ăla e doar dacă dai 3 cupoane de REMAT, 20% avans şi leasing operaţional.

Nu ar fi posibil să spuneţi ÎN MM un preţ minim REAL? Un preţ pe baza căruia cineva să îşi poată planifica CU ADEVĂRAT nişte costuri?

Înţeleg, strategii de marketing, dar totuşi, eu personal rămân cu un gust amar după ce sunt păcălit cu asemenea strategii şi renunţ pentru totdeauna la serviciilor celor ce încearcă să îmi explice că cerebelul meu nu e mai mare decât al unei râme.
Nu toată lumea gândeşte la fel?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.