Nu îmi voi lua niciodată motor

În cel mai rău caz, un chopper, cu cască țepeluș. Dar probabil că nu, totuși.
Din mai multe motive.

1. Din mașină nu poți să cazi. Uitați-vă în film, câți cad, pur și simplu. De la ploaie, de la patinare, de la un animal sărit în față. Cazi, cap de pământ, kaput. Dacă ai fi în mașină ai șterge urmele de câine de pe spoilere și ai pleca mai departe. Așa, ca motociclist, șterg ăia de la drumuri și poduri urmele de tine de pe asfalt.

2. Tentația să o calci e mare. Și una e să te bușești în ceva cu 80 kmph din mașină, să sară airbagul și să te dai jos cu vreo 2 coaste rupte, dar viu și alta e să intri într-un parapet cu motorul, să zbori 2-300 metri, după care să bați în poartă la saint peter, să juri cu mâna pe inimă că ai fost băiat bun și ai plătit zeciuiala la biserică, deci ai sufletul gata mântuit.

3. Șoferii, în marea lor majoritate sunt bizoni, proști și inconștienți. uitați-vă câte din accidentele de mai jos sunt datorită faptului că un tâmpit pe 4 roți a decis să facă stânga fără să se asigure. Multe. Prea multe. Decât să plângă mama, mai bine plânge mă-sa. Simplu.

[jwplayer config=”Out-of-the-Box_copy” mediaid=”42659″]

45 comentarii

  1. #1

    Unii din clip si-o meritau cu varf si indesat

    Thumb up 0

  2. Ai dreptate. Ideea e ca si trebuie sa-ti si placa! Anul acesta am vreo 5000+ km pe doua roti. Daca pe 4 roti mergi din motive de 90% utilitate pe doua roti procentul e mai mic in derimentul ,,chemarii”,,placerii”.

    Thumb up 0

    • #3

      Apropo de “chemare” vezi sa nu te cheme Hristos pan’ la el ca nu te mai lasa sa cobori (are liftul pe sens unic)

      Thumb up 0

  3. Pentru un motociclist care nu este complet idiot (gen sa intri cu viteza in intersectie), pericolele reale sunt ceilalti colegi de pe asfalt si gropile/ gunoaiele de pe strada. In rest, tre’ sa fii complet oligofren sa depasesti pe motor unde nu ai vizibilitate sau sa ii dai blana cand vezi ca nu ai loc.

    Thumb up 0

  4. Ai uitat sa pui mentiunea cu “in carul filmarilor au fost folositi cascadori profesionisti si nici un animal nu a avut de suferit”.

    Thumb up 0

  5. Ce poţi face cu ăştia care le şi place viteza? Cunosc 3-4 persoane care au ajuns în cărucior din cauza asta sa-u chiar la pat pt toată viaţa lor, acum regretă amarnic ziua cînd sa-u urcat pe motocicletă. Viaţa e grea şi uni şi-o fac şi mai grea, pt că sînt inconştienţi şi nu ştiu aprecia cea ce au. Multă sănătate

    Thumb up 0

    • #9

      ¨s-au¨, prietene :))

      Thumb up 0

    • #10

      care = *cărora
      sa-u = *sau
      sa-u = *s-au
      uni = *unii
      cea = *ceea
      My job here is done! :)

      Thumb up 0

    • Tiberiu Ștefănescu » tocmai l-ai corectat pe el http://zoltybogata.ro/about. felicitari

      Thumb up 0

    • #12

      Damn! Nu știam… :(
      Sincere păreri de rău!

      Thumb up 0

    • #13

      ce-mi plac mie spartii astia care au ei impresia ca sunt doctori frate in lhemba rhomana si cum le stiu ei ba pa toate BAAA !! si cum corecteaza ei pa tati baaa si ce elevati si cha culti e ei baaa de nu mai ai loc pe strada de boi de astia…

      de asta moare baaa tara asta de foame !!! DE ASTA !!

      prea multi de astia ti-ai drq cu cine va facut de DASTAPTI BAAA ca spargeti seminte in buda si va dati hintaliganti

      plm mai vedeti-va si de treaba baaaa !

      Thumb up 0

    • #14

      mirel: Stimabile, cred că am fost destul de civilizat în al meu comentariu, mi-am cerut și scuzele de rigoare după ce m-a apostrofat Cetin.
      Nu înțeleg de ce ai tonul ăsta și nu înteleg de ce nu poți să mă apostrofezi într-un mod mai liniștit.
      Da, țin la limba română, fie ea vorbită, fie scrisă, nu văd de ce aș putea deranja pe cineva.
      Îți respect opinia, dar, te rog, pe viitor să încerci să adopți un ton mai lejer!
      Mulțumesc anticipat!

      Thumb up 0

  6. Nu merge clipul…

    Thumb up 0

  7. Nici unul din cei din videoclip nu pare sa poarta echipament de protectie complet…si asta e o mare problema, trebuie sa munceasca mai mult cei care curata drumul

    Thumb up 0

  8. când ți-am spus sa iți iei din aia cu 3 roți (ca e și mai lată în cur) ai spus că fac mișto de tine ;)

    Thumb up 0

  9. Hai lasa ca si jumatate din motociclistii din clipurile astea erau cretini cu acte. Nu prea ai scuza cand te bagi la 100+ in spatele unuia. In plus aia cu viratu stanga, da e plin de tampi care nu dau prioritate. Da adevarul e ca nu prea poti da prioritate unuia care vine cu 100+ prin localitate pe la semafoare, copaci, treceri, masini, vizibilitate redusa. Era sa o patesc asa cu unu cu masina. Eu intram pe bulevard regulamentar, el venea, in curba cu 100+ la 50 limita. Nu l-am vazut (nu aveam cum) dar m-a vazut el. Cum era sa ii dau prioritate daca nu il vad?!?!

    Thumb up 0

    • Atata timp cat nu are caroserie cu airbag, etc, adica masina, esti carne tocata.

      Thumb up 0

  10. Rusia, China, Taiwan, Singapore, Malaesia. Cam de acolo sunt clipurile de mai sus. Poate ar trebui completare: “de ce nu imi voi lua niciodata motor daca circul in tarile x” :)

    Thumb up 0

  11. da… mortale…
    am ras de-am lesinat la cum i-a sarit aluia cangurul in ghidon :)

    si mi-a mai placut ala de-a intrat frontal in duba alba. a sarit aia in inaltime mai mult ca serghey bubka…

    iar cel mai inconstient a fost ala cu 3 pasageri pe motocicleta, fix in mijlocul intersectiei, pe rosu… wtf!?

    Thumb up 0

  12. Are si motorul farmecul lui … dar e nevoie de muuulta atentie in trafic.

    Thumb up 0

  13. La drum lung e sinucidere curata sa te sui pe motor … mai ales in Romanica. Dar mi-ar placea unul clasic pentru deplasari de weekend in oras. Primavara si toamna cred ca e o desfatare :)

    Thumb up 0

  14. Ce imi plac baietii cool care NU isi leaga complet casca si cand dau cu capul de asfalt sare casca mai ceva ca floricelele in cuptorul lui Arhi … bineinteles urmata de bucati de creier :)

    Thumb up 0

    • Asta nu-i nimic: sa-i vezi pe aia care merg fara casca, fie pe scooter (sau scuter), fie pe motor… Am vazut o gramada de gigei din astia pe centura Salonicului…

      Thumb up 0

  15. #28

    Uita-te cu atentie la fiecare caz, in 90 % din ele vinovat este motociclistul, ba merge cu viteza prea mare, ba nu stie sa controleze motorul, isi pierde echilibrul , nu casca bine ochii, merge foarte riscant.
    Putine cazuri in clip in care vinovat este soferul, majoritatea merg ca nebunii si pot spune peste tot ca e god`s choice.

    Thumb up 0

    • #29

      Da, poate ei erau vinovati.
      Dar daca erau in masina in cele mai multe cazuri ar fi scapat cu cateva zgarieturi.

      Thumb up 0

  16. Decat sa iti iei motor mai bine mergi pe jos zilnic

    Thumb up 0

  17. ok: vand cruiser HD. fara cazaturi, lovituri accidente. primul proprietar. revizii samd

    Thumb up 0

  18. #33

    Aveam 8 ani jumate cand am avut primul (si ultimul sper) accident cu motocicleta. In ziua aia tin minte ca ii spuneam nasului meu ca viata este perfecta si eram foarte multumit de situatie (ai mei tocmai ce vandusera apartamentul, eram la rude, bani si dulciuri cacalau).
    Avea nasul meu o motocicleta rosie, ruseasca, de neam prost. M-a pus in fata si mi-a incredintat ghidonul. Am iesit pe sosea si da-i acceleratie nene. Un carucior a aparut in fata si evident ca slabele mele puteri nu ma ajutau in a manevra ghidonul. Am un blackout 5 secunde inainte si 5 secunde dupa accident, nu imi amintesc momentul exact al accidentului. Efect: picior rupt, stat un an imobilizat. Dupa 15 ani de la accident, datorita faptului ca piciorul accidentat este mai lung decat cel neaccidentat: curbura de coloana.
    Lucrul amuzant este ca nasul meu (al care era in spatele meu pe motoreta) nici macar nu mai vorbeste cu mine.
    Life is strange.

    Thumb up 0

    • EpJapCoc » cand viata iti da lamaie, rupe-ti piciorul:))

      Thumb up 0

    • #35

      Cum naiba piciorul rupt e mai lung decat celalalt? Ma gandesc sa fac si eu o fractura de p**a.

      Thumb up 0

    • antinevralgic » pentru ca creste os ca sa lege rupturile

      Thumb up 0

  19. Asta se intampla cand nu respecti regulile de circulatie. Eu asta am vazut in videoclip. Si-apoi cand te cheama, tre’ sa te duci…nu conteaza unde esti si ce conduci.

    Thumb up 0

  20. Cand iei carnetul cu grupa A ar trebui sa te oblige sa semnezi ca esti de acord sa donezi organele dupa deces. Asa s-ar rezolva o parte din oamenii care asteapta organe pentru transplant. Si probabil si o taxa gen CAS, dar pentru cei care sufera de handicap locomotor, sa aibe statul de unde sa le plateasca pensiile.
    Am avut un prieten care si-a luat motor, bucuros, chestii – a derapat intr-o curba – a lovit masina pe contrasens – creieri pe sosea – nevasta cu 2 copii ramasa vaduva. :(

    Thumb up 0

  21. Nu aș lua motocicletă în viața mea.Mult prea riscant.
    Când sunt pieton,urăsc mașinile.
    Când sunt șofer,urăsc pietonii.
    Dar în oricare poziție aș fi,urăsc enorm motocicliștii.

    Thumb up 0

  22. Varsta isi spune cuvantul. Nu o sa simti pe 4 roti ce simti pe 2, mai ales in curbe.
    Dobitocul de la minutul 12:22:30, a fost cel mai tare. Dupa ce a intrat in el, a vrut sa plece mai departe, peste motociclist.

    Thumb up 0

  23. #42

    Bă inteligenților!
    Voi nu v-ați lua nimic.
    Voi ați umbla numai in Prius sau Smart?
    Unde dracu mai e distracția? Plăcerea de a simți vântul în față? Ha?
    Nu aveți dreptate deloc. Probabil nici eu nu știu foarte mult motociclism dar, știu că este ceva mult mai deosebit decât mașina.
    Voi vă uitați la un clip și gata? Pac am văzut clipul ala in care toți de bușesc și gata nici nu mă mai gândesc la așa ceva. Sunteți praf!!!!

    Thumb up 0

  24. #44

    Fara (aproape) nici o treaba cu subiectu’… stie cineva ce melodie e?

    Thumb up 0

  25. #45

    Pana acum o saptamana am vrut motor ,dar cand prietenul meu Traian a murit saracul pe sos Pantelimon mi-a cam luat cheful.
    Tipa i-a taiat fata in timp ce el bineinteles avea 150 km/h ,idioadata l-a vazut ca vine si i-a blocat calea ,el sa panicat a folosit frana de fata ,frana motor dar a apasat si frana de picior ceea ce a dus la dezechilibrarea motorului.25 m de frana,25 m de tarsait pe jos cu el si tot nu a dat drumul la ghidon din mana.Daca dadea poate traia,dar nu a dat si a decedat.
    Concluzia:
    Vinovata i-a taiat calea,Traian vinovat ca a avut viteza dar cel mai mult lipsa de experienta este de vina altfel poate traia.Si culmea tot drumul a mers numai cu 60-70 ,dar moartea l-a chemat.Iar cu o zi inainte avea o presimtire!Drum uscat si fara anturaj prostesc ,viata-i mai presus ca toate.

    Thumb up 0