Și după aia miercuri și plec brambura iarăși prin românia. De data asta, cu Timișoara Brands Tour.

Timişoara, cunoscută în trecut ca şi Cetatea de pe Timiş, al treilea cel mai mare oraş din România, punct strategic în antichitate şi oraşul de origine al Revoluţiei de la 1989. Capitala Vestului şi un veritabil cocktail cultural. Influenţat fiind de comunităţile etnice, în special de cea germană, maghiară şi sârbă, oraşul radiază din punct de vedere al moştenirii culturale.

Şi asta se observă oriunde alegi să îţi duci privirea. În Timişoara ai ocazia sa întâlneşti cel mai amplu patrimoniu de monumente istorice din ţară, de fapt, avem chiar şi cartiere-monument. Oraşul parcurilor şi al trandafirilor, cum a fost el numit datorită frumoaselor parcuri care se întind de-a lungul canalului Bega, bifează şi nişte first-uri. Aici a fost atestată cea mai veche fabrică de bere din România, aici a apărut primul ziar de pe teritoriul actual al României.

Timişorenii au fost primii europeni care s-au bucurat de iluminatul stradal electric şi primii români care au avut ocazia să circule pe prima stradă asfaltată de pe teritoriul actual al ţării.

Pentru unii e de ajuns să aminteşti de Catedrala Mitropolitană, Opera Română şi Palatul Baroc ca să îşi reamintească poziţia Timişoarei pe harta mental-vizuală a oraşelor pe care le-au vizitat cel puţin o dată. Dar Timişoara nu înseamnă doar arhitectură şi multiculturalitate.

Timişoara Brands Tour este evenimentul care îşi propune să scoată la iveală părţi importante din motorul economic al oraşului şi încearcă să arunce o rază de lumină asupra unor branduri care au influenţat şi încă influenţează soarta Timişoarei. Timp de 4 zile, din 11 până în 14 aprilie, unii dintre cei mai cunoscuţi bloggeri din România vor sta faţă în faţă cu cele mai importante branduri din partea de Vest a ţării, le vor vizita la ele acasă şi vor încerca să le descopere poveştile de succes.

În ultimele luni, am fost foarte des la Timișoara. Da, probabil că, dacă ar trebui să mă mut din București, în Timișoara m-aș muta. Oraș frumos, oameni interesanți, locuri interesante.

De ce am zis că numai mâine nu-i poimâine?
Sunt așa de nerăbdător, cam cum eram în armată, când AMR-ul ajunsese să fie compus dintr-o singură cifră. Nu vreți să știți cum trece ziua unui soldat care așteaptă să scape de armată, când mai are 4 zile.

Așa și noi.
AMR 4.

 

Acest proiect este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara.

Branduri participante: Timișoreana, Cramele RecașArsenal ParkBC Timba TimișoaraREC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara.

Parteneri de mobilitate: Peugeot România.

Parteneri: PRbetaAsociaţia Timișoara Capitală Culturală EuropeanăPorsche TimișoaraAmvest, , Restaurant Belvedere.

Parteneri media: 24-FUNTion.

Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece