S-a lansat o petiție pentru deschiderea bucățelei de autostradă pe care a făcut-o harcea parcea Răzvan Cuc.

E o întreagă parodie de film mut ce se întâmplă acolo. Fix la deschidere, ministrul transporturilor observă o crăpătură în șosea și decide că șoseaua e nerecuperabilă. Și, drept pedeapsă, rupe contractul cu constructorul. Constructor care își primise deja toți banii, da? După care Cuc a încercat să încaseze garanția de bună execuție, doar că un tribunal românesc a decis că nu are dece, constructorul și-a făcut treaba.

Serios, 1+1=2. Din toată afacerea asta făcută rapid, singurul care câștigă, CU ADEVĂRAT ceva este constructorul, care și-a luat banii și datorită ministrului Cuc, nici nu mai are de oferit vreo garanție nici 4 ani, nici 10 ani, ura și la gară.

Deci rămâne întrebarea, cine îl plătește pe Răzvan Cuc?

Lotul A1 Lugoj-Deva este realizat în proporţie de 99 la sută. Costurile au fost plătite aproape integral. În nenumărate rânduri Compania de drumuri a declarat că lucrările sunt în regulă şi că sunt acceptate certificatele la plată. Spre surprinderea tuturor, Compania de Drumuri a luat decizia de a rezilia contractul în ultimul moment. Practic, înainte de a se tăia panglica! De-a lungul timpului, din cele 60 de neconformităţi semnalate de autorităţi, 59 au fost rezolvate de constructor. Singura neconformitate rămasă este situată la graniţa cu un lot pe care nu se va circula cel puţin 4 ani de acum înainte. Cu toate acestea Compania de Drumuri a declarat că nu mai este mulţumită de calitatea lucrărilor pe care le-a declarat conforme până în acest moment. Prin urmare s-a cerut constructorului prelungirea garanţiei de la 4 la 10 ani. Constructorul a refuzat, iar contractul este reziliat de autorităţi într-un adevărat circ mediatic. Între timp rezilierea a fost deja declarată ilegală de Tribunalul Bucureşti. Nota de plată o vom plăti noi, cetăţenii.