Lucrările de reparare a podului de pe DN 39 din zona Agigea se găsesc la un stadiu de 70% însă au șanse mici să fie încheiate rapid în condițiile în care sunt oprite.

M-a pufnit râsul citind formularea asta fantastică de pe digi24, căruia nu îi dau link până nu scoate mizeria aia de infinit scroll. Mi se pare definitorie pentru orice înseamnă construcție în românia.

Sunt șanse mici să fie încheiate, dacă sunt oprite. Corect. Să se revizuiască, primesc, dar să nu se schimbe nimic. Șoseaua Pantelimon trebuia să fie gata din 2014. Nu e gata, pentru că lucrările sunt oprite, patronul firmei care o „repară” e la pușcărie și na, știți cum e.

Cică în curând se dă drumul la bucata de centură dintre Chitila și A1. Fantastic, vă zic. Eu în continuare fac 50 de minute pe centură între Pantelimon și podul de la Voluntari, adică vreo 14 km.

Știți care e problema cu bucata aia de centură pe care se laudă ei că o termină?
Problema e că e gândită și construită cu curul. Și mi-am dat seama de asta într-o dimineață când a trebuit să o duc pe Luna la o unitate militară din Chitila și m-am întors de acolo pe centură.

ABSOLUT TOT TRAFICUL DE PE MAREA CENTURĂ ATÂT DE DORITĂ SE OPREȘTE LA OTOPENI.

idiotii-cu-centura

Toată centura se oprește în anemicul semisens giratoriu de la podul Otopeni. Circulația din sens invers e bine mersi, există o deviație pentru cei ce vor să intre în giratoriu. În schimb, cei ce vin dinspre Chitila dau prioritate, pentru că nu au pe unde să se ducă.

Rezultatul? Am stat la o coadă de vreo 4 kilometri de mașini, pe două sensuri. Cam o oră și ceva de stat în trafic, practic, pe loc. Așa de bine e făcută centura vieții.

Se sifonează tot în românia. Și știm asta, și ei știu că știm asta, dar nimeni nu are ce să facă.
The end.