ING oprește serviciile marți

Îmi asum eu rolul de difuzor de presă și anunț că ING o să fie în reparații. Pentru că ei nu trimit comunicate, nimic, doar anunță pe site. Se știe că orice posesor de card intră, din când în când, pe homebank, să mai vadă noutățile.

Asta e cam ca afișarea la avizierul tribunalului, care se consideră că ai fost anunțat de proces, pentru că, se știe, orice om, cel puțin lunar trece o dată pe la toate tribunalele din zonă, să verifice dacă nu e dat în judecată de cineva.

Dacă vrei să comentezi fără a mai trece prin moderare

30 comentarii

  1. Pfai, iar nu o sa mearga maine, cardurile ING…
    Au ajuns astia sa fie ca Microsoft, sa tremure chilotii pe tine cand anunta un update.

    Thumb up 0
    • Pe un MacBook Pro ultimele 2 update-uri de „just works” au dus la reinstalarea lui de pe USB boot-abil. Cred ca si mac-ul era bun si stabil cand era si mercedesu’ bot de cal, de mergea 30 de ani si nu schimbai nici uleiu-n el.

      Thumb up 0
    • #3

      Eu am doua macbookuri, si nu sughita nici unu.
      Cel mai vechi nu a vazut o reinstalare pe curat de vreo 7 ani.

      Ce sa zic, se mai uita si la om.

      Thumb up 0
    • #4

      Ba voi va certati pe Wingaoz vs macmac in comentariile unei postari ce anunta suspendarea temporara a unor servicii bancare?

      Thumb up 0
    • Dar Linuxul meu e…

      Thumb up 0
  2. Incepand de marti si terminand cand?

    Thumb up 0
  3. #15

    Cat timp ei au homebank pe un storage fara support :) mai conteaza ca fac un update „pe shest” ?

    Thumb up 0
    • #16

      Fara suport de ce? Fara suport pentru bibeloul peste? Suport pentru DDR5? Ce suport?

      Homebank nu ruleaza pe shared hosting oferit de romarg, totusi…

      Thumb up 0
    • #17

      Ah, homebank. Meserie! nu cacat! Am avut niste meciuri cu ei….
      Cel mai tare a fost cand s-a facut cerere de resetare parola la contul de firma si a resetat parola la contul personal.
      Sau oamenii de la suport, cand vroiam sa fac un schimb valutar negociat, nu era nimeni de la schimb valutar disponibil si am rugat sa fiu sunat tot eu, sa nu il sune DIN NOU pe celalalt om autorizat. In exact 3 secunde a sunat telefonul colegului si intrebau de mine. (Da, au ambele numere de telefon, da, avem nume diferite)

      Thumb up 0
    • #18

      Boss, echipamentele enterprise pentru astfel de servicii se tin cu support 24x7x4. Hardware si software. Ei pe acel storage nu mai au de niciunele.
      Vrei detalii, discutam in privat.

      Thumb up 0
  4. #19

    Citarea la ușa instanței este însoțită de un anunț în Monitorul Oficial și unul într-un cotidian de circulație națională. Pt că nu este normal ca un proces să dureze 100 de ani doar pt ca una din părți nu mai locuiește la domiciliul cu care figurează la Evidența populației și este dispărută în ceață. (Uneori se practică chestiunea doar pt a acapa de responsabilitate) Oricumsele durează 100 de ani, nu e nevoie de 100 în plus.
    Între noi fie vorba legislația privind citarea în cazuri d+astea ar putea fi adusă în secolul 21 cu citare pe fb sau ceva. :)

    Thumb up 0
  5. #20

    Eu cred ca posesorii de card au primit SMS. Eu sunt la Libra, si asa a fost de fiecare data. Am primit mesaj cu cel putin 24 de ore inainte.

    Thumb up 0
    • #21

      sa vezi faza, am card si pe persoana, si pe firma. si nevasta-mea la fel. deci nu

    • #22

      sa vezi faza, am card si pe persoana, si pe firma. deci nu desi asa ar fi normal.

      Thumb up 0
    • „Eu cred că posesorii de card au primit SMS, pentru că eu sunt la o bancă total fără legătură și deci așa e și la ING”

      Thumb up 0
    • #24

      @ovi sirb -> Sunt la o banca mult mai mica, care a rezolvat elegant problema, deci o banca de dimensiunile ING sigur a gasit o solutie. Dar e mai simplu sa nu gandesti ce am vrut sa zic.

      Thumb up 0
  6. #25

    Imi aduce aminte de faimoasa expresie din filmele americane „You`ve been served!”.
    O noua linie de job uri…

    Thumb up 0
  7. S-au gandit si ei ca poate nu intereseaza pe nimeni. Au zis sa nu se streseze. Lasa ca afla clientii singuri daca e cazul…

    Thumb up 0
    • #27

      nu, dar haivas in continuare nu intelege de ce i-am dat block pe facebook, ma gandesc ca macar de aici sa priceapa.

  8. #28

    misto ca au pus pe ing.ro dar nu pe homebank.ro unde vin probabil 99% din vizite

    Thumb up 0
  9. #29

    Asta e doar primul blog entry.
    Maine la pranz astept sa vad reusita operatiunii. :D

    Thumb up 0
  10. #30

    pentru doar 5 lei pe luna puteti beneficia de serviciul de alert sms cand avem noi lucrari de mentenanta.

    Thumb up 0