Eu am o părere lejer proastă despre autorul blogului paginademedia. Părere care vine din vremurile când avea încercări jurnalistice și declara prin conferințe că nu contează dacă știrea despre un blog e corectă, el nu va cita niciodată un blogger, pentru că el e jurnalist.

Anyway, omul a făcut, în stilul lui Pamfil Șeicaru, blogul de mai sus, iar ieri a avut un articol pe care eu îl consider de senzație.
A publicat numele tuturor companiilor care își asociază numele, prin publicitate, cu gunoiul moral de la emisiunea Acces Direct.

Urmarea?
Avon a anunțat astăzi că își retrage publicitatea din calupul orar în care Simona Gherghe, actuala centuristă a intactului, transformă gunoiul în hrană pentru mințile putrede ale celor ce o urmăresc. O victorie mică, dar e o victorie. Emisiunile nu există dacă nu există publicitate. Poate Simona Gherghe ar trebui să revină la funcția de centuristă pe bani puțini, nu pe 5000 Euri.

Așa cum observă Vali P., din păcate, în stilul pe care l-au consacrat cu Vodafone, sunt convins că în viitorul apropiat, pe televiziunile trustului vor începe să apară mărturii despre cât de ineficiente/letale/insert whatever here sunt produsele de la Avon. Desigur, în numele informării corecte a populației.

 

Firme care sustin gunoiul emisiunii Acces Direct:

Eubiotic
Nutline
Dero
Vitamax
Colgate
Whiskas
Urinal Akut
Dolce Sport
Oscillococcinum
Avon
Exoderil
Omniasig
M&M
Acc 600
Doncafe
Provident
L’Oreal

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.