A apărut azi un advertorial pe situl lui petrică obaie, despre cum artistul Mihai Gruia a cumpărat numele de domeniu musiclyrics dot com cu doar 100 000 de dolari și cum tinde spre a rupe piața cu el, dorind minim 100 de milioane de afișări. Dacă nu știți cine e Mihai Gruia, e unul din cei ce făcea playback la Akcent, după care a decis să o ia pe cont propriu. Unde, încă nu știm.

Ce înțelegem noi de aici?

1. Costul advertorialelor la Obaie a luat-o vertiginos în jos, nu ai cum să faci publicitate la așa ceva și să încerci să pari serios.

2. Se pare că Mihai Gruia și-a terminat bugetul când a plătit cei 100 000 de dolari, pentru că minunatul site este, nu-i așa, făcut pe wordpress, CMS gratuit, cu o temă de 59 de dolari, cumpărată de pe themeforest.

3. După ce a cumpărat domeniul, brusc trupa sa, făcută împreună cu un alt afon fost component al Akcent, a devenit trupa care a preluat românia și a rupt topurile. Prin urmare, tronează pe prima pagină în toate direcții.

Mă gândeam, cum ar fi fost dacă Justin Timberlake, după ce a preluat MySpace, îl transforma în templul său și brusc devenea cel mai tare și mai mare cantautor din lume? Pentru că își permitea, nu?