Știți cum merge o vorbă prin onlineul românesc, că emag și restul fac black fridayul la mișto și, că, de fapt, black fridayul adevărat îl face amazon?
Well, în primul rând, la amazon, doar o mică parte din produse intră în reducere, pe o secțiune specializată de black friday deals. Și, astfel, televizorul meu, pe care am dat 379 de lire, este, acum, de black friday, 459 de lire.

În al doilea rând, ați fi crezut că doar în românia se practică faza cu redusul prețurilor cu o săptămână înainte de BF, nu?

Pe 16 noiembrie adăugam în lista de șopping produsele din imagine. Pe 21 noiembrie, am reintrat, să le verific, pentru că, la amazon, a fost black friday week, ceva cu oferte zilnice. Pe 21, cuptorul cu microunde, care atunci era negru, a ieșit din ofertă. Doar că îi crescuse și prețul, de la 52 la 79 de lire. Am pus corespondentul său roșu și am așteptat ziua de azi.

Între timp, toate produsele din coș s-au dus la gară cu prețurile. Nokian erau 42 de lire, acum stau mândre la 67, aspiratorul era 38, acum e cu 20 de lire mai scump. Nintendo SNES nu și-a schimbat prețul, dar acolo încă mă gândesc dacă m-aș juca Mario sau e doar o reminiscență de copilărie.

Lecții luate de pe amazon așa, rapid? Dacă vezi un produs cu reducere, ia-l, pentru că nu mai revine prețul acela. ȘI a doua, toată lumea ridică prețurile înainte de black friday. Ceea ce e profund trist. Citeam ieri un link, s-a făcut o analiză de preț pe mai multe magazine online, 90% din produsele magazinului au prețuri mai mici în restul anului, chiar și fără reducere.