Eu sunt un fan al produselor de la Lidl. Nu știu dacă se poate spune că sunt vreun fan al brandului, deși e posibil. Doar îmi plac ofertele lor săptămânale și produsele care sunt și bune, și diferite de celelalte magazine. Vă imaginați ce sexy mi s-a părut viața când s-a deschis Lidl la mine în sat…

Doar că nu am mai trecut pe la Lidl de anul trecut. De ce?
Din 2 motive. Au un management incrediil de defectuos al caselor de marcat, întotdeauna este coadă, bănuiesc că e vreo strategie deșteaptă, să le arătăm la oameni că suntem căutați. Niciodată nu sunt mai mult de 2 case deschise și cozile sunt infernale, mai ales când încerci să îl transformi în magazin de proximitate și te duci să îți iei o pâine și un iaurt, nebun să fiu să stau 15 minute la coadă pentru așa ceva, când am Mega Image vizavi și totul se mișcă rapid.

Iar a doua este că nu ai pe unde ieși, dacă vrei să ieși fără produse. Ultima oară când am fost a trebuit să stau să aștept să termine coada 2 domni cu căruțuri pline, ca să pot ieși, la indicațiile paznicului din interior, doar pe la casele de marcat. Și a stat și s-a uitat la mine tot timpul, ca nu cumva să fac infracțiunea de a încerca să ies peste vreunul din gărduțurile alea de la celalalte case. Am stat, nu e o problemă, nu îmi place să mă cert cu clasele inferioare (clasă inferioară ești când ai până în 50 de ani, ești ditamai haidamacul, dar te angajezi paznic de supermarket, pentru că munca nu îți suferă), Dar nici în Lidl nu am mai intrat.

Și când te gândești că nu trebuie decât o mizerie de aia de portiță deschisă, ca să deflueze poporul necumpărător. Dar bănuiesc că și asta e strategie. Îl ții mai mult în magazin, poate cumpără ceva până la final, măcar o apă și tot merită efortul, că doar nu îl facem noi, îl face clientul.