Groparu e unul din oamenii mei favoriți all time. Pentru că e un dulce, e un tip senzațional, om, tată, englezoi și, nu în ultimul rând, producător de filme.
Probabil știți toți de filmul său, pe nume Usturoi.

Dar mai bine citiți la el, nu are rost să mai rescriu. Eu personal am fost, am votat și asta ar trebui să faceți și voi. Pentru că voturile multe și promovarea provin din networking și dacă noi nu facem networking pentru ai noștri, nu va face nimeni.

Aşadar: ne-am înscris pe Reelhouse. Reelhouse este un fel de site de conţinut video pentru jucătorii din industria cinematografică, relativ nou lansat (sau nelansat, că am impresia că este în Beta) dar care, cel mai important, este partener Sundance. Ce e Sundance? Sundance e un fel de TIFF americănesc, şi dacă nu ai cumva de-a face cu Sundance, nu prea exişti pe piaţă.

Rugămintea mea: intraţi, vă rog, pe pagina dedicată filmului Usturoi şi mai priviţi o dată teaserul de pe site. Apoi, dacă doriţi să îi daţi şi un Like sau Love sau Follow sau whatever (vă puteţi loga cu profilul de Facebook, ca să economisiţi timp), io vă foarte mulţumesc! Pentru că dacă avem mai multe Like-uri şi Follow-uri, atunci ajungem undeva pe un trending page şi poate ne lipim de nişte donaţii de la americani, să putem termina filmul mai repede. Oricum, şi dacă nu dă nimeni nici un centuţ, tot e bine să se audă despre noi peste ocean. Aşa că daţi, vă rog, postarea asta la neamuri, prieteni, vecini, pisici, cui apucaţi, să facem nişte tsunami peste ocean!

Mai aveţi acolo tot felul de goodies – poze de la making of, bloopers, ba chiar şi un filmuleţ cu mine mulţumind, în engleză, potenţialilor donatori, asta pentru că aveam impresia că nu m-am făcut suficient de râs până acum în română.