16 comentarii

  1. #1

    Frumoasa reclama 🙂 desi ma asteptam la alt final 😛 Bine ca nu a auzit ce spunea nenea de la birouri 😛

    Thumb up 0
  2. Frumos final. Totusi, nu pot sa sufar reclamele astea la racoritoare. Ma scarbeste total sunetul scos de cei care beau, ii arata cum inghit si apoi acel ”haaaaa” grotesc.

    Thumb up 0
  3. :-< După titlu am crezut că ai descoperit-o pe Elodia...

    Thumb up 0
  4. #4

    am descoperit-o de la brau in jos, intr-un sex necrofil

    Thumb up 0
  5. #5

    :%

    Thumb up 0
  6. O reclama,care vine si trece..nimic special.

    Thumb up 0
  7. #7

    sincer, sunt de aceeasi parere. credeam ca iese ceva mai belea

    Thumb up 0
  8. Ca idee e buna , realizarea e mai slaba 😉

    Thumb up 0
  9. #9

    eu prefer reclama de la heineken.aia cu walk in fridge.;-) mi se pare bestiala.asta va fi uitata repede zic eu

    Thumb up 0
  10. #10

    Reclama-i superb executata (nici nu ma asteptam la altceva de la Pepsi), problema e cu ideea, ca-i fumata rau… renunt-la-viata-monotona-si-sigura-pentru-a-ajunge-rockstar.

    Thumb up 0
  11. Nu prea vad legatura intre reclama aceasta si restul campaniei dar sa trecem peste… oricum cred ca nu va avea priza la publicul roman… pur si simplu ceva nu merge…

    Thumb up 0
  12. reclama ii faina. surprising pepsi.

    Thumb up 0
  13. Destul de ciudată, nimic neobisnuit însă, nu prea are elemente aparte care să o unifice, poate doar exagerarea dimisiunilor obiectelor.

    Thumb up 0
  14. Ideea campaniei e tare
    Reclama e f slaba

    Thumb up 0
  15. #15

    Am descoperit singuri legătura când Pepsi a început campania TV. Campania insipidă, reclamele TV de asemenea.

    Thumb up 0
  16. Ooo, da. Mare dezvaluire. Eu am scris pe 28 Aprilie despre campania asta, si am intuit ca e semnata pepsi. De fapt era si simplu. Daca dadeai click drepta pe site-ul eu pot la page info vedeai clar „pepsi”. Ca sa nu mai zic de fontul caracteristic.
    http://blog.tulceafoto.ro/campania-eu-pot/ (Aaa, si scuze ca v-am facut „aroganti” 😀

    Thumb up 0