Fiindcă, se pare că e ziua în care se vorbește cel mai mult de magazine online, mai am una și gata.
Am vrut să îmi cumpăr, pentru sală, un fel de brâu pentru spate, datorită faptului că mi l-am distrus ușor când am sărit în Giola. Spatele.

Doar că, după ce l-am găsit, m-a mâncat undeva să îl caut pe net, să văd prețuri. L-am găsit acolo și l-am comandat, pentru că era ceva gen jumătate de preț, cu tot cu transport era mai ieftin decât prețul de pe emag.

Ok, după ce l-am comandat, am primit mail că termenul de livrare e 3-5 zile. Adică e un magazin care nu are stocuri, ci doar listează niște furnizori și vând doar dacă au client. Bine, am trecut și peste asta.

Dar uitați-vă la timing.
Comanda pe 12, da? Este confirmată a doua zi, după fix 24 de ore. Ce trebuia confirmat la ea, având în vedere că nimeni nu m-a contactat în vreun fel? Au confirmat-o cu porumbei călători, de a durat 24 de ore? Confirmă femeia de servici, când nu are treabă?

După care, alt mail, la 15 ore distanță, că comanda a fost procesată. Ce o însemna asta, dumnezeu cu mila. Nu știu când să mă aștept să o primesc, în 5 zile lucrătoare de azi, de ieri? Dificil. Multe întrebări, puține răspunsuri.

Și așa afli cât de păgubos este procesul de a cumpăra exclusiv în funcție de prețul mai mic. Dacă comandam de pe emag, acum aveam centura, deja eram plictisit și de ea, și de sală. Câteodată, serviciile de livrare și post livrare contează mult mai mult decât o potențială economie de 10 lei.

DIXI.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.