Deci am râs azi bine de tot, iar acum râdem şi cu Orange puţin. Sp ne uităm puţin la ştampila de pe document. Trimiţătoarea epistolei se numeşte Corina Covrig şi este Problem Solving Executive la Orange. Ce ar trebui să facă un Problem Solver? Să îl facă fericit pe client, rezolvându-i problemele.

Ce face Corina Covrig, Problem Solving Executive la Orange? Îi dă cu tifla clientului, spunându-i că nu există vreo prevedere în contract care să o oblige să îi facă o copie după el şi să i-o trimită. Aţi reţinut, da? Problem Solving Executive. Omul avea nevoie de o copie după contract, iar Orange, prin Corina Covrig, Problem Solving Executive, l-a rezolvat.

Serios, sunt stupefiat de cantitatea de nesimţire emanată. Probabil o deranjase de pe facebook, avea şi ciclu plus un corporatist cu puţa mică acasă.

Vedeţi, de aia sunt bune cartelele. Că nu te loveşti de retardaţi de gen.

De la preastimabilul Meeku