Acum, după ce ați urmărit această minune creativă, vă rog frumos, lămuriți-mă și pe mine.
Cum adică, în viață e mai bine să lași o picătură de la tine? De ce e mai bine să las această picătură? Unde aș putea lăsa această picătură? Sau, mai franc vorbit, în cine să las o picătură?

Și de ce să las eu o picătură de la mine, dar e mai bine ca alții să îmi lase în mâncare o picătură de la ei? Adică de ce, e mai bună mâncarea dacă cineva lasă o picătură de-a lui în ea?

Chiar sunt foarte serios, e mintea mea pervertită prea mult de internet încât nu mai pot privi serios o reclamă de calitate sau, pur și simplu, creativii din agenții sunt niște creative care nu înțeleg ce este un sens, extrasens, polisens și alte lucruri cu sens? Nu de alta, dar dacă mă uit câte portorozuri se ridică deasupra capetelor și goldenlaionși și altele, rămân cu impresia că aici e miezul publicității. Și de fapt e miezul din dodoașcă…

Ajutați-mă!