Publicitatea targetata si deontologia faultata

blogariaMai tineti minte cum ne bateau unii obrazul, ca blogaria a fost un esec, ca suntem vanduti si cumparati, ca ne-am pisat in piscine si ca, spre deosebire de ei, deontologii cu staif, noi suntem niste verze?
Eram cat pe ce sa asimilez aceasta pozitie, de blogger cumparat, si sa inclin capul, umil si plin de respect pentru ei, cei de sus, deontologii, cei mari, guru, mohicanii, mogulii.
Cand colo, acum cateva zile imi pica ochii pe un articolas la domnul Scarlatescu, articolas in care ridica in slavi o chestie de pe Neogen.tv. Initial, nu am dat importanta, gandindu-ma ca e o incercare timida de a atrage atentia si asupra sa, pentru eventuala blogaria 3. Deh, s-o fi simtit omul exclus…
Numai ca azi, primesc un link de la Zoso. Spre rusinea mea, nu am in feedreader blogurile astea deontologice, pentru ca ma simt depasit de continutul lor interesant. Si…surpriza! Ce citesc eu tot la distinsul domn Scarlatescu?
Un apoteotic imn de slava la adresa lui Calin Fusu, care Calin, daca nu stiati, e patronul de la neogen
Asa ca, nu am cum sa ma abtin si sa nu intreb:
Nenea deontologul, cu ce te-a cumparat Fusu? Te-ai vandut neogenului? Si daca da, pe cat? Crezi ca merita sa iti pierzi reputatia pentru cateva mii de euro in plus?

Dacă vrei să comentezi fără a mai trece prin moderare

10 comentarii

  1. stiu stiu, sunt evenimente importante, care trebuie subliniate. nu are treaba cu micii si friptanele:))

    Thumb up 0
  2. Lucrurile se schimba destul de des, multe update-uri in lumea web-ului. Si uite asa se schimba si comportamente, nu-i asa ? :-)

    Thumb up 0
  3. Arhi, situatia e mult mai simpla decat o vezi tu: am obiceiul sa vorbesc despre zona online, avand in vedere ca sunt implicat direct. Calin Fusu este un tip care a realizat multe pe aici, mai bine, mai rau, mai copiat, mai original, etc. Cert este ca mare parte din .ro-ul de azi, cu bune si cu rele, i se datoreaza lui si inca a 5-10 oameni care au inceput sa lucreze aici inca de pe cand restul celor ce azi suntem in .ro descopeream ce e ala cont pe Yahoo.

    Nu, Fusu nu m-a cumparat, nici nu cred sa aiba de gand, la fel cum nu m-au cumparat nici Orlando, Vlad Stan sau Sergiu Biris, pe care i-am laudat si criticat din cand in cand.

    Cat despre Blogaria, la 1 ai fost printre cei mai interesanti acolo (culmea, vad ca purtai si tricou Neogen :D, sa te acuz ca le faceai reclama gratis :D?), iar la 2, desi invitat nu am putut ajunge, dar i-am promis lui Noro ca la 3 ajung in primavara.
    Mai mult… ce sa zic, astept oferta de la Calin si in pare rau ca blogul meu nu ti se pare interesant. Eu te urmaresc de mult si aici si pe arhi.tv

    Thumb up 0
  4. Uff, si eu care ma speriasem ca ai intrat in grupul nostru, al celor cumparati. Mi s-a luat o mare piatra de pe inima:)
    Am indreptat greseala si te-am bagat in rss…nu de alta, dar sa iti urmaresc eventualele miscari:D:D:D

    Thumb up 0
  5. ma tot intreb: De ce are Calin „Dirty” Fusu o reputatie asa de proasta?
    Oricum o invarti ajungi la o stire negativa despre el, la o dezmintire, o negare, dezicere, acuza.
    Si aici: Arhi zice ca Fusu l-a cumparat pe MS, MS zice:nu, fusu nu m-a cumparat. Se discuta despre vinovatia sau nevinovatia lui MS in relatie cu CFusu,vinovat din oficiu.El nu e victima nimanui. El e cel mult agresorul.
    stirea ca a iesit Neo din trafic. pana sa apara asta, a aparut intai ca acasa.ro a luat fatza lui Neo. iesirea a fost vazuta ca reactie, chiar daca cronologic o fi fost invers. Ca sa isi mai dea cu stangu in dreptu, Fusu a scos-o: le urez moarte spionilor!inca o bila neagra pt Neo. si pe urma sa te miri ca tot mai multi sunt rusinati sau enervati ca au cont pe Neo. si ca traficu se duce in jos.

    Thumb up 0
  6. livium, cred ca din cauza ca nimeni nu isi explica cum a reusit sa faca atatia bani dintr-un conglomerat osmotic precum neogenul:)

    Thumb up 0
  7. cred ca el(CF) are un background de finance guy. imaginea lui poate fi asociata ok unui corporate brand sau la un site gen bestjobs, dar nu se lipeste pe o zona de consumer brand pt tineri,chestii web20, video alte nimicuri. nu va fi niciodata darlingu presei asa cum ar putea fi „pustii” de la trilulilu etc.
    lumea va folosi bestjobs sa isi caute servici, dar nu va „iubi” brandul Neogen=CFusu.
    doi adolescenti se intalnesc, by chance, pe strada(in London) si la despartire ea ii zice/il strage in brate pe ala,ca are profil pe MySpace si ca ” MySpace rules”.
    Asta e problema cu Calin. pustii nu isi permit sa zica:” Neogen rules”.
    neogen e o afacere controlata de CF si de niste fonduri americane. apare in ZF si in ziare la sectiunea business.
    Cand spui Fusu, te gandesti la bani: ca i-a facut sau ca i-a primit sau ca ii da.
    alt manager de la Neo scrie articole in Capital.ce cauta Neogen in presa de business nu prea stiu?. in segmentu de public urban,de trend setters, au o reputatie proasta.
    pt ca nu ii „iubeste” lumea, fidelitatea nu prea exista. traficul se duce in jos.
    in mod constant, au un comportament defensiv.

    Thumb up 0
  8. Fusu nu are un renume prost, ci doar e un om de succes care de multe ori este privit cu invidie.
    Si da, din afara, succesul Noegen pare sa fie de neconceput :)

    Thumb up 0