Nu, nu am putut anunţa clienţii, ne pare rău“, a declarat unul dintre operatorii ING Line.
Am râs cu atenție și îngrijorare.

Nu vreau deloc să fiu rău și să arăt cu degetul banca, dar să ne uităm puțin la 2018. Servicii indisponibile lunar, în diverse faze, ba la bancomat, ba nu se trimit smsuri. După aceea, tot în 2018, tranzacțiile dublate clienților. Din greșeală, ce să faci, era răcirea la servere pe minus. După care, tot în 2018, bancomatele rețin cardurile, după care banca, senină, zice că nu a putut anunța clienții și le anulează cardurile. Le dă altele, nu e prolemă, când se duc la bancă. Eu sunt la 3000km distanță, cum aș fi putut lua cardul? #numazic

Toate astea, rețineți, doar pe parcursul lui 2018. Și în anii trecuți a fost PLIN de dude, toate marca ING. Ce vreau să spun este că nicio altă bancă nu își trece clienții prin traume de genul acesta. Pur și simplu lor le merg soluțiile. Probabil ING le area făcute de Teamnet, UTI sau SIveco, de aia merg așa de bine.

Deci serios, de ce ING cade non stop și restul nu? Nu e cea mai mare bancă din românia, nu are cele mai multe carduri, nu are cel mai mare sistem de bancomate, nimic, e o bancă medie, de dimensiune medie. Care cade tot timpul și își pune clienții în dificultate.

De ce?