Să râdem într-un dinte cu Stan şi Băse

Cităm pe Băsescu

(România – n.r.) a avut flotă de stat, o flotă care, la Revoluţie, avea 14,5 ani vârstă medie. Flota a fost în proces de privatizare, s-au privatizat, s-au vândut, s-au tăiat… Statul român nu intenţionează să finanţeze construcţii de nave, considerând că acest lucru este o treabă a sectorului privat”, a spus preşedintele Băsescu.

Adică dă-o dracului, am reuşit să vând o flotă întreagă, acum ce vreţi, să mai vând una? Am îmbătrânit şi eu, nu mai am energie.

Gabriela Firea vrea să închidă acest site.

Poți contribui la eforturile mele cu un abonament de 3 USD

24 comentarii

  1. Ftu-l în gură! „Treaba sectorului privat!” N-a fost treaba sectorului privat când a vândut-o pe cealaltă…

    Thumb up 0
  2. stai sa apara basistii sa-ti explice ca de fapt nu el a vandut, ba chiar a incercat sa salveze flota :))

    Thumb up 0
  3. haha,basescu ftw :)), chiar a imbatranit..nu poate vinde 2 flote,e de ajuns una ..:))

    Thumb up 0
  4. Din ce informatii am eu el s-a vrut a fii un tap ispasitor pentru smecherii de la FPS.
    Nu disculp pe nimeni, dar am si eu ceva cunostiinte in domeniu.

    Thumb up 0
    • #6

      dap. din informatiile vremurilor pe care eu le-am trait atunci, omul a facut un ban cinstit. dupa 100 de ani, e usor sa manipulam

      Thumb up 0
  5. bai eu acuma nu stiu multe despre subiectu flota ,dar mai exact ce a facut?ca majoritatea stiu de la tv antena 3 in special,ca basesc a vandut flota,e vreo proba?e condamnat ca a vanduto?e ceva relevant in povestea asta?ca pe principiu „daca asa zice la tv e adevarat”nu prea mai merge!

    Thumb up 0
    • #8

      google it

      Thumb up 0
    • faptul ca flota a disparut in timpul mandatului de ministru al lui base nu e indeajuns? probabil ca tu vrei un filmulet in care se vede cum a batut palma cu cumparatorii si ia valiza cu bani. da, asta e!

      Thumb up 0
  6. #10

    Si la ce a fost capitan flatulescu ? La linia maritima Onedin ? Si unde o sa se duca dupa ce iese la pensie ? Probabil la pesti (hrana).

    Thumb up 0
  7. presedinte ? mai bine zis un „cealapa”

    Thumb up 0
  8. #12

    Nu ca n-ar vinde inca o flota, da nu mai are rabdare. Asa ca vinde acu la sfarsit de mandat, tara intreaga. Vedeti noua lege a minelor prin care orice companie va putea sa te exproprieze. Astazi a intrat si-n corul publicitarilor de la rmgc cu sloganul „otravirea este buna”.

    Thumb up 0
  9. Frate, ce flotă şmecheră am avut…s’a vândut singură, la ordin? Aşa da!

    Thumb up 0
  10. Uite ca să nu aveţi dubii, aveţi aici nişte fotocopii după dosarul Flota. Studiaţi-le şi vedeţi care e treaba! http://zaraovidiu.blogspot.com/2009/12/exclusiv-documente-incendiare-despre.html

    Thumb up 0
  11. #15

    Si uite asa, in mintea prostilor va ramane doar ideea ca rRomania nu a avut si nu are nevoie de flota si tocmai de asta a si vandut-o Basinescu.

    Thumb up 0
  12. Din pacate acest blog va avea foarte multe subiecte de genul acesta si despre aceasta tara, pentru ca in loc sa ne desteptam, mai mult de prostim.

    Thumb up 0
  13. #17

    Mi se pare normal ca statul sa vanda flota comerciala, deoarece nu are ce face cu ea pe o piata libera. E ca si cum ai reprosa ca s-au vandut aprozarele.

    Thumb up 0
    • #18

      vezi ca sunt niste linkuri mai sus. e normal sa dai o flota pe 1 dolar?

      Thumb up 0
    • #19

      Costul e o alta discutie, si aici e posibil ca s-au facut manarii. Insa putea chiar sa plateasca sa o ia cineva flota; depinde daca ti-o poti permite. In Ungaria oamenii dau anunturi cum ca ofera sume de bani celor care le cumpara masina pentru a-i scapa de rate. Ai habar ce costuri de intretinere presupun vasele alea?

      Thumb up 0
    • #20

      da, am habar. ai habar cati bani aduce o singura nava, navlosita unui armator? iar un contract de navlu implica totul, inclusiv intretinerea. serios, citeste, informeaza-te, altfel nu faci decat sa ii enervezi pe cei care au trait acele vremuri si stiu ce s-a intamplat.

      Thumb up 0
    • #21

      Nava nu se navloseste unui armator, ci de catre armator unui transportator, deoarece armatorul e proprietarul vasului, insa eu mai am nevoie sa citesc. Faptul ca poate in afara de Coreea de Nord,, in toate tarile navele comerciale sunt detinute de armatori privati, dovedeste din nou ca eu mai am nevoie sa citesc.

      Thumb up 0
  14. @Luci: Până şi câinele meu care are IQ 40, este de părere că, tocmai pentru că teoretic există o piaţă liberă, ai mai multă nevoie de o flotă comercială, cu care poţi câştiga miliarde de euro din servicii de transport de mărfuri! 😆

    Apropo de aprozare! Din cauză că s-au desfiinţat, acum ţăranii aruncă la gunoi recolta pentru că nu au reţea de distribuţie! Auzi, nu cumva tu lucrezi la guvern?! 😆

    Thumb up 0
    • #23

      Statul poate face bani frumosi si din hoteluri, fabrici, stranduri, magazine, si chiar din locuinte si cam din orice daca se nationalizeaza. Poti sa numesti macar un stat normal in care vasele comerciale apartin statului sau exista aprozare?

      Thumb up 0
    • #24

      @Luci esti basist. Se stie ca toti marinarii romani lucreaza la „alte tari”, nu la armatori particulari din alte tari.

      Thumb up 0