Rant cu trafic

Stiti carpeala de centura a capitalei, nu? Jegul ala neolitic, pe care se târăsc tiruri impreuna cu nefericiții care sunt obligati sa o ia pe acolo pentru ca nu au pe unde altundeva.

Facusera si ei o bucata cu 2 benzi, de la voluntari pana la A1, pe care se mergea, cat de cat, decent. Au mai distrus puțin cursivitatea cand au pus minigiratoriul ala de la Tunari, dar tot era circulabil.

Din pacate, o minte creata a decis ca trebuie un giratoriu si inainte de podul de la Otopeni. Si aia a fost. In orice moment al zilei, pe sensul spre A1, la acel giratoriu se formeaza cozi de 2-3 km lejer, si asta cand nu e aglomerat. Pe celalalt sens e lejer, doar 1 km.

Sper ca cine a avut ideea asta mareata sa isi piarda erectia definitiv si drept carne, sa manance doar ce ii bag eu in frigider de fiecare data cand trec pe acolo.

24 comentarii

  1. Se intampla asta pentru ca au ajuns in posturile de decizie tot felul de cretini si cretine , pe linie politica, pe linie de pile..etc, cunoasteti filmul.
    Aia buni care ar face ceva bun si durabil cred ca au plecat, de fapt sigur au plecat.

    0

  2. #2

    AAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAA .

    0

  3. #3

    V-ati accidentat??? Sunteti in regula?!

    0

  4. #4

    Sa stii ca si taranii din Otopeni tre’ sa ajunga la birou dimineata, plus ca acum tre’ sa ocoleasca din cauza orasenilor din Greenfield. Fara giratoriul ala ar trebui sa mearga pana la Ploiesti ca sa ajunga pe DN1.

    0

  5. #7

    Crede-ma ca acum e bine, sa fi vazut ce era inainte.
    Asta a fost solutia „salvatoare”, pt politica cretina de a avea cedeaza trecerea celor ce intra in centura.
    Adica tu, care mergi pe benzi/sens, trebuie sa acorzi pprioritate celor care intra in CB! Asa e traditional la toate intrarile pe CB.

    Inainte stateai de behaiai pe sensul A1->A3, pt ca aveai cedeaza trecerea la podul Otopeni.
    Pur si simplu traficul e prea mare, si zona e facuta pe ideea „sensuri unice „cat mai multe” => se ingramadesc toti sa intre in acele giratorii.

    Solutii? Pai nu exista, pt ca nenorocirea aia de cale ferata e lipita de sosea, deci nu ai cum sa fac iesiri/bretele pe acea parte.

    0

  6. #8

    Daca fi-rea n-are coae sau cine se ocupa de managementul centurii, pai linia aia de tren strategica e ruginita toata si fara cabluri electrice, da e strategica de ani dei zile, ca daca ne ataca rusii o sa faca tancurile pana cand o traverseaza.
    (intre timp am citit un articol azi ca lupu’ dacic proiectat pe guvern a luat 250keuro si e o firma a lu’ ghitza – deci de unde pla bani de poduri/drumuri si alte chestii fine)

    0

  7. #10

    De ce am dat click pe twitter? De ce? De ce?

    0

  8. #11

    ba da un cacat de banda dreapta care sa te scoata pe pod de ce nu sunt in stare sa faca? cum mama masii sa nu faci in atatia ani un sistem de intrare iesire normal? acum ca sova e liber sper sa rezolve problemele astea

    0

  9. #12

    Mai taie bre din km aia putin. Trec aproape zilnic pe acolo, la diferite ore. Coada de nici un km inca nu am vazut. Mereu, orice coada ar fi, stai la ea cam cat la 2 semafoare in oras

    0

    • #13

      Sigur ? Trec in fiecare dimineata si seara pe acolo si se sta minim 10 min la coada . Daca ma uit acum pe waze coada are 1,5 kilometri.

      0

    • #14
      Arhi

      el e special, merge cu trotinetomobilul

    • #15

      Când marfa e bună și timpul se comprimă!

      0

  10. #16

    Da’ ce cautati bre cu turismele pe centura?
    Bine ca nu i-ati auzit pe camionagii cum se vaita si injura prin statie pe astia cu turisme…
    Ca le aglomereaza soseaua….
    Ca ei daca s-ar duce prin oras si ar bloca intersectiile, cum ar fi, cum i-ar injura toti….etc etc
    Teatru radiofonic, nu alta

    0

  11. #17

    Daca te referi la cel dinspre vuluntari (A3), sensul este pus ca sa poata iesi nenii din asamblul rezidential din padure in centura. Cum plecau la job toti odata dimineata si cum se intorceau toti odata seara, iar cum exista un singur drum de acces, pe langa padure , stateau ca vitele cu ora pe o strada de 300 m. Probabil ca cineva cu ceva pila a tras o sforicica pentru o solutie de copromis…

    0

  12. #18

    Nu ai deloc imaginatie se pare ca zece la suta din barbati sunt suficient de flexibili ca sa isi aplice singuri o felatie ureaza -i sa faca parte din grup si sa nu puna gura pe alta carnita

    0

    • #19

      Hmmm. Eu de ce nu am văzut comentariul ăsta până acum?
      Gimme an M, gimme a U, gimme an I,…

      0

  13. #20

    Din cauza liniei ferate nu se poate face un nod cu Centura direct din podul Otopeni. Asa ca au ales solutia asta. Oricum, daca nu iti place aia din Nord, fa o plimbare pe Sud.

    0

  14. #21

    @cetin am stat puțin pana sa îmi dau seama despre care sens giratoriu vorbesti. Sensul din capătul podului, de la AutoBavaria. Mare si neluminata bezna din mintea ce a gândit sensul ăla doar pe jumătate. Acolo intorc cei care vin din București si vor sa faca stanga pe centura la DN1.
    Sensul ala, împreună cu cel de după DN1 spre DN1A ar cam trebui sa întindă sirul de masini ce vine dispre A3 si vrea sa intre in București. Facand coada pe sensul de la intersecția cu DN1A…
    Cand se inversează fluxul… Se inversează cozile.
    Deja a devenit regula sa fie coada dinspre DN7 spre DN1 dimineața si invers seara pentru ca Buftea si localitățile de langa se tot dezvolta pe partea de rezidential. Un fel de… Prelungirea Ghencea cu CB.
    Prin decembrie am fost pana la Ikea sa schimb o usa pe la 6 seara. Capul cozii era la DN1A si coada cozii undeva sub DN1. Deci… Minunat
    Acelasi lucru se întâmplă si in zona sensurilor de la Chiajna. Seara traficul dinspre A1 este blocat de cei ce merg in „oras”.
    Situația nu e mai buna nici unde există pasarele peste DN-uri (DN7) unde seara sunt cozi de 1-2 km, cozi cauzate de… sensul de sub pasarela.
    Si totusi pe zona nordica a CB sunt ceva lucrari de largire si sistematizare a traficului… Ma gândesc cu groaza la zona sudica… si cat de bine era ca liniile de metrou, putine cate sunt, sa se continuie 10-20 de km in afara orașului.

    0

  15. #22

    Salut sef de trib, scriu aici ca nu stiu unde si am inebunit cu creierii capului cautand.
    Unde’i sau care’i link-ul de la accidentul ala din state pe zapada cand nene de la volanul tirului deja implicat in carambol filmeaza pe fereastra deschisa accidentul pe masura ce se intampla.
    Scuze exprimarea a la veorica dar am o mare dujmanie pe mine ca nu’s in stare sa’l gasesc.
    In rest toate bune, bine sanatos, muie badea cu b mic.

    0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

Dacă doresti să dai like unui comentariu, trebuie să fii logat in contul tău de pe cetin.ro

Citește și...

Un fierăstrău care nu ar trebui să lipsească din nicio casă. Înainte aveam un Einhell de care nu eram extraordinar de mulțumit. Acum, sunt, e foarte mișto, tăietura e dreaptă și nu ies așchii la margini, indiferent ce ai tăia. Super bună, din cu totul altă clasă decât ce aveam eu. Plus, putere […]

Am o problemă masivă cu abordările care se vehiculează acum în presa de calitate din românia plus facebook. Despre amenințarea stihiilor care vor veni odată cu ajungerea la guvernarea a Veorikăi. Despre cum va arde totul, cum va curge lavă pe străzile orașelor, iar oamenii vor geme sub jugul împilării. Dar stai Dupa […]

Acum mulți ani, una din șmecheriile din comerț era să îți cântărească hârtia care ți-o puneau pe cântar, la mezeluri sau unde te duceai. Primeai un ditamai cartonul gros, de puteai izola de bombe irakul, care cântărea 200 de grame, după care mâncarea și, uite-așa, primeai hârtie la preț de salam de Sibiu, […]

Cât am stat cu nevastă-mea pe la Polizu, am căutat chestii de mâncare pe la tarabele alea de pe Buzești, supranumite stretfood, cu mâncare minunată, gătită de oameni deosebiți. Băbăeț, vă spun sincer, mai multe bășini decât la pastramagiii ăia care își câștigau pâinea vânzând chifle oamenilor nu am văzut de multă vreme. […]