În românia se fac multe reclame proaste. Multe. Extrem de multe. Exagerat de multe. E ca și cum clientul ar cere ca reclama să fie cât mai proastă, din start, ca să înțeleagă publicul românesc.

Dar, în spectrul vizual al anului 2018 se detașează de la distanță 2 reclame masive.Cele la publi24 și la bestjobs.

E al doilea calup de tâmpenii, de la ambele. Pe prima de la publi24 nu o mai țin minte, dar știu că și aia era o găleată de aberații, iar la bestjobs era aia cu joburi, joburi, joburi, furată după nuștiu ce mizerie japoneză. Acum e cu varianta Cumm with me, if you want a better blow job. Sau ceva de genul.

Ce nu înțeleg eu este simplu.
Oare ăștia își fac reclamele in house, nu au agenție? O pune Fusu pe secretară, între 2 bestjoburi (hehe) să mai facă și un script de reclamă? Iar dacă au agenție, care sunt agențiile care pot scoate asemenea aberații infecte?