În românia se fac multe reclame proaste. Multe. Extrem de multe. Exagerat de multe. E ca și cum clientul ar cere ca reclama să fie cât mai proastă, din start, ca să înțeleagă publicul românesc.

Dar, în spectrul vizual al anului 2018 se detașează de la distanță 2 reclame masive.Cele la publi24 și la bestjobs.

E al doilea calup de tâmpenii, de la ambele. Pe prima de la publi24 nu o mai țin minte, dar știu că și aia era o găleată de aberații, iar la bestjobs era aia cu joburi, joburi, joburi, furată după nuștiu ce mizerie japoneză. Acum e cu varianta Cumm with me, if you want a better blow job. Sau ceva de genul.

Ce nu înțeleg eu este simplu.
Oare ăștia își fac reclamele in house, nu au agenție? O pune Fusu pe secretară, între 2 bestjoburi (hehe) să mai facă și un script de reclamă? Iar dacă au agenție, care sunt agențiile care pot scoate asemenea aberații infecte?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.