drajna lehliu

Am citit zilele trecute că doamna compania de autostrăzi a decis să mobilizeze finanțe pentru a repara bucata de autostradă dintre Lehliu și Drajna, pentru că a ieșit din garanție și trebuie cheltuiți rapid niște bani acum, cât se poate, că mâine vine codruța și se duc dracului banii de chiftele la vorbitor.

Ieri și azi am parcurs de 2 ori drumul respectiv. Bucata dintre Lehliu și Drajna este… tadaaam, ați ghicit, impecabilă. Trebuie doar dat un polish rapid și încasat banii ca de autostradă nouă.

În schimb, tovarăși, primii 35 de kilometri de autostradă de după București sunt dezastru. Plăcile alea de beton puse de pe vremea răposatului sunt distruse în proporție de 99%, pur și simplu treci din șanț în șanț, rugându-te la doamne-doamne să nu dai de o groapă mai fioroasă pe care să nu o vezi.

Dar acolo nu se repară nimic, știți, chiar e de muncă, trebuie scoase toate plăcile, refăcut terasamentul, turnat de la zero. Păi cine are bani de așa ceva? Șpaga pentru CNADR de unde? Astaldi, Euroconstruct, Pizzaroti, Salini, Romstrade, toți mafioții din domeniu din ce să scoată bani? DIn muncă reală?

Pe bune?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.