Cum va reuși emag să implementeze plata cu cardul

De ani de zile mă întreb cum vor reuși să își determine clienții să plătească cu cardul, eu fiind unul din cei care, de fiecare dată când a plătit cu cardul înainte de primirea comenzii, a primit produsele la sfântul așteaptă sau le-a primit bușite, pentru că curierii le sortează în funcție de importanța de la ei, iar cele deja plătite deja nu mai sunt importante, aceia sunt clienți captivi.

București, 24 iunie 2019, eMAG lansează, în premieră europeană, Instant Money Back, primul serviciu de transfer instant al banilor prin care clienții care efectuează plăți online cu un card salvat primesc în maximum 30 de minute de la soluționarea comenzii contravaloarea produselor returnate. Pentru a beneficia de Instant Money Back, clienții pot utiliza cardurile deja salvate în contul eMAG sau pot salva cardul la finalizarea comenzii.

Sunt absolut sigur că o să își qvadrupleze numărul de carduri înscrise în aplicație. Pentru că ai de ales între returnarea banilor în termenul legal sau primirea lor pe loc, în caz de ceva. Ceea ce nu e rău deloc.

61 comentarii

  1. #1

    Buna gaselnita, iar la nivel de comert online probabil ca va avea si „tractiunea” necesara sa creeze un trend.
    Pe de alta parte, la nivelul curierilor, se aduna banii cash asa cum se adunau la Caritas, la nivel de metrii/cub. Nu-mi dau seama cum de nu s-a dat nici o sprgere/hold-up la nici un curier. Intr-un bancomat cred ca sunt mai putini bani decat la un curier la final de program – si cu toate astea gainarii pun butelia langa bancomat :).

    2

    0

    • #2
      Arhi

      e posibil sa se fi dat si sa nu fi devenit public. iti dai seama, devine dificil sa mai prezinti incredere, ca firma. s-a acoperit din sume proprii si s-au rupt picioarele ulterior

    • #3

      iti dai seama ca minim un curier d-ala a avut ideea sa fuga cu banii / sa isi traga un pumn si sa zica ca a fost jefuit. dar se spala intern chestiile astea.

      2

      0

    • #4

      FYI, curierii au seif. Iar ideea nu va converti non platnicii in platnici cu cardul, cel mult sa zicem va creste cu 1-2% rata de plata cu cardul. Va spun eu de ce nu platesc oamenii cu cardul : neseriozitatea comerciantilor. Ia stoc, nu e stoc, aia e, aia nu e. In SUA nu sunt problemele astea

      0

      0

    • Curierul duce banii la sediu, îi predă (casierului central sau electronic, depinde de firma de curierat) și în aceeași zi, procesatorul ridică banii pe bază de chitanță. Nu, nu rămân bani la sediu sau dacă rămân, e mărunțiș. Daca procesatorul nu ajunge, banii se depun în bancă, la MFM sau îi duce casierul acasă. Da, casierul are escortă.
      Curierul lui Emag de exemplu, folosește electronic. Ultima tentativă de care știu, a fost la oradea, într-un depozit în zona industriala, fără alarma sau video (deh, franciză) unde au avut o sâmbăta si o duminică la dispoziție să muncească la casierul electronic. Flex, rangi și alte povești, pentru vreo 35000 de lei din câte am înțeles. Au taiat balamalele și s au căcat pe ei dupa aia fiindcă ușa are prindere în 7 puncte și nu e din staniol. Nu i așa ușor cum crezi, mecanofizicele sunt bine făcute in Romania.

      0

      0

    • #6
      Arhi

      noi vorbeam de curierul care NU duce banii la sediu

  2. #7

    Poti sa faci un sondaj, dar sunt sigur, ca la 90% din comenzile achitate cu cardul, la toate magazinele online sunt intarzieri la livrare.

    2

    1

    • #8

      Am luat cu cardul de pe emag si au ajuns a doua zi fara probleme.

      0

      0

    • #9

      Dacă particip eu la sondaj, cu miile mele de comenzi online dintre care cred că mi-au întîrziat fo 10, mi-e că pățește ceva sondajul.
      Ce vreau să zic cu asta e doar că siguranța și procentele dau bine numai pe chestii certe, nu pe impresii personale.

      0

      0

  3. #10

    Pentru cei ce au showroom emag in oras, banii pentru retur ii primesti pe loc la predarea produsului, indiferent de metoda de plata de la cumparare. Te duci cu produsul, ei il verifica daca poate fi returnat pe loc si te trimit la casierie sa-ti iei banii. Iar legat de livrarea pentru produsele gata platite, ele sunt intarziate si de emag si de curier, deoarece emag-ul ti-a luat banii si se grabeste sa livreze produsele pentru care omul se poate razgandi, iar curierul isi face calculul ca pentru produsele gata platite au sanse mai mici sa primeasca bacsis.

    3

    0

  4. #11

    Sa nu mai poata romanu sa verifice treningul comandat inainte sa dea banii?

    Ma lovesc zilnic de intrebarea asta in calitate de seller pe Emag. Romanu vrea sa verifice produsul, sa il probeze, sa vada daca e marimea potrivita, daca ii place materialul. Ulterior sa ia decizia sa opreasca produsul.

    1

    3

    • #12

      Cand o sa ies dintr-un magazin unde am probat un trening marimea M si intru in magazinul de peste drum si sunt sigur ca si acolo marimea M imi va veni la fel, atunci o sa merg si eu pe incredere, fara sa mai probez comandat online.

      7

      0

    • #13

      Este perfect normal sa fie asa, ce ti se pare aiurea?

      4

      0

    • 1. Port 43 la labă. Aveau 44. Zic hai ca iau, ca is de munte, mai bagi o soseta de lana, mai o conserva, merge. Ajunge cutia. Pe cutie scrie 43. Zic, fain, au gresit dar au nimerit-o. Pe incaltari scrie 42. Le-am „donat” unui purtator de 42 care mi-a zis ca il string deci sunt sanse sa fie 41 defapt.
      (Intr-adevar, magazinul nu era „dă firmă”, era ceva mai mic)

      2. Luam skates shoes de la magazine de profil. 42 de la Adio erau mari, 43 de la Osiris erau mici. Acelasi model de la Emerica 43 era de dimensiuni diferite. Si incaltarile astea erau cumparate de la magazine de profil, nu din Obor, si ii stiam pe oamenii care le aduceau.

      Intelegi de ce vrea lumea sa testeze.

      5

      0

    • #15

      @zarax: atunci cand noi masuram fiecare produs si fiecare marime in parte si afisam dimensiunile, poti folosi acele dimensiuni pt a comada marimea potrivita. In 99% din cazuri nu vei avea probleme.

      @ursupolar: calapodul difera de la firma la firma. La produsele comercializate de noi (Adidas, Nike, Puma, Reebok, etc) vei gasi afisata pe eticheta si dimensiunea in cm pentru fiecare marime. Astfel observam ca Nike 42 corespunde cu Adidas 42 sau Puma, Reebok 41… sau Converse 41,5. Folosind dimensiunule afisate pe eticheta poti comanda, in general, marimea corecta. Spun in general pt ca pot sa fie probleme la latimea piciorului. Insa, te poti folosi de dreptul tau de client sa returnezi produsul in 15 zile conform legii sau in 100 zile conform conditiilor oferite de noi.

      Conform conditiilor afisate de firmele de curierat (conditii contractuale atat pt magazinele online, cat si pentru clientii lor), optiunea de deschidere colet la livrare (daca este oferita de magazin) repezinta doar posibilitatea de a vizualiza continutul coletului, nu si posibilitatea de a proba/testa produsele din colet.

      Totusi, voi achitati cumparaturile online cu cardul sau ramburs? :)

      0

      0

    • #16

      @Laur, am comandat doar de două ori ceva de îmbrăcat, de fiecare dată cu masurători, cu centrimetri, cu draci pictați. de fiecare dată fiecare zonă măsurată intra la altă măsură (gen umerii la măsura x, bustul la y, șoldurile la z și tot așa), am dat cu banul și-am comandat, de fiecare dată produsul îmi era foarte mare, de fiecare dată a durat între 4 și 6 săptămâni să-mi primesc banii înapoi. firme diferite.

      0

      0

  5. #17

    Fraza cheie este asta: „primesc în maximum 30 de minute de la soluționarea comenzii contravaloarea produselor returnate”
    Acum 2 ani am comandat un set de cauciucuri de iarna de la emag cu plata in avans. Vine curierul dupa 3 saptamani (comanda era data de BF) cu 3 cauciucuri cu promisiunea ca-l aduce si pe al 4-lea, n-am acceptat livrarea si dupa inca 1 saptamana mi s-a spus de la curier ca nu gasesc al 4-lea cauciuc. Am sunat la emag ca sa mi se returneze banii ca sa comand alt produs tot de la ei. M-au refuzat pe motiv ca trebuie sa ajunga cauciucurile la ei de la firma de curierat in conditiile in care ei stiau ca n-am primit coletul partial si nu aveam nici o vina. Dupa 2 saptamani si multe discutii ‘amicale’ la telefon mi-au returnat banii. Cam asa sta treaba cu solutionarea cererii.

    1

    0

    • #18

      Ce vor ei sa faca tot nu te salveaza in cazul tau, pentru ca citez: „primesc în maximum 30 de minute de la <<solutionarea>> comenzii contravaloarea produselor returnate”. Solutionarea la tine tot a durat o saptamana.

      0

      0

    • #19

      Am patit la fel cu cauciucuri, platit online cu cardul de BF, undeva in noiembrie. Am anulat comanda dupa doua zile. Dupa 30 de zile, produsele apareau livrate, banii luati. Dupa zeci de telefoane, am apelat la solutia magica, ANPC. Au fost si sarbatorile la mijloc, undeva prin ianuarie am sunat la firma de curierat care mi-a confirmat ca se afla in depozit cauciucurile. Am sunat din nou la emag si i-am pus in legatura cu firma de curierat Dupa inca 2 saptamani, timp in care sesizarea la ANPC si-a urmat cursul, m-au sunat de la emag si au propus sa renunt la sesizare contra voucher de 300 lei. Dupa inca o saptamana mi-au bagat banii in cont si voucher-ul in contul emag. Tarasenia a durat pana la mijlocul lui februarie, timp in care am sunat de zeci de ori. Ce voiam sa va zic, cand o sa mai cumpar ceva de la emag cu plata in avans, sa sug pula.

      0

      0

    • #20
      Arhi

      am ras, scuze:))))

    • #21

      Asta cu anvelopele mi s-a intamplat si mie la eMag. Curierul zice ca emag i-a trimis doar 3, emag zice ca le-a trimis pe toate insa curierul a ratacit una si a preferat sa dea vina pe emag pana o gasea pe ultima

      0

      0

  6. #22

    Nu o sa se schimbe nimic. Curierii sunt aceiasi si emag permite in continuare accesul gainarilor de genul https://www.emag.ro/interbrw/16970/v .

    1

    1

    • #23

      Aoleuuu ce am patit cu ei :)) Arhi stie.

      0

      0

    • #24

      Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
      Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.

      Incepand cu 2019-05-13 valoarea taxei de transport este de 48.99 lei. :)))))))

      Eu cred ca astia au de fapt propria firma de curierat si asa-si fac banii. Plm, majoritatea produselor la prima vedere, sunt mai ieftine decat transportul. Ce e si mai curios, este faptul ca majoritatea produselor lor, au review-uri :)

      0

      0

    • #25

      Eu cred ca astia au de fapt propria firma de curierat si asa-si fac banii.

      Eu cred ca e ilegal ce fac ei. Nu au cum sa vanda serviciile de transport si sa faca profit din asta daca nu au CAEN si activitate de transport.

      Jimmy, sper ca i-ai reclamat…

      0

      0

  7. #26

    Asa da, Pe mine unu nu ma deranjeaza nici 1-2-3 zile cum e la ebay/amazon/paypal etc. Dar sa ramai cu o suma de 2000+ blocata 20 de zile e chiar nasol. Eu unu de asta nu „prea” platesc cu cardul in ro sume mari

    0

    0

  8. #27

    @Dragos
    Un ATM daca abia a fost alimentat, are maxim 400.000 lei, adica aproximativ 85.000 de euro, ca un curier sa aiba la final de program banii astia la el, ar trebui sa aiba o medie de 10.000 si ceva de euro pe ora de munca :D
    In alta ordine de idei, Cetin, te plangeai ca nationala mare e varza si nu te mai uiti la meciurile lor, dupa parcursul superb pana aproape in semifinale la CE 2019 U21, nu spui nimic despre nationala mica?

    0

    0

    • #28
      Arhi

      Alex, nu ma uit la fotbal. Am citit insa ca Becali il cearta pe Radoi ca nu ii baga nush ce gainar de la el. Opinii?:))

    • #29

      Gainarul ne-a câstigat meciul cu Anglia . Iar în gura ciobanului nu are rost să sa ne uităm. Rădoi a dovedit ca este antrenor .

      0

      0

    • @Alex asa, teoretic, ai si un program de incarcare a bancomatelor? la ce ore, traseu, cu ce masini, cati oameni sunt in ele, cum sunt dotati? pur teoretic, evident

      1

      0

    • #31

      plus că la bancomat, dacă vine mașina cu bani, vine mașină blindată și cu pază.
      bancomatele din sucursale se alimentează din interior, după programul cu clienții și banii sunt aduși tot cu mașină blidată, cu pază. și probabil sunt asigurați.
      d-aia operațiunile cu numerar sunt comisionate, pt că banca dă o poală de bani să opereze cu acel numerar.

      0

      0

  9. #32

    De implementat pot sa implementeze, de folosit cine o sa folosească.
    Eu as plăti cu cardul doar la venirea produsului, întreg și nevătămat, pana n-am garanția asta nu mai plătesc în veci cu cardul la ei

    0

    0

    • #33

      Asta da o super idee. Trage banii de pe card numai la livrarea produsului. Dar stai, romanasii vor accepta produse cu cardurile goale :-)

      0

      0

    • #34

      Dar cu POS mobil ce are?

      0

      0

  10. #35

    Eu am platit foarte rar cu cardul. Doar cand am avut vreun interes (gen pret scazut cu 10% la monitor daca plateai cu cardul, sau transport gratis la Garaj cand achiti online). Altfel, cash-ul e SFANT. Noua regula de la emag nu ma va face sa-mi schimb obiceiul.

    0

    0

  11. #36

    Eu am platit la inceput cu cardul insa am observat repede ca raman la mana lor apoi pt orice problema cu livrarea. Asa ca, NICIOODATA, nu platesc in avans nimic. Pacat ca am invatat asta pe pielea mea…

    0

    0

  12. #37

    E atat de romaneasca treaba asta cu sortarea coletelor in functie de importanta, si implicit practica de a plati la livrare, ca uit sistematic ca se face. Unde stau eu asa ceva nu exista, eventual platesti un pic mai mult daca vrei ceva urgent, da’ sigur nu iti livreaza nimeni nimic pana nu ai platit.

    Nu uit niciodata cand i-am cumparat tatei ceva de le eMAG, am platit la comanda cum sunt invatata, si am vazut obiectul livrat dupa vreo luna.

    Mai e mult pana departe, dar vad ca macar se incearca.

    0

    0

  13. #38

    Am incercat si eu cu cardul de 2-3 ori si cu absolut fiecare ocazie am asteptat cel putin o saptamana pana am primit ce am comandat. Sa ma scuzati, dar ii las pe altii sa se-nghesuie, iar cand aflu ca s-au schimbat lucrurile in bine, ma bag si eu.

    0

    0

  14. #39

    Am platit de N ori cu cardul la emag, nu am avut pb. Un ventilator vai si amar l-am si returnat. Nimeni nu zice nici pis, nu trebuie sa dai explicatii(am ales din lista ca nu sunt multumit de produs) am primit banii fara pb inapoi. Am luat si resigilate, nu am avut nici un stres. Am dat si ciubuc chit ca am platit cu card. Mi s-a parut de porc sa nu dau nimic cand am luat de 3000 de lei electrocasnice si a fost de „hamalit”. Aia oricum nu te obliga nimeni.

    1

    0

  15. #40

    Sa fim seriosi, bancile returneaza banii in maxim 2-3 zile asta e pasul pe care il sar ei acuma. Insa o sa fie „instant” de cand iti aproba emagul returul.

    1

    0

  16. #41

    Produs mic vandut de emag, livrare in showroom emag, 5lei cost livrare. Asa e acum sau am calcat eu intr-un turkish delight?

    0

    0

    • #42
      Arhi

      am citit si eu despre asta, tot la niste comentarii. habar nu am, banuiesc ca atunci cand devii mare, iti permiti si ghidusii de astea. cum face elefant cu costurile de emitere factura sau cum plm le numesc

    • #43

      Am gasit, e taxa doar pentru comenzile sub 50lei. Anulat comanda, revin cand se mai aduna, nu e graba.

      0

      0

    • #44

      La fel am pățit și eu cu niște markere Schneider vândute de Emag cu livrare în showroom. 5 lei transportul.

      0

      0

    • #45

      Da , este adevarat , 5 lei taxa transport pentru un card micro SD ridicare din showroom .

      0

      0

    • #46

      Daca e adevarat mai bine dau si 10 lei in plus si il iau de la auchan cand imi iau alimentele. Mi se pare chiar ceva nasol. S-au ridicat prea sus dupa parerea mea (ajutati de multi) si acum cam schimba de la 3 la 3 luni cate ceva in rau.

      0

      0

  17. #47

    Pătit. Platit si dupa 48 zile primit… Te arzi o data, sufli si’n iaurt.

    0

    0

  18. #48

    Noi vindem prin Marketplace Emag si nu ținem cont de modul de plata al clienților ci doar de ordinea comenzilor. Poate suntem chiar reticenți ptr cei care plătesc CASH ca se răspândesc da’n pulea.

    0

    0

    • #49
      Arhi

      voi nu țineți, dar curierii tin.

    • #50

      ce interes ar avea curierii să facă asta?

      0

      0

    • #51
      Arhi

      prioritizare. au enorm de mult de munca, sunt foarte putini angajați si atunci le prioritizeaza cum le e mai simplu. am avut un curier de la fan curier care a dat de 4 ori, in 4 zile consecutive, ca nu m-a gasit acasa. eu fiind, desigur, acasa

    • #52

      e vreun argument care te-ar face să-ți schimbi opinia greșită? :) (venind din partea unui care învârte colete)

      0

      0

    • #53
      Arhi

      momentan, nu, pentru ca sunt patit la modul urat:)

  19. #54

    Am platit cu cardul o hota la un vendor de pe emag. Dupa 3 zile ma suna un angajat emag care isi cere scuze in numele vendorului ca cica nu are produsul pe stoc (desi era cand l-am comandat/platit) si imi zice ca o sa-mi primesc banii inapoi cat de repede. Mai trec 5 zile si ma suna un alt angajat emag cu aceasi poveste. A ramas uimit cand i-am spus ca colegul stia de acum 5 zile ca produsul nu e pe stoc si ca imi face payback. Scuze peste scuze, au scos un cupon de 50 de lei. Banii blocati 10 zile. Intrat pe altex, luat alta hota, livrata si platita in ramburs in 2 zile.

    Daca nu fac ceva cu marketplace-ul ala, o sa fie dezastru. Ah, firma respectiva era din Bulgaria.

    0

    0

  20. #55

    Cu niște ani în urmă, i-am comandat unei rude un calorifer electric de la emag. Scria că e-n stoc. Am plătit cu cardul. Trei zile mai tîrziu, emagul încă nu zisese nici pîs. Trimit mail, tăcere radio. Îi sun, ah, da, comanda aceea, da, dar nu e-n stoc, mai așteptați. De nervi, m-am dus direct la bancă și-am făcut refuz de plată. O mai merge șmecheria asta, pentru cazuri extreme?

    0

    0

    • #56

      Market place-ul ala e foarte greu de gestionat. Nu are emag cum sa controleze faptul ca aia pun produs in stoc desi nu au stoc, se merge pe incredere… Daca as fi emag as pune pe pagina partenerilor din marketplace posibilitate de feedback sau report. Daca se intampla de x ori povestea cu produs in stoc desi nu e…pac, penalizare sau excludere.

      Plus de asa, mi-as dori ca emag sa standardizeze paginile de produs ale patenerilor. Au facut aia varza filtrele si pun niste descrieri la produse de te ia capu’

      0

      0

    • #57

      am vazut ca apare feedback/rating seller vendori din emag…

      0

      0

    • #58

      Ce-am „cumpărat” eu nu era de pe marketplace, era un vîndut de emag.
      .
      (Cetin, tre’ să bifez ceva pe undeva ca să-mi apară înștiințarea cînd îmi dă cineva o replică? Sau dacă mai nimeresc pe-acolo, bine, dacă nu, așijderea?)

      0

      0

  21. #59

    cum sa platesc mai platesc in avans(o fac de buna credinta) cand am stat 2 saptamani sa imi livreze un partener emag(care s-a dovedit a fi tepar) un produs. ca mai apoi sa imi spuna ca se se storneaza… si de o saptamana se tot storneaza – inca se storneaza :)). ce plata in avans?
    cum naiba trec toti teparii de sistemul de filtrare al partenerilor. sau ce? procentu’i procent, da’i ‘nainte, da’i dracu de clienti?

    0

    0

    • #60
      Arhi

      1. la cautare produse, exclusiv livrat de emg
      2. niciodata, NICIODATA nu platesti in avans unui partener.

  22. #61

    Ap platit cu cardul acum o satamana, comanda e nemiscata de atunci. La partener…. my bad, never again.

    0

    0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

Dacă doresti să dai like unui comentariu, trebuie să fii logat in contul tău de pe cetin.ro

Citește și...

E posibil să fi crezut că, din cauza căldurii excesive, prietenii de la GoodOffer24 v-au abandonat în arșița verii, cu sete de windows, office și altele. Dar iată, nu, cântecul de sirenă al Windowsului sună în zare și vă cheamă, poate aveți nevoie de o cheie sau să o faceți cadou. (