Așa cum v-am zis, mi-am luat o unitate media center pe android pentru Honda, ea venind din fabrica cu o chestie trista, radio cu CD, care arata cam ca caruta lui Relu din ferentari cand pleca la furat de Sabine.

Cum am ajuns la Eonon și de ce luată direct de la hongkonghezi.
M-am uitat întâi pe net brambura, plus amazoane. Prețuri măricele pe amazon, specificații sărăcuțe, dar mi-a fost util, pentru că m-am familiarizat cu sistemul și am înțeles ce se oferă și ce ar trebui să se ceară.

După aceea m-am uitat în românia și m-a luat cu durere de cap. Prețurile sunt incredibil de mari, la modul că sunt duble, la navigații luate în mod direct din china, navigații pe care le văzusem personal pe alibaba sau gearbest. Serios, nu glumesc, prețuri mai mult decât duble, pentru niște specificații foarte, foarte aproximative. 2 GB de RAM la 2000 de lei devine ceva normal, ori prețul e mare, să fim serioși.

Așa că am luat navigația de la Eonon. Avea nuș ce reducere la momentul respectiv, după care am realizat că sunt un fel de emag al prețurilor, la ei tot timpul e o reducere, ba ziua femeii, ba paste, ba ziua mamei, ba 1 mai, nu contează, important e că e o ofertă incredibilă și intangibilă în alt mod. De fapt, cam ăla e prețul.

Iar la bănii aceia, adică undeva la vreo 1300 de lei cu tot cu transportul în valoare de 10 Euro, mediacenter cu 4GB de RAM și 32 ROM, pur și simplu nu găsești în românia, eventual de la 1000 de euro în sus sau ceva. Serios, 4GB de RAM este o fata morgana, la noi se vinde 1GB de RAM cu relaxare, marketate drept procesoare și memorii generoase.

Am făcut comanda, cu inima ușor strânsă, na, cumpăram de la chinezi. Din fericire, fiind prin paypal, stăteam cumva liniștit. A venit în 7 zile, DHL mi l-a adus la ușă și aia a fost tot, pentru că livrarea se face din Germania, deci nu ai taxe sau plimbări pe la poștă.

În cutie vine cu o grămadă de chestii de conectică, dacă vă interesează, sunt pe site, eu nu am folosit decât una, cea pentru camera spate. Restul mă depășesc și, dacă nu mă pricep, mai bine nu mă bag.

Așa arată spatele:

Așa arată spatele, dar cu explicații

Conectorul pentru alimentare l-am cumpărat de la ceva magazin de prin Drumul Sării, a costat 50 de lei. Mufa de la camera de spate vine cu un fir gol, fir care trebuie legat de firul pe care vi-l arăt în film. Neapărat, altfel ciuciu curent.

Camera spate se montează relativ simplu, dacă știi să desfaci plasticăraia de pe mașină. Eu nu am știut exact, dar m-au ajutat vecinii Iulian și Cătălin, așa că am ieșit destul de onorabil din chestia asta. La Honda, cel puțin, singurele găuri pe care le-am dat au fost cele date de șuruburile care au prins camera de chestia aia din spate.

Alimentarea camerei se face la becul de marșarier, nu e deloc complicat, doar decojiți puțin firele, legați nulul și faza și aia e, izolat și la treabă.

Nu trebuie uitat cablul de antenă, ca să meargă radioul. Radio merge beton, e programabil, memorabil, full touch, exact ca-n filme.

Explicații ușor mai detaliate găsiți în film, nu am antrenament pentru reviewuri de produse, așa că sunt destul de succint. Fără probleme, dacă sunt întrebări, nu vă sfiiți, o să răspund la toate la care știu să răspund.

Later edit: Am uitat sa spun de faptul ca are microfon si ai si freehands.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.