buttcrack specialisti

Prietenul meu drag din Constanța nu mai avea net de o săptămână. Duminica trecută îi picase netul, de la renumita firma Canal S, btw, și, de atunci, făcea sesizare în fiecare zi, să vină cineva să vadă de ce nu merge.

Așa că azi s-a dus la casierie la Canal S, plin de calm, bună ziua, aș dori să reziliez un contract.
– Dar vai, dar de ce?
– Pentru că sunt 8 zile de când, în fiecare zi, fac sesizare că nu îmi merge internetul și, în fiecare zi sunt anunțat că echipa de pe teren va fi informată despre problemă.
– Și cum, nu a venit nimeni?
– NIMENI!
– Nu e problemă, vă dăm o reducere timp de 3 luni la abonament.
– Nu, doresc să reziliez.
– pe 6 luni!
– Nu, doresc să reziliez.

Într-un final, pleacă al meu cu hârtia de reziliere în brațe și ajunge acasă unde, în fața ușii, îl aștepta echipa de la Canal S.

– Domle, pe noi nu ne-a anunțat nimeni, nu știm ce reclamații ai făcut dumneata, că dacă ne anunța, veneam instant.

Rezultatul 1?
De fapt era ars portul din router.
– Ne-ați pus pe drumuri degeaba, trebuie să plătiți deplasarea. :mrgreen:
– Dar faptul că nu ați venit timp de 8 zile nu contează?
– Normal că nu contează, e vina dumneavoastră.

Rezultatul 2?
De azi are internet de la RDS.

Rezultatul 3?
Undeva, la Canal S, există o factură pentru deplasarea echipe în teren, factură pe care nu o va plăti nimeni.

Unde se duc facturile, atunci când se duc?