Unul din lucrurile care mă scot din sărite maxim în piața românească de marketing și publicitate este copycatul. Este suficient ca cineva să aibă o idee bună, care prinde și jbang, toată lumea o copiază și o reformulează până îți vine să explodezi.

Acum a preluat toată lumea stuntul de la 5togo versus Starbucks. A fost mișto, s-a râs, a fost haios, acum gata, toată lumea are o chestie de spus pe temă, o idee mai șmecheră, o intenție mai haioasă.

Pe bune, știu că e greu să ai idei bune tot timpul, chiar știu foarte bine. Dar, foarte serios, de aia sunteți într-o industrie unde sunteți mult mai bine plătiți decât un xerox. Ca să veniți cu idei, cu copy bun și execuții frumoase și originale.

Dacă nu mai puteți, am auzit că se dau niște subvenții pentru mutatul la țară. Aer curat, muncă ușoară, sănătate pe pâine, ouă, lapte, brânză și nici nu plătiți impozit pentru maxim 5 porci.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.