Aproape mi-au dat lacrimile când am citit articolul ăsta din platforma de cumpărat articole colorate numită IQAds. Înțelegeți, vai, cum companiile întârzie plata campaniilor către agenții, iar agențiile nu sunt băncile nimănui, da?

Să fiu eu săntos și alți din zonă câtă bancă am fost eu pentru unele agenții până acum vreo 3 ani, când am spus stop și nu am mai lucrat cu agențiile care fix asta făceau. Golin, The Practice, asta doar așa, ca exemple care mi-au venit rapid în minte. Bună ziua, a trecut termenul de plată cu o lună. Da? Și nu ți-am plătit? Încredibil, stai că te sun imediat. Sunam din nou, după câteva zile, să nu fiu nesimțit. A, da, am uitat să te caut, uite acum am vorbit cu contabila, plătește joi, că atunci e plata la noi. Mai sunam după o săptămână. Hai, măi Cetin, nu se poate, eram sigură că au plătit. Acum e contabila în concediu, dar când se întoarce, cu siguranță.

Și tot așa, la fiecare contract, fără excepție, până m-am săturat, am pus stop, am lucrat doar cu agenții care au oameni serioși, cu care poți dezvolta o relație bună și viața mea a devenit brusc, mult mai bună.

E nasoluț când se întoarce roata și devii tu bancă, așa e. Ce să spun, alegeți-vă clienții cu mai multă grijă, renunțați la contractele toxice, care nu plătesc tripuri și, ușor ușor, o să vă reveniți.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.