Schimb ulei și filtre la Ford

După aproximativ 17 000 de kilometri, am fost azi la serviceul meu din târg de la Vitan și am făcut schimbul de ulei, filtre de aer și polen, la săraca FoFo. Interesant a fost că uleiul arăta chiar binișor, deloc negru sau petrol.

Am schimbat și bujiile, care aveau vreo 2 mm distanță la scânteie, în loc de 0.8. Cost total, cu tot cu 20 de lei șpagă lăsată mecanicului, 500 de lei. Nu râdeți, trebuia să îi las șpagă, dacă nu știați, la ford, ca să schimbi filtrul de polen, trebuie să demontezi pedala de accelerație :mrgreen:

Prin urmare, am redus consumul. DRASTIC.

Screen Shot 2014-04-09 at 17.34.59

64 comentarii

  1. #1

    Nici o poza fara deget pe post watermark! Se stieeee!

    Thumb up 0

  2. #2

    butoanele si camera sunt teribil de tampit amplasate la sgn2. de exemplu, daca vrei sa blochezi telefonul, apesi si pe volum. daca vrei sa dai volumul mai incet, ai sanse sa inchizi telefonul de tot

    Thumb up 0

    • Si la SGS4 la fel. Mor cand sunt in joc, tensionat si vreau sa dau mai incet si BAF! inchid ecranul :/

      Thumb up 0

    • #4

      da, e total porcarios

      Thumb up 0

  3. ăsta e consmul de la bentley, nu ne păcălești!

    Thumb up 0

    • #6

      bentleyul e in garaj, nu am rca la el

      Thumb up 0

    • #7

      Nu ti-au mai ramas bani dupa ce i-ai pus instalatia de gaz?

      Thumb up 0

  4. #8

    serios, schimbat bujii 480 lei (fara spaga)?
    Ca la mine atat e revizia, sau sch de placute + 1 disc. 500 am dat pe kit de ambreaj, ce naiba.

    Thumb up 0

    • #9

      bujii? practic alea cu uleiul si toate filtrele ti-a sarit la citit, datorita dislexiei, este?

      Thumb up 0

    • #10

      de la bere :)

      Thumb up 0

    • #11

      Citim si noi articolul ?
      “am făcut schimbul de ulei, filtre de aer și polen”

      Thumb up 0

    • #12

      da, gata recunosc, a fost ok, am citit aiurea. nu dati cu bolovani ca mine-n mine

      Thumb up 0

    • #13

      @luci : cum plm schimbi tu placute si un disc ? UN disc? Alea se schimba numai in set in puii mei ..

      Thumb up 0

    • #14

      Cum plm sa schimbi doar un disc

      Thumb up 0

  5. spaga sau bacsis?

    Thumb up 0

  6. #16

    La 17k cred ca te-njura FoFo… Cam la 10k in Bucuresti….

    Thumb up 0

  7. Schimbind filtrul de polen ai redus eventual consumul de odorizant :-)

    Thumb up 0

  8. Dupa 17k schimbul?? Eu te sfatuiesc sa nu mai treci de 15k ca sa ai o masina cu adevarat ingrijita!

    Thumb up 0

  9. #19

    *nu la ford, la focus.la mondeo are 2 suruburi sub stergator si il pui cu mana.

    Thumb up 0

  10. #21

    corect la focus dai pedala de acceleratie jos
    am un ” fofo” la fel ca al lui Arhi, cred ca e aceeasi culoare, dar e 1.6 diesel
    cand ma duc la service pentru schimb de filtru de polen se cam fofileaza mecanicii de pe acolo :)
    se zice ca masina a fost proiectata special pentru UK , in consecinta filtrul se schimba foarte usor, la englezi volanul si pedalele fiind pe cealalta parte
    oricum, focusul mai are cateva aberatii de priectare, una ar fi capota care se deschide cu cheia prina fata

    Thumb up 0

  11. #24

    Noi stim ca ala e termometru si arata grade celsius!:)
    Nu poti sa ne pacalesti :)

    Thumb up 0

  12. #26

    Filtrul de combustibil nu trebuia să fie pe listă? Eu am programare la Opel Pitesti vineri pt filtre si il am si pe ala de schimbat. Nu de alta, dar e cel mai scump dintre filtre.

    Thumb up 0

    • #27

      nu am filtru de benzina la al meu

      Thumb up 0

    • #28

      Deh, eu sunt “tractorist” convins de pe vremea cand pretul la motorina era aproape la jumate fata de benzina :)

      Thumb up 0

    • #29

      crede-ma, as da-o si maine pe una pe motorina. a doua zi ma duc la ruse si imi iau un palet de ulei de floarea soarelui si reduc costurile la jumatate

      Thumb up 0

    • #30

      Eu am luat-o pe asta care o am acum tot diesel, am spus mai sus, dar sincer, puse cap la cap, ies mult în pierdere fata daca alegeam benzinar. Fac drumuri scurte, km putini pe an (sub 15k). Doar ca nu prea ma pot dezlipi de cuplul unui rozelor. Pai uite de exemplu, am un consum mixt de 7,5. %. Majoritatea pensionarilor noi au atât sau chiar mai puțin. Reviziile costa dublu fata de benzinare. Unde te pui ca mai stai și cu grija DPF-ului să îl regenerezi la timp.

      Thumb up 0

    • #31

      cat e un ulei si filtre, fara filtru de combustibil?

      Thumb up 0

    • #32

      Cuplul *rozelor? :))) La dracu cu autocorectia pe Xperia.
      Cuplul diesel.
      Fuck :)))

      Thumb up 0

    • #33

      450. Mai pui filtrul de motorina obligatoriu si ala vreo 200.

      Thumb up 0

    • #34

      cu tot cu manopera? la mine, fara bujii, a fost 320, din care manopera 60 de lei.

      Thumb up 0

    • #35

      Da, cu manoperă.

      Thumb up 0

    • #36

      ah, e decentel, nu e chiar asa de rau, ma asteptam la mai mult. ai incercat faza cu uleiul de floarea soarelui? 1 parte motorina, 2 ulei

      Thumb up 0

    • #37

      Și asta ca am cumparat eu filtrele si uleiul de la Unix. Daca luăm de la ei ma ridicam la banii aia dar fara manoperă

      Thumb up 0

    • #38

      “majoritatea pensionarilor”??? :)) ‘ga-mi-aș ceva in el de telefon. Eu si Freige ce ne prindem urechile în tehnologii
      Deci “majoritatea benzinarelor”

      Thumb up 0

    • #39

      Dude, eu plătesc rate la masina, tu ma pui să fac teste cu așa ceva? :)))

      Thumb up 0

    • #40

      aaaaa, lizingar. ma scuzati, eu termin leasingul pe 25:D

      Thumb up 0

    • #41

      Nu e lizing, credit nevoi personale virat în investitie auto. Nu ma țepuiesc eu cu listingul’

      Thumb up 0

    • #42

      pfff:)) acum termin leasing. in 4 ani, am platit in plus fix 1233 de euro. nu ma simt deloc tepuit.

      Thumb up 0

    • #43

      Eu mi-am configurat tot felul de variante de lizing si credite si am ales ceea ce ma avantaja la ce am vrut sa iau și la capacitatea mea de a susține o investitie de gen. Pe lizing ieseam mai sus cu valoarea reziduala si asigurare.

      Thumb up 0

    • #44

      eu am avut casco inclusiv la nova. nu concep sa conduc in orasele romanesti fara asa ceva. daca nu aveam casco la ford, eram urcat in copaci. deci asigurarea oricum o faceam, dar da, mai platesc si 1000 reziduala

      Thumb up 0

    • #45

      Ai lămurit cu ei cu taxa de mediu sper, sa nu ai surprize cum am mai auzit. Cu toate ca a ta e dupa 2008 daca nu ma înșel, deci nu ar trebui sa ai surprize. Intereseaza-te oricum.

      Thumb up 0

    • #46

      m-am interesat din timp. e platita si nerecuperata

      Thumb up 0

    • #47

      Cica treaba aia cu uleiul de floarea-soarelui merge diesel-urile mai vechi, gen Euro3.

      Thumb up 0

    • #48

      merge pe mult mai multe. eu personal am văzut pe un bmw. cred ca 320, dar nu sunt sigur

      Thumb up 0

    • #49

      Dude, la euro 5 cum am eu cu DPF nu ai idee cat de pretentios poate fi motorul. Daca nu ii dai turatia corespunzatoare, daca nu o scoti la drum lung si mai ales daca nu ii bagi carburant conform cu datele tehnice ale motorului infunzi DPF-ul de dracul il ia, chiar si cu sisteml de autoregenerare. Ai idee cam cat e un DPF nou? In jur de 2000 de euro. Deci, NU, nu am tupeu sa testez combinatii pe post de carburant.

      Thumb up 0

    • #50

      Poti sa il anulezi cu 200 de euro. Eu asa am facut dupa ce s-a infundat de 2 ori si mi-a bulit turbina o data.
      Ma omora, cand aveam nevoie de masina ea se regenera, consuma mai mult mergea aiurea.
      Si l-am scos din schema, acum nu mai am treaba.

      Thumb up 0

  13. #51

    Ai fost sa mananci mici, lasa vrajeala :D

    Thumb up 0

  14. #53

    Din cate imi aduc eu aminte uleiul ar trebui sa fie cat mai inchis la culoare altfel nu ar fi ajutat deooc motorul (curatarea la frictiune )

    Thumb up 0

  15. #55

    Bre, nu văd prea bine în poză, sau nu înţeleg, recunosc. Consum mediu de 21.9 litri la 100 km?!

    Thumb up 0

  16. #56

    Cetin, nici nu mai trebuie sa semnezi fotografiile, sunt de neconfundat, ar trebui sa inregistrezi marca la osim….

    Thumb up 0

    • #57

      multumesc, e cel mai frumos lucru ce mi s-a spus azi:))))

      Thumb up 0

  17. #58

    asa,bun, si?
    ce pasta de dinti ai folosit astazi?

    Thumb up 0

  18. deci mi-ai dat rusine la consum. Si eu am 16 (4 * 4) de 1.5tone

    Thumb up 0

  19. #60

    Sa vii sa iti dau o bricheta mai buna , are si flash :P
    Serios acum, mai terminati cu prostiile astea cu schimb de ulei la 10 – 15 k . Eu la astra h ii fac acum cam la 20k si nu are nimic, m-am uitat in cartea service din germania si aia faceau la 35-40 k revizia si masina merge brici, motorul este perfect curat, nu consuma ulei, toarce foarte frumos ., are acum aproape 200k .
    Daca ai masina prin vreun leasing operational sau ceva nici nu te primesc aia la service pana nu faci 30k km, asa scrie in carte, ura si la gara .
    O revizie de diesel ma duce la 450 lei, cam asa , cu ulei castrol edge, 5L , si 4 filtre + manopera.

    Thumb up 0

  20. #61

    Și eu zic că ăia 20 lei au fost bacșiș, nu șpagă.

    Șpagă era dacă începea să se plângă că vai, nu se poate, dar nu e timp, dar știți că trebuie demontată pedala și tocmai ce mi s-a rupt șurubelnița.

    Thumb up 0

  21. tu circuli doar de la luni pana vineri, de la 8 la 9 si de la 5 la 7 pe stefan cel mare?

    Thumb up 0

  22. #64

    Baga aditiv Metabond la ulei, ajuta enorm!

    Thumb up 0