Ieri mă lăudam pe facebook cu ceva adana kebab luat de la AltinBicak, la momentul actual, conform opiniei mele, cea mai bună carne turcească din București (încercați capacul de berbecuț cu condimentele lor).

Și vine un coleg turc, cu același nume ca al meu și recomandă o altă măcelărie de gen, Sifafood.

Nu sunt eu genul care să schimbe echipa câștigătoare din mersul trenului, dar ideea de a nu merge 20km până la Altîn Bicak m-a tentat foarte mult. Și cum astăzi, în teorie, îmi vin niște prieteni la grătar (zic în teorie pentru că sunt neserioși și dau țepe des) am zis să încerc marea cu degetul.

Și am făcut comandă de ce mi-a plăcut mie vizual pe acolo, după care, la finalizare, am scris Plătesc în plus dacă se livrează până vineri. (în paranteză fie spus, prețurile sunt mai mult decât excelente, chiar e foarte ieftin) În 5 minute mă sună cineva, abia ținându-și râsul.
– Bună ziua, dumneavoastră ați comandat ceva de la Sifa și ați spus că plătiți mai mult dacă livrăm mai repede?
– Eu!
– Să știți că o să vă livrăm astăzi, dar nu din cauză că plătiți mai mult și nu o să plătiți mai mult. Dar avem deja o livrare în zona dumneavoastră și s-au nimerit la fix. Dar să nu credeți că asta se va întâmpla întotdeauna, să știți, acum a fost doar noroc.

Am râs și eu, a râs și el, ne-am despărțit prieteni. Practic, în 3 ore de la lansarea comenzii, am avut produsele acasă. Nu știu dacă sunt bune sau nu, nu le-am testat, încă îmi aștept prietenii neserioși, o să pun un update după ce lovesc tennekerul cu ele. Dar remarc o majoră schimbare în bine la livrările de mâncare, de pe urma pandemiei. Lucrurile s-au schimbat, oamenii au realizat că internetul chiar e util și face bani, serviciile se îmbunătățesc, comunicarea devine altfel.