nadia-homoc

Citesc de aproape un an de problemele pe care le are Cargusul. La toate simplificându-se totul prin Curierii prost plătiți, suprasolicitați, șefi idioți, condiții de muncă groaznice.

Ce a făcut de fiecare dată Cargus, prin managementul său luminat? Ce face orice manager român, trecut prin școala vieții.
A băgat rahatul sub preș, a angajat alți fraieri, care au muncit câteva luni, până când li s-a luat și tot așa. Lasă, important e că salariile personalului TESA sunt mari și bune, sclavii să muncească.

În toată perioada asta, serviciul a avut de suferit, livrările au venit aiurea, clienții sunt extrem de nemulțumiți. Eu personal refuz să comand de la un magazin care afișează că livrează prin Cargus.

Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 14% în 2015 comparativ cu anul 2014. Volumele transportate au crescut pe ambele segmente de clienţi, B2B (business to business, şi B2C (bu­siness to consumer), sus­ţi­nute de expansiunea ponderii co­merţului online. Pe acest seg­ment compania a înre­gis­trat o creştere de peste 70% a volu­melor transportate faţă de anul 2014“, a spus Nadia Homoc, di­rector comercial al Urgent Car­gus

Deci totul e bine, stați liniștiți.
Aștept cu încredere Black Friday și magazinele care vor livra cu Cargusul. Va fi o plăcere.