Țineți minte articolele de aici și de-aiurea de pe net, despre cum își tratează clienții de telecom clienții vechi? Care dintre noi nu și-a luat-o vreodată la abonament, tu plătind de 5 ani iar clientul nou având mai multe minute, plătind mai puțini bani și opțiuni mai faine. Iar dacă nu îți place, poți să renunți la abonament, dar nu mai devreme de 12 luni.

Eh, uite că totuși românii nu sunt chiar atât de bătuți în cap și chiar renunță la abonamente. Mai exact, Orange a pierdut 214 000 clienți în 2011. Desigur, declarațiile de presă sunt sforăitoare, dpdv al veniturilor stăm minunat, mulțumim clienților noștri etc.

Dar realitatea e cruntă. 214 000 și-au luat-o-n freză și s-au săturat, așa că au plecat la vecini, majoritatea probabil la Cosmote. Nu îmi fac iluzii că Cosmote ar fi mai breji, dar e o soluție pentru a obține abonamente mai ok, mai ales că poți să îți portezi numărul. Când expiră opțiunea avantajoasă sau apare alta mai bună, sănătate, ne mutăm la concurență.

Pentru că nu poți vorbi de fidelitatea unui client față de brand, atâta timp cât brandului i se rupe-n paișpe de client și nu are nici o intenție să îl fidelizeze.

Ah, ați văzut că la orange au început iar cu oferte gen gratuit pe timpul nopții, între orele 12-6, ceva de gen? De-abia aștept noile oferte cu 20 de minute naționale, între orele 2.45 și 4.12 noapte, vorbite în șoapte. Și internet cât cuprinde, chiar și 250 MB.

PS: Îi urăsc major pe ăia din Maximia.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.