Mai țineți minte când ne revoltam toți că, la orice știre, era vorba de un hypermarket sau despre o firmă și niciodată nu se dădea numele?

Clienții unui hypermarket au fotografiat un șobolan.
O firmă de apă a livrat unui hypermarket tone de apă contaminată.
O firmă comercializa carne de cal drept carne de vită.

Și alte titluri, toate mustind de lipsa totală a unui nume. Pentru că, nu-i așa, nu e deontologic. De fapt, legea interzice să afirmi așa ceva, până când nu există o dovadă clară.

Dintr-o dată, Avicola Călărași nu mai e o firmă, ci este firma Avicola Călărași, care a livrat carne suspectă de salmonella hypermarketului Selgros. Suspectă, rețineți.
Știți ce înseamnă asta, nu?

Înseamnă că cineva de sus a dat undă verde distrugerii Avicolei Călărași.
E clar că niciunul din noi nu va mai cumpăra vreodată pui de acolo, nu?

Da, cam așa se lucrează în liga celor mari.