Mă plângeam, în urmă cu ceva timp, de forțarea adresării directe din partea companiilor. Acum nu te mai caută elefantro să îți facă spam, e Simona de la elefant, împreună cu Radu, sau cum naiba îi zice. La ING o înjuri pe Maria, la Taxify, pe Sebastian. La Vodafone, pe Ioana iar la eMAG, pe Alina, Maria, Ioana, Dan și tot restul de Help Support Specialist care îmi invadează mailul cu sfaturi.

După ce Uber m-a păcălit să îmi fac cont de business, după care mi-a explicat că nu îmi emite factură pe cont de business, deși am plătit cu cardul de firmă, ci doar factură, lol, pe numele Cetin, am șters aplicația și dezactivat contul. Și mi-am făcut cont la Taxify, la sugestia lui Gaben, care râdea ceva despre ofertele lor.

Și mi-am făcut.
ȘI ZBANG! Cătălin de la Taxify mi-a dat mail, să mă sfătuiască de bine despre toate și să îmi explice ce și cum. După care m-a preluat Sebastian de la Taxify. Care îmi dă mail periodic cu ce prețuri nebune au și cum TREBUIE să îmi introduc cardul în platformă, pentru a beneficia de toate minunile oferite de ea.

Doar că…la mine în Pantelimon nu circulă Taxify. Și nu există nicio mașină. Niciodată. Never. Niente. никогда. Pur și simplu. Dar Sebastian de la Taxify nu știe asta și nici nu e interesat să afle. Așa că mă agresează în continuare.

Și totuși, mă gândesc că, dacă vrei și dacă te interesează puțin Client Service, e ușor să vezi, în aplicația vieții, că ăla care a făcut cont, dar nu a folosit aplicația, stă într-un loc unde nu există mașini. Serios. Că cere locația la folosire și la făcutul contului. Și atunci, ori faci rost de mașini în zonă, ceea ce mă îndoiesc că ar face-o, ori lași naibii spamul, că e inutil.

Dar na, de ce să fie simplu și curat, când poate să nu?