Știrea minunată a zilei: cel.ro a luat amendă de 1.6 milioane #lamaimare

Am primit spamul ăsta mizerabil de la cel punct ro

Primesc spam de la ei dintotdeauna. Indiferent ce aș face, primesc spam. Linkul acela de dezabonare e o glumă proastă, nimeni nu ține cont de el. După un scandal la propriu pe temă, am început să primesc mailuri de pe o adresa gen sugi-pula@cel.ro.

Dar nu doar atât, au cumpărat domenii vechi, de firme care nu mai există, au pus magazin pe ele și trimit spam și de pe ele. Domo.ro, marketonline.ro, azerty.ro, să știți că, dacă ați primit mail de pe ele, e fake, ele nu mai există, e doar manțocăria gelatului din poză, prin care încearcă să spele o reputație pe care s-a kkt demult.

Tunsulică nu înțelege de ce a luat amendă. Dar vai, e o conspirație. Nu pentru că el, personal, e un jeg în business. Nu pentru că afacerea lui e un jeg. Nu pentru că la cel.ro nu există service, ci departament specializat de trimis oameni la plimbare. Da, el, cel.ro a vândut un calculator defect unui copil bolnav de leucemie, după care a refuzat să îl schimbe sau măcar să îl repare, deși era în garanție.

Desigur, guristul care trăiește din ars fraierii care cumpără de la el vorbește despre conspirații, despre cum emag, cum pcgarage. Nu pentru că este și patronează o afacere care, efectiv, trăiește din spam și ars clienți fraieri care nu caută pe net. Nu, e o conspirație.

Ziua mea este extrem de bună, să știți.

Gabriela Firea vrea să închidă acest site.

Poți contribui la eforturile mele cu un abonament de 3 USD

42 comentarii

  1. #1

    Eu nu stiu cum astia mai exista pe piata, probabil prin spam ca de cand ii stiu asa de jeguri sunt.Si acum un an erau la fel si acum 5 ani.

    16

    • #2

      Am citit pe net foarte multe comentarii legate de garantiile inexistente la Cel.ro si sunt convins ca majoritatea sunt adevarate.
      Insa eu pana acum am avut noroc cu produsele cumparate de la ei.
      Am avut chiar si un laptop la care s-a stricat placa de baza in perioada de garantie si a fost inlocuita fara probleme.
      Dar trebuie sa mentionez ca a venit cu certificat separat de garantie, direct la un service autorizat Asus. Poate datorita faptului ca nu s-au ocupat direct cei de la Cel am avut noroc.

      10

    • #3

      Telefon Nexus 5 cumparat cu 6 luni inainte s-a stricat . Defect cunoscut la vremea aia placă de bază , cipset. Am născocit ei o poveste ca ar fi fost un crran îndoit de metal inauntru de la șoc mecanic. Telefonul meu fiind tinut in husa speciala antisoc . Fără nici o urma de lovitura la exterior sau pe carcasa . Ei l-au dat ca fiind vina mea si nu au vrut să îl repare sau sa il schimbe în service. Am rămas cu buza umflată si banii pierduti. Niste nenorociți sper sa isi mai ia amenzi. Asa merita pana dispar.

      0

  2. stii ca … reclama negativa e tot reclama (si gratuita) 😉 => practic ii ajuti cu mass-awareness

    #cel1cetin0 #marketing101

    5

    • nu, nu stiu, e o prostie ce spui

    • Un mit fals, dar funcționează pt mințile celor care mai joaca telefonul fără fir, mai puțin la adulți cu ceva minte.

      2

    • #7

      Are dreptate nFo. Eu unul nu mai cumpar in viata mea de la cel si am sfatuit pe oricine m-a intrebat sa ii evite, de cand cu reclama gratuita. Ii ajuta foarte mult sa piarda clienti, ei din asta traiesc.

      9

  3. #8

    Deci stai asa, nu te misca!

    Am gasit clipul video si din primele 15 secunde m-am blocat.

    Deci! Citez: ” a primit amenda de 1,6 milioane lei care este mai mult decat profitul lor pe ultimii 10 ani.

    La un calcul simplu inseamna ca cel.ro a facut un profit de maxim 13.000 lei pe luna media ultimilor 10 ani.

    Deja poti sa il intrebi de ce mai exista.

    Dar stai! cifra de afaceri raportata de ei in 2018 de 266 milioane lei.

    Luand de buna afirmatia lui ca amenda e mai mare decat profitul pe ultimii x anim si luand in calcul NUMAI anul 2018 rezulta ca ei au un profit de sub 1%, mai exact undeva la 0.6%.

    Repet, luand in calcul doar cifra de afaceri din 2018!

    Stii ce e cel mai dureros? Sa te uiti la comentariile de la clipul video de pe youtube cu „Bravo ma, te sustinem”, etc.

    Si ne mai miram …

    19

    • După calcule din astea emag e și mai sărac și vine cu bani de acasă… trebuie privita imaginea de ansamblu… Patronul cel vrea sa vândă prăvălia pe bani frumoși de ani de zile numai ca nu o ca para nici dracu.

      16

    • #10

      Alea cu te sustinem sunt de la angajatii lui pupincuristi, don’t worry

      8

    • #11

      eMag are pierderi 6 ani la rand. Suna-i si intreaba-i de ce mai exista.

      33

    • #12

      @baubau: spune-ne tu. De ce mai exista?

      2

    • #13

      @Boogie
      Probabil sint pierderi din alea jidanesti, adica nu am obtinut 5 milioane profit (estimat) ci numai 3, adica am 2 milioane pierderi…
      Ca la ce preturi are emag-ul, nu-mi vine a crede ca-s in gaura.

      12

    • #14

      @Marinel: Sunt date publice din contul lor de profit si pierderi: 2018 -44.744.358,00 / 2017 -111.281.112,00 / 2016 -170.169.081,00 / 2015 -119.299.377,00 / 2014 -58.328.391,00 / 2013 -6.969.880,00. Efectiv ei si-au asumat aceste pierderi, din varii motive, ani la rand si inca o fac, probabil pentru ca obiectivul lor imediat nu este atat profitul din obiectul de activitate cat vanzarea la cheie a business-ului cu tot cu cota sa de piata.

      2

    • #15

      Comentariile negative sunt sterse. Am testat acum.
      De asta apar doar comentarii de sustinere :))

      6

    • #16

      Probabil emag face investitii si de acolo profitul mic sau chiar negativ.

      3

  4. coruptia nu iti ucide doar familia si prietenii, ci si afaceri
    Treaca mearga familia, dar si afaceri… o sa dai mai mult pe laptop decat face. Pai ce facem nenica aici :))) superb

    6

  5. #18

    Totusi eu cred ca emag e cel mai jegos magazin online din Romania si ei se ocupa cu cele mai urate practici de distrus concurenta.

    Adica eu cred ca indiferent cat de mult uram cel.ro sau altii emag-ul e infinit mai periculos si mai jegos

    56

    • In maxim 12 luni, daca vei vrea sa-ti cumperi ceva electronice online din Romania…. o sa ai de ales DOAR dintre emag si altex

      15

    • #20

      @vasi: si asta e rau sau e bine?

      3

    • #21

      Si-l alegem pe cel care livreaza si sambata. Ghici care e 😀

      6

  6. Probabil ca mai exista pentru ca mai sunt unii ca mine, care isi asuma ca nu isi repara electronicele pe garantie, asa ca cei 5% mai ieftin ca emag sunt mai mult decat 1/20 sanse ca produsul sa se strice.

    2

    • mai nou, la cat de seriosi is chinezii, il primesti gata stricat de nou.

      1

    • @gica Timpul meu costa mai mult decat timpul pierdut cu reparatia, pe garantie sau nu. Trebuie sa fie un obiect electrocasnic mare / scump ca sa conteze. De obicei, nu cumpar branduri anonime sau dedicate Romaniei, asa ca ma astept mai putin la dead on arrival.

      0

  7. #25

    Asta nu e amenda din 7 ianuarie? S-a mai intamplat ceva intre timp?

    0

  8. #26

    Nu vrei să știi câți îi cântă în strună. Inclusiv oameni pe care îi cunosc, și care sunt, pe cât de analfabeți, pe atât de nemulțumiți de eMAG, și-au găsit în el noul Războinic al Luminii care să le ducă bătăliile. Sau cum a zis în video ăla în care se plimba la bustul gol, doar doar o agăța vreo fraieră, „Liderul Suprem”.

    1

  9. #27

    Bai, nu stiu. Folosesc emag din 2011. De atunci si pana acum am facut 102 comenzi. Nu stiu daca e mult sau putin. Am comandat (si comand) de la laptop si frigider pana la nisip de pisici si cafea. De ce de la emag? Pentru ca mi-e la indemana, si in marketplace gasesc de multe ori produse pe care nu le gasesc, sau le gasesc destul de greu in supermarketuri. Sau pentru cantitatea in care vin este mai avantajoasa decat ce gasesc in supermarket. Ultima oara am comandat acum cateva zile 2 kilograme de cafea lavazza la un pret foarte bun (sunt si un pic hoarder, ce pot sa spun…).
    Faceam socoteala ca in tot acest timp am avut experiente neplacute doar de 2 ori (adica in procente doar la 1.96% din comenzi).
    Prima oara am comandat o friteuza cu aer cald care, dat fiind ca produsul era foarte nou pe piata romaneasca, a venit doar cu instructiuni in limba ceha. Nu franceza, nu engleza, nu germana, nimic. Doar ceha. Am scris la emag, nu am primit un raspuns prompt, urmatoarea zi am telefonat si am facut un pic de scandal. In doua zile mi-au trimis un manual de instructiuni in engleza.
    A doua oara am comandat prin marketplace un compresor portabil pentru umflat cauciucurile la masina. Din ala de se alimenteaza de la bricheta. Nu era ceva vital, si de obicei (adica intotdeauna) comand ramburs. Si acum figureaza in livrare (comanda fiind facuta cam de un an de zile). Ei s-au facut ca-l livreaza, eu ca platesc… In fine, repet, nu era ceva vital, in tre timp am comandat un altul, tot prin emag, care a venit in 2 zile. Case closed (desi e inca open…).
    Ultima „neplacere” – desi e o mare exagerare s-o numesc astfel – a fost acum vreo 2 saptamini, cand am comandat niste capete de periuta de dinti electrica tot prin marketplace, cei care aveau produsul m-au sunat si mi-au spus ca-l pot livra cel mai repede in 7 zile, eu le-am spus ca e cam mult pentru mine, m-au intrebat daca anulez comanda le-am spus ca da, buna ziua – buna ziua si asta a fost.
    De ce toata aceasta poliloghie? Pentru ca sunt curios daca cei care au comandat de la cel.ro intr-un volum asemanator cu al meu (repet, nu stiu daca 102 comenzi reprezinta un numar mare sau mic de comenzi, avand in vedere ca se intind pe 8 ani de zile) au avut experiente asemanatoare sau mai rele decat ale mele.
    Iar maniera in care „seful suprem” de la cel.ro alege sa si justifice esecul (adica bai, nu noi suntem de vina ca suntem jegosi – din ce am citit si eu si pe la Cetin, si pe la lumberjack, si pe la altii) emag e de vina si ne sufoca ca are trecere la consiliul concurentei si primeste bani de la stat. Pare un baiat tanar, nu stiu daca e nascut dupa ’89, poate inainte dar nu cu mult, dar mentalitatea e aceeasi: de vina e altii, serviciile, masonii, bubulii si reptilienii, noi suntem perfecti.

    5

    • #28

      Pana la urma depinde si ce noroc ai

      0

    • #29

      Foarte adevarat. Dar, atunci cand la din 102 comenzi ai probleme doar cu 2 (hai 3…) parca nu tine numai de noroc, nu?

      2

  10. #30

    Mi-a plăcut asta cu copilul bolnav de leucemie :)) Dacă era un adult consumator de alcool ce ziceam? Dă-l în plm cu calculatorul lui, dar e un copil cu leucemie, bă! și nu i l-au schimbat!

    13

    • #31

      Esti foarte prost! Copilul cu leucemie nu a ales sa faca leucemie, alcoolistul a ales sa bage in el alcool. Si chestia e ca treaba chiar s-a intamplat, nu e doar un exemplu random. E de cacat sa nu se intample nimic cu un produs defect in garantie, oricare ar fi situatia omului, dar sa nu faci nimic pt un copil care e vai steaua lui din cauza bolii…cum iti suna? E omenesc, bai!

      2

  11. #32

    Deci cel.ro+azerty.ro+nu mai stiu ce mizerii e o tranzactie care trebuie investigata/declarata la consiliul concurentei? Ba, oricat de jegos ar fi omul ala (ca e), da’ totusi suntem fix ca in faza aia cu „first they came after….”

    3

  12. Ca fost angajat al respectivei companii nu pot decat sa ma bucur ENORM pentru aceasta palma data.
    Conditii MIZERIE de lucru, salariul care si-asa este unul MIC, dar la revisal il declara minim. Diferenta de 2-300 lei primesti in plus.
    Oameni care urla la altii, rulaj foarte mare de personal (si aici nu ma refer doar la depozit, ci si la service, vanzari, call center etc).
    Am lucrat 2-3 luni acolo, acum cativa ani, ca sa nu spuna cineva pe aici ca am prestat ani de zile si de ce nu mi-am schimbat serviciul.
    Da, cum spuneam, #ȘAMPANIE

    15

  13. #34

    :)))))))))))
    cand apar chestii din astea inseamna ca ii arde buza. la mai mare!!!!

    2

  14. #35

    OK, cel.ro trebuie a dispara sau sa fie cumparat de unii care sa vrea sa faca treaba cu el. Intrebarea mea e ce alternative mai avem la cvasi-monopolul emag-pcgarage, cel putin pe partea electro? In afara de chestii de nisa gen avstore si f64, si de colosul Altex/MG care e absolut oribil pe online?
    Consiliul concurentei n-ar trebui sa fie preocupat si de asta?

    6

  15. #37

    Am lucrat si eu acum ceva ani la cel. Vreo 2 luni, ca mai mult nu am putut. Execrabila experienta, domnul Tiberiu Pop isi minte pana si proprii angajati.

    3

  16. #39

    Am cumparat de la cel.ro in ultimele 6 luni mai multe licente Microsoft Office Professional pentru firma la care lucrez. Toate bucatile – pana in 20 – cu plata in avans, i-am ales pe ei pentru ca erau mai ieftine in varianta legala cu factura etc.

    Prima oara am crezut ca este o greseala, la aproape 3 saptamani dupa plata in avans cu transmiterea dovezii…codurile de licenta…inca nu erau primite.

    Dupa vreo 2 emailuri si alte cateva zile…le-am primit. Bineinteles, era vina „furnizorului”. Sper ca sunt licente bune, nefolosite de nimeni altcineva…Dupa articolul acesta + comentarii…incepe sa imi fie frica.

    0

  17. #40

    Eu am spus si repet, jigodiile trebuiesc amendate crunt!

    1

  18. #41

    Pentru multi emagul este cel mai varza magazin datorita faptului ca ei insisi sunt varza si nu inteleg ce este marketplace. Cumpara produse de la un vanzator din marketplace si se asteapta ca acel produs sa aibe garantia la emag. Coaie… Marketplace este doar un intermediar, emagu are trafic greu. Cu atat ajuta emagu…cu trafic.. Restul, ce se vinde intra in obligatia fiecarui comerciant sa asigure garantie, transport..

    0

  19. #42

    Emag 75% din piata. E bine asa…

    1

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.