Una din problemele pe care eu o am cu unele din brandurile și agențiile cu care lucrez este teama de a se implica live în campania lor. Oamenii vin, pun întrebări, se interesează de brand sau produs, sunt unii care au interacționat înainte și au doleanțe, sunt unii care sunt nervoși și înjură, fix ca în viață.

Iar lor le e frică, pur și simplu, să răspundă comentariilor. Eventual bagă în contract o obligație a mea de a răspunde comentariilor, dacă e necesar. Iar eu consider, de fiecare dată, că nu e necesar, nu este treaba mea, eu nu am de unde să știu inside-uri dintr-o companie unde nu sunt angajat. Și așa, întrebările rămân fără răspuns, lumea rămâne frustrată, în rest, campania a fost făcută, waw, cât trafic ne-ai trimis, mulțumim frumos. Din păcate, degeaba eu trimit oameni, pentru că oamenii nu sunt papițoi, dimpotrivă, simt instant atunci când nu sunt tratați cu deferență și reacționează accordingly.

Am pus print screenul de mai sus ca un exemplu pozitiv, de AȘA DA, pentru următoarele campanii, să pot exemplifica ce vreau să spun.
Repet, nu îl cunosc pe tipul de la Koson, nu am vorbit niciodată cu el, nu am nicio legătură de vreun fel între mine și compania lui.

Dar reacția sa a fost beton, a văzut că îi vin oameni și în loc să bage capul la cutie și să zică Bravo, boss, iată, trafic moka, ne-am scos! a ales să vină și să rezolve problemele care au apărut. Frumos, profesionist, rapid, fără discuții inutile.

Bravo, respect!