Cum ar trebui brandurile sa isi trateze clientii

Una din problemele pe care eu o am cu unele din brandurile și agențiile cu care lucrez este teama de a se implica live în campania lor. Oamenii vin, pun întrebări, se interesează de brand sau produs, sunt unii care au interacționat înainte și au doleanțe, sunt unii care sunt nervoși și înjură, fix ca în viață.

Iar lor le e frică, pur și simplu, să răspundă comentariilor. Eventual bagă în contract o obligație a mea de a răspunde comentariilor, dacă e necesar. Iar eu consider, de fiecare dată, că nu e necesar, nu este treaba mea, eu nu am de unde să știu inside-uri dintr-o companie unde nu sunt angajat. Și așa, întrebările rămân fără răspuns, lumea rămâne frustrată, în rest, campania a fost făcută, waw, cât trafic ne-ai trimis, mulțumim frumos. Din păcate, degeaba eu trimit oameni, pentru că oamenii nu sunt papițoi, dimpotrivă, simt instant atunci când nu sunt tratați cu deferență și reacționează accordingly.

Am pus print screenul de mai sus ca un exemplu pozitiv, de AȘA DA, pentru următoarele campanii, să pot exemplifica ce vreau să spun.
Repet, nu îl cunosc pe tipul de la Koson, nu am vorbit niciodată cu el, nu am nicio legătură de vreun fel între mine și compania lui.

Dar reacția sa a fost beton, a văzut că îi vin oameni și în loc să bage capul la cutie și să zică Bravo, boss, iată, trafic moka, ne-am scos! a ales să vină și să rezolve problemele care au apărut. Frumos, profesionist, rapid, fără discuții inutile.

Bravo, respect!

14 comentarii

  1. #1

    @offtopic, poate va intrebati ce mai face cel mai tepar om de pe youtube: ilie’s vlog. A revenit si incearca sa dea tepe cu Forex….https://www.youtube.com/watch?v=45X8d847HKI.

    0

  2. Merci de apreciere!

    Ca extra info pe subiect, nu doar romanii dau tepe.
    Am hotarat anul trecut sa ne facem stoc pentru sarbatori cu pielea cea mai cautata si am gasit o tabacarie in Italia care sa produca in 2 luni ceea ce aveam nevoie.
    Pretul a fost similar tabacariilor din. Ro, dar comunicarea a fost ok si mostrele la fel.
    Din pacate au sarit o etapa de productie si nu au stabilizat culoarea ca sa nu pateze, mai ales pe hartie.
    Nu ne-am dat seama de buba decat atunci cand a venit un retur la un portofel neridicat dupa 1 saptamana si eticheta din el se colorase.
    Asta e, am reusit sa gasim rapid inlocuitor si ne-am asumat buba.

    0

  3. #9

    Am comandat si eu sambata fix modelul pe care l-ai primit tu cadou dar pe negru.

    0

  4. #10

    Numa’ bine ca am pus o comanda :)

    0

  5. #11

    N-aș putea zice că-mi foarte plac portofelele alea, dar pe cuvânt că-mi vine să comand unul numa’ pentru atitudinea omului și felul în care înțelege să facă afaceri.

    0

    • Putem face ceva custom, am facut multe alte produse diferite fata de cele de pe site. Daca ai ceva in cap si nu gasesti pe net, iti spun ce restrictii am ca masuratori/materiale si vedem ce iese

      0

  6. @Gupi mi-ai amintit cum am rupt o lanseta daiwa acu 2 ani…

    0

  7. #14

    Azi a ajuns la mine un bifold CLA3 maro. Foarte bine arată și se simte în mână. Vedem cum se comportă în timp.

    0

Citește și...

Atâta am de căpșunărit azi, și tocmai azi mi-am lăsat cuvintele acasă. Și o parte din cap, exact aia de care am nevoie, că-mi vine NADCAP-ul în audit într-o lună și trebuie să revizuiesc documentația din paleolitic. Am gândurile împrăștiate prin tot internetul. Dacă nici Paul de Seneville nu ajută, nu știu cum să […]

Bine, știu, specialiștii internetului se vor ofusca și nu vor înțelege ce văd eu bun la ea. Aia e, îmi place mie, condamnați-mă la bice pe spinare. Cred că e o reclamă bună, care atinge exact obiectivele propuse și nu stă în reach și exceluri. GGul merge către băieții și fetele de la […]