De Marius Vasilescu

Este prima data cand mi-a fost insultata familia la telefon de catre angajata unei pensiuni.

Concret: Am facut o rezervare in urma cu 3 luni la Pensiunea Julia din Sibiu. Am sunat pentru confirmare acum 5 zile, a fost totul ok. Astazi cand am sunat sa-i anunt ca vin mi-au spus ca nu mai au decat 3 din cele 4 camere pe care le-am rezervat. Nu puteam sta in 3 camere asa ca i-am rugat frumos sa rezolve problema.

Nu prea am avut parte de cooperare din partea lor si asta seara am sunat sa vad ce se intampla. Tipa cu care am vorbit la telefon a zis ca nu s-a rezolvat problema si ca nici nu se va rezolva, lucru care m-a scos din pepeni. Le-am reprosat ca sunt nesimtiti, ca m-au mintit si i-am amenintat cu reclama negativa (cam singurul lucru pe care puteam sa-l fac). Moment in care tipa de la telefon a facut niste referiri la neamul meu, apoi detaliat la tata, mama si a inchis.

Mi-am batut si eu joc un pic pe blog insa nu cred ca are mare efect. Poate ca sunt subiectiv, dar mi se pare destul de jegoasa fapta lor. O chestie similara mi s-a intamplat anul trecut cu alta pensiune tot in Sibiu deci tind sa cred ca e un trend. Poate fi o informatie folositoare cuiva care planuieste sa stea la Sibiu pe durata festivalului Artmania.

Nota Arhi
: Sibiul sucks. Gropi şi nesimţiţi.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.