Cele mai mari 9 companii de taximetrie din Bucureşti au plătit către stat, în 2016, impozit pe profit, cumulat, în valoare de 61.224 de lei, potrivit datelor raportate către Ministerul de Finanţe.
În aceeaşi perioadă, Uber, serviciul privat de car sharing, activ pe pieţele din Bucureşti, Timişoara şi Cluj, a plătit, pentru profiturile obţinute, taxe care s-au ridicat la 187.000 de lei, de 3 ori mai mult decât cei care domină piaţa taximetriei la un loc

Un articol care a trecut ușor neobservat pe internet, din punctul de vedere la care mă gândesc eu și la care s-a gândit, probabil, autorul. Toți au fost cu ura, Uber plătește taxe, deci banii nu se duc de fapt la Soros, ca sa plăteasca participarea la proteste.

De fapt, partea interesantă e alta.
În București există 15 000 de taxiuri. Fiecare taxi plătește 100 de lei pe zi, taxă de stație plan zilnic. Deci 1 500 000 lei, overall. Hai să spunem 1 milion, rotunjim în jos, că ne permitem, cine știe ce probleme sunt.

1 milion pe zi înseamnă venituri, doar din acel plan de 365 milioane de lei anual.
Să îmi explice și mie cineva cum se ajunge la un impozit de 62 000 de lei pentru TOATE firmele de taxi din București, pentru că eu nu reușesc să găsesc un corespondent economic coerent.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.