RDS-ul e cea mai minunată firmă de internet. Până nu ai probleme şi trebuie să suni la call center. Atunci ţi se distruge orice speranţă de viaţă, totul se întunecă în jurul tău, păpădiile mor în miros de băşina porcului şi în general, sistemul solar se opreşte din mers

Este absolut incredibil, cât de bătuţi în cap şi aroganţi sunt oamenii de acolo. Ei au hârtiuţa în faţă, ştiu că trebuie să întrebe de eroare, de reconfigurat iconiţa şi aia e. Am pierdut 20 de minute, pe banii mei, ca doamna Nicoleta să îmi dea un număr de sesizare.

Doamna Nicoleta de la RDS nu mă auzea bine. Deci repeta la fiecare 3 cuvinte Vorbiţi mai tare, vă roog, cu accentul tipelor telefoniste de pe vremuri Alo alo, Vorbiiiiiiiţi? Doamna Nicoleta nu înţelegea exact ce e ala Mac. O să ajungem şi la MAC, staţi liniştit. Când am ajuns cu adevărat la MAC, i-am dictat cifrele şi literele, tare şi răspicat, ca să constat că a notat codul meu numeric personal. Vă rog să fiţi mai atent, da??

DOamna Nicoleta voia neapărat să îmi refacă iconiţa de conectare la PPPoE. Ştiţi, eu nu am… Un moment, vă rog, deci deschideţi netwo…Doamnă, eu am iMac!!! Nici o problemă, să reconfigurăm iconiţa de conectare – Nu am iconiţă de conectare, mă conectez direct prin softul iMacului. NU SE POATE!

Reconfigura-r-ai iconiţa mătii! Am pierdut 20 de minute ca să vină până la urmă cineva şi să schimbe nuş ce căcat ars pe hol.