Unde schimb uleiul la FoFo

Trebuie să îmi fac o mică revizie la FoFo și, dacă tot am prins niște bani neașteptați, aș vrea să mă duc acum să îi schimb uleiul, că cred că are 15 000 de când nu l-am schimbat. Deci aveți la dispoziție 30 de minute să mă convingeți că service-ul propus de voi e cel mai bun și să îmi spuneți ce ulei folosește un Ford Focus.

Gata, rezolvat la Cobalcescu, 600 de lei, filtre+ulei, pus pe banc, computer si revizie.

Îți mulțumesc că mă citești.

Poți susține cetin.ro cu un abonament de 3 USD

34 comentarii

  1. floarea soarelui? :)

    • l-au prostit cu 600 de lei. 300 e un schimb ulei, filtru aer, filtru benzina, filtru ulei, scanare, verificare amortizoare. dar isi permite.

    • SBST » hai ma, serios? eventual la trabant, ca la ford 1 litru de ulei e 30 de lei, iar toate filtrele la un loc costa 250 de lei. cumparate din magazin, ca cobalcescu nu face service ford.

  2. Si eu care credeam ca e vorba de ceva kinky…

  3. #6

    Logic ar fi să mergi la o reprezentanță Ford ăia știu precis ce ulei să îi pună mai ales că vine sezonul rece, poate trebe schimbat și filtrul…
    Dacă aveai zâmbetu’ lu’ Iliescu te rezolva repede nea’ Marian de la 2. :D

  4. Nu stiu la alte masini cum e dar in cartea tehnica a masinii mele scrie tipul de ulei pe care trebuie sa-l pun.
    Marca? MobilOne… (parca)

  5. #8

    Daca e in garantie iti recomand sa te duci la un dealer autorizat (eu am mers numai la Romcar, chiar daca sunt un pic mai scumpi).
    Nu ai spus ce motor ai. Uleiul ia-l de la Centrocar (http://www.centrocar.ro/), mergi pe Formula Ford, si schimba-l la orice service. Mare atentie, nu uita sa inlocuiesti si filtrelele (cel de aer, combustibil si eventual cel de polen – daca are mai mult de 6 luni). Filtrele e bine sa fie Motorcraft (originale Ford), daca nu macar Bosh sau Man.

    • #9

      +1
      Si eu la fordul meu tot de la centrocar am luat consumabilele si nu am avut probleme, ei se lauda ca ar fi originale si chiar arata asa, dar eu nu as baga mana in foc.

      Bineinteles, daca masina ta este in garantie atunci du-te la un service autorizat.

  6. #10

    Daca e benzina si nu e foarte veche ….baga si tu 5w30…e pentru motoare cu turatie mai mare si rezista mai bine in timp….si numai daca e benzina :). Merge si Mobil 1

  7. Ulei marca Ford Formula E 5w30, intră aprox 5L. Sau orice ulei 5w30 mai răsărit.
    Schimbă și filtrul de ulei.

    Service : oricare autorizat în afară de curtea lui Vasile/Dorel.

  8. De la Morarilor o tii drept inainte pe langa Penny Market (fostul XXL) si parca la pod, fix fata in fata cu DiBas e cel mai bun service auto pe care l-am vazut. E cam lame cum arata, dar baietii sunt intotdeauna saritori si ajuta, iar preturile sunt foarte bune.

  9. #13

    Poti apela cu incredere la Colina motors. Noi la ei apelam pentru ford-urile din parcul nostru si pana acum si-au facut treaba rapid si bine:) . O reprezentanta exista in baneasa pe bulevardul aerogarii… peste drum de koyos :)

  10. Ce ulei foloseste ? Ar trebui sa ai o hirtie pe sub capota de la motor care iti spune asta. Sau citesti manualul masinii.
    Cit despre schimbat, vezic a iti trebuie si filtru de ulei. Nu te zgirci la 60 de lei sau cit o fi. Mann e o marca mai mult decit ok la filtre. La dieselachele meu numa Mann am pus si isi fac treaba cu brio.
    Cit despre schimb, cu siguranta gasesti un service la doua blocuri distanta. Nu e capat de lume si nici ce sa strice nu are.
    Si da, schimba si filtrul de aer, benzina si cel de polen. Asta de polen il poti schimba mai des ( la 7000 km ) ca se imbicseste repede.
    Filtrul de aer si cel de polen le pot schimba tu cu minuta ta. Iti ia maxim 10 minute prima data.

  11. Eu folosesc (si am folosit la toate masinile) Castrol Magnatec (10w40). Ti-l recomand si tie.

  12. #17

    Eu nu mai am maşina (FoFo) în garanţie. Soţul meu a cumpărat ulei Ford de 5 litri (made in Germany) + filtru aer + filtru benzină = 200 lei + 15 lei manopera, la un service oarecare.

  13. #18

    Eu am fost cu Opel-ul meu pentru revizie la Royal Motors din Pitesti. Eu sunt din Bucuresti:)) Au tot ce trebuie si la preturi mai mult decat rezonabile, fara nebuniile din Bucuresti. Pentru o revizie completa de Opel am platit putin peste 300 ron. In capitala, anul trecut, pentru fix acelasi lucru am platit aproape 700 ron. Iar tipii folosesc si piese originale GM.

  14. #19

    de aia are masina carte, sa te uiti in ea …. pe pariu ca scrie acolo ce tip de ulei foloseste.

  15. Eu am schimbat discuri de frana si placute la BDT pe Virtutii si am fost multumit. Pentru ulei + filtre am fost la un service oarecare, undeva pe Basarabiei.

  16. #22

    Tot pt. FoFo (1.6 benzina) de peste 5 ani pun doar Ford Formula E 5w30 / filtre Motorcraft. Cumparate de la fostul ForCar (actual Axevo)
    Nu te lua dupa aia care folosesc Castrol Magnatec 10w40 la toate masinile, nu toate au aceleasi specificatii pentru ulei.
    Daca nu vrei uleiul de care ziceam mai sus, cauta altceva dar tot 5w30.

  17. Nu te lua dupa toti reiserii. Bagi fix ce scrie in carte. Nu iti lua cine stie ce vascozitati dubioase sau firme pompoase de ulei. Uleiul recomandat e trecut in carte.

  18. Daca faci schimbul de ulei la 10.000 km, indiferent ce ulei de motor folosesti, poti sa fii sigur ca motorul nu se va strica. Masina mea are 200.000+ km si motorul e ok. Am bagat in el ce ulei mi-a fost la indemina, Mobil , Texaco, Castrol, chiar si Prista Oil.
    In State, un schimb de ulei e 22$ (indiferent citi litri are motorul) cu filtrul de ulei inclus. Nu-si face nimeni probleme ca e ulei X sau Y. Demonstratia e facuta de taxiuri, multe din ele au 3-400.000 mile la bord fara reparatii capitale. Atunci, de ce sa te doara capul ca poate Mobil e mai bun/rau decit Castrol lau Valvoline?

    • #25

      Adevarat, insa uiti ca in state schimbul de ulei se face la 5000km/3000miles.

  19. #26

    Cam cu vreo 100RON mai scump decat in alte parti, dar daca tu te simiti confortabil cu ei n-are cum sa dauneaze cu nimic. Ce fel de ulei ai bagat in masina?

  20. #28

    Silviu e troll. pe bune

  21. #29

    DAta viitoare cauta tu sa-ti iei uleiul, Castrolul de la noi e fabricat in turcia sau romania, calitatea lui nu este cea mai buna .
    Incearca un liqui molly, motul – se fabrica pe afara. Poti trece si la un ulei 5w30 , este cel mai recomandat pentru mediul de la noi . Eu am facut acest schimb si chiar se simte ..
    Filtru de aer si de polen le poti schimba si singur .

    Cobalcescu e cam scump .

    Incearca un service din reteaua ADGarage.

    • maniak » toate sunt cumparate de mine, uleiul e ford 5w30. nu-i asa ca nu ai vazut vreodata cum arata un ford? ca daca vedeai, nu imi ziceai ca filtrul de polen il pot schimba singur

  22. #31

    Trebuie sa scoti pedala de acceleratie, right? Ca la Volvo (cel putin la unele modele)

    • Florin » right. m-am cacat pe mine de ras la ultimul service unde am fost. da, sigur, in 10 minute e gata. stiti, filtrul de polen….nu e problema, stati liniistit, si ala e gata. m-am intors dupa o ora, inca se chinuiau cu pedala :)))

  23. #33

    pune ford formula F, nu pune aral, castrol. 600 e mult.
    eu la mondeo 3 ma costa toate cele necesare 280 lei (piese originale). ca manopera mai mult de 50 de lei nu ai de ce da.

  24. #34

    mi se pare mut sa schimbii uleiul la 15000!eu stiu ca uleiul se schimba primavara si toamna, deoarece pt sezonul cald respectiv rece au vascozitati diferite;daca in intervalul primavara-toamna depasesti 10000, fa un efort si fa totusi schimbul de ulei!;)
    si da: 600 e mult!

Citește și...

Poate ați observat că nici presa nu prea să bășicat pe subiect și toată lumea o ține ușor low key, fără să insiste prea mult. Răspunsul e simplu. La ultimul sondaj pe bune pe care și l-au comandat, UDMRiștii au aflat că sunt sub pragul electoral ca opțiune de vot, datorită asocierii cu […]

Eu, locuind la țărănoaia, printre noroaie și construcții, am o problemă. Am mașinile pline de praf non stop. Bine, praf, noroi, ciment, aburi de căcat de la fosa septică deschisă a selgrosului, care împute tot pantelimonul și nimeni nu zice nimic, și ce se mai nimerește. Iar problema care survine este că, deși […]