Update la articolul original:
Banii recuperati in totalitate. Long live OPC!

Pasii urmati de mine:

– plangere la OPC, atat fata de Fan Courier cat si fata de Edigital (pe absolut toate punctele de lucru pe care le-am gasit in RO);
– plangere la ECC fata de Edigital: de remarcat ca ei nu au rol executor, ci doar incearca o impacare amiabila;
– articol pe cetin.ro (multumesc de sugestia legata de ECC).

Dupa aproximativ o luna, am fost sunat de Edigital si informat ca Fan Courier isi asuma vina in totalitate pentru acest caz. Ii vor despagubi pe ei, urmand ca apoi sa fiu eu platit. Ceea ce s-a si intamplat azi.

Pentru ca sunt un marlan, le-am spus celor de la Edigital ca nu sunt pe deplin multumit pana ce nu isi cer si ei scuze ca am fost acuzat in acest stil si pentru cum s-a pus problema. Am primit scuzele, ba chiar si-au modificat procedurile interne pentru astfel de cazuri, avand un contract nou cu Fan.

Ca parere personala, sunt 90% convins ca tot cazul a fost rezolvat de OPC. Institutia asta ruleaza fin, nu comunica ei mare lucru, dar chiar merg in teritoriu si se pare ca sunt un fel de ciuma neagra. Va zic, toti comerciantii din ziua de azi au o frica de OPC ceva inimaginabil. Apelati la ei, aveti rabdare cu textul scris si dovezile oferite ca si oamenii aia sa inteleaga ceva din cazul vostru. De acolo, aveti o echipa personala de detectivi care lucreaza pentru voi.

Apreciez si ca Fan Courier, desi presati de OPC si in al doispelea ceas, si-au recunoscut vina.

Multumesc Cetin pentru expunere.|