Utilizatorii cartelelor Vodafone pot vorbi nelimitat cu utilizatorii Vodafone din Spania si Italia [P]

spania

Din diverse motive, ce tin mai mult de inflexibilitatea mea si incapacitatea de a ma adapta altor oameni, am destui de putini prieteni care ma suporta. Si am si mai putini prieteni vechi, din timpurile imemoriale in care internetul nu exista, iar mailurile catre gagici erau trimise cu posta romana, fizic, usor parfumate, eventual cu o floare turtita intre pagini.

Unul din putinii mei prieteni, domnul Moisa, pe care il vedeti comentand cateodata si aici, se poate lauda, sau ma pot lauda, ca imi e prieten inca din armata. Ne-am incorporat amandoi, eu micut si pricajit, el inalt, chelios, negru, dar doar ca ten, nu si etnie si lejer fioros.

Anii au trecut, herr Moisa tot negru, chel si fioros a ramas, dar acum nu mai e sfarma piatra care darama cu o lovitura de tarnacop un perete in flacari, ci e un distins programator, cu familie numeroasa, dupa buget, 2 fetite, pedeapsa si dar de la dumnezeu pentru relele facute si o frumoasa sotie spanioloaica, doamna Abril.

Pentru ca Moisa al meu acum isi soarbe cafeluta intr-un mic oras numit Santo Domingo de la Calzada, in Spania. De prea mult bine romanesc, desigur. Cateodata, dar rar, mai vorbim pe skype si chiar si mai rar, ne intalnim pe malul grecesc al unei mari, gandindu-ne ce zmei eram si ce zmeuti am ajuns.

De ce am scris introducerea asta melancolica?
E greu sa tii o legatura la distanta cu un prieten. E si mai greu sa tii o legatura la distanta cand te despart mari si tari. Chiar si cu avansul maxim al internetului, nu esti tot timpul langa un calculator, ca sa ai o conexiune decenta la skype sau altceva. Iar convorbirile tip text nu sunt convorbiri, pentru ca dezumanizeaza complet ideea de discutie. Si daca munca ta nu are legatura cu internetul, ci cari ciment, esti sofer sau altceva, deja discutia nici nu mai are rost.

Iar in situatia asta sunt multi, foarte multi romani, plecati tot de atata bine, in Spania si Italia, incercand sa trimita un ban acasa, muncind, formand comunitati si incercand sa nu se rupa complet de familie, de copii si de viata de acasa.

Vodafone Romania, Vodafone Italia si Vodafone Spania au devenit o singura retea. Ca urmare a acestui fapt, utilizatorii Vodafone din cele 3 tari pot avea convorbiri nelimitate, fara costuri suplimentare.

Utilizatorii pot inregistra pana la 10 numere din retelele Vodafone Italia sau Spania cu care pot vorbi fara costuri suplimentare, iar inregistrarea numerelor se face in MyVodafone, prin SMS la 2800 sau apeland *100#. Portofoliul valabil pentru Cartela Vodafone este disponibil aici.

Pe langa asta, inca o veste buna din domeniul serviciilor oferite de Vodafone.
Daca mai tineti minte, acum un an am scris despre serviciul lor de transfer de bani, M-Pesa. Astazi, Vodafone vine cu o noutate.

Utilizatorii M-Pesa pot face transfer de bani direct catre un card bancar. Mai multe informatii despre modul in care poate fi folosit noul serviciu, puteti gasi aici.

Îți mulțumesc că mă citești.

Poți susține cetin.ro cu un abonament de 3 USD

33 comentarii

  1. #1

    E interesant cum usor usor, ca abonat de peste 10 ani (updatat oarecum vremurilor), am mult mai putine optiuni si beneficii ca un utilizator nou de cartela, pt ca fidelitate si pt ca abonament.
    De aia abia astept sa treaca si astea 6 luni ramase (dupa ce am facut nush ce rahat de oferta, ceva cu trafic de net, ce m-a dus automat in prelungire cu 2 ani) si sa trec pe cartela.
    PS VODAFONEE, daca citeste cineva, concediati-o pe madam Andreea de la *222 ca nu face altceva decat sa te invarta printr-un meniu si asa „obscur”. Vodafone in momentul de fata are cel mai inaccesibil serviciu de asistenta abonati.
    „Buna, sunt Andreea, ghidul tau Vodafone, cu ce te pot ajuta?”
    „Andreea mama, vreau sa vorbesc cu un operator, se poate?”
    „Am inteles bine, vrei sa aflii detalii despre zodia berbec?”
    „Andreea, esti stupida!”
    „OK, iti multumesc ca ai apelat serviciu clienti. La revedere!”
    A putut cineva mai mult? Detalii!

    0

    0

    • #2

      Subscriu…

      0

      0

    • #3

      In aceeasi situatie sunt si eu.

      Confirm ca mme. Andreea e varza.

      0

      0

    • #4

      Io sunt abonat Oranjada din 1999 si am niste facilitati langa zero absolut. M-as mute dar n-am cu ce/cine. :-)

      0

      0

  2. #5

    baxt, bine ai venit în lumea necuvântătoarelor Vod(m)afone.
    Aşa este. Nu eşti singurul cu care am vorbit/ desprecare am citit că sunt foarte mulţumiţi de felul unic şi total profesional în care V. ne trateaza, indiferent de vechimea şi constanţa ta în reţeaua cu pricina.

    Mereu se caută soluţii de atragere a cât mai mulţi utilizatori în reţea, însă, al-fine, costul este imens. Pentru că noi, cei ce avem abonamente „grele”, cu pedigree, suntem ciuca bătăii şi muka minciunilor.

    După ce ai plătiti o casă ca abonamente şi opţiuni pe care de cele mai multe ori ofertele noi le „petrec” cu mult mai mult decât te aştepţi, de fiecare dată tu – repet cu obstinaţie – plăteşti si parte din serviciile lor, ale cartelelor. Pentru mai puţin. Mult maui puţin.

    Nu există o coerenţă în abordarea de Mk sau comercială faţă de tine – cel care eşti fidel şi constant. Nu există nici măcar un serviciu decent de client-service sau HelpDesk pentru că ai metrita. Nu tu faci parte din marea masă a fraierilor. Restul, cei noi, ăia trebuie să fie mopmiţi, ei primesc cel mai mult şi cât mai moka. Las’ fraierii să plătească şi să facă „ciocu’ mic”…

    Deh, marketing dâmboviţean, servicii de lumea 3-şpea, suport de „ciocolată” maron…

    Bine ai venit în lumea reţelei făr limite. De bun simţ dpdv al politicii comerciale şi de marke(w)ting… :-(

    0

    0

    • #6

      Sorry de typos. Nu am beutr cafeaua încă şi sunt nervos.

      0

      0

  3. #7

    Vodafone, dacă citești la Arhi, bagă și UK ul în oală :)

    0

    0

    • #8

      probabil ca la un moment datvor uni retelele europene, ar fi si culmea sa nu

      0

      0

    • Să le unească, să nu le unească … va fi ziua în care voi râde la soare.
      Păi, tot ce înseamnă relații cu clienții la anglo-americani și ingleji e la mama India sau în proximitate.
      La cât scot din abonamente, mai bine cumpără două raioane din Republica Moldova și le fac call centere, dedicat pentru românii nemulțumiți.
      Oricum, consider că e un mare pas înainte că n-au call center pentru unguri.

      Și sunt client Connex de când era lupul cățel.
      Bosch 509 din pachetul Connex Go, „Maria, Maria”.

      0

      0

  4. #10

    Vodafone, ca Vodafone, dar nici cu Orange nu mi-e rusine in relatia cu clientii vechi si fidelizarea lor. De celelate 2 companii nu zic nimic ca nu cunosc detalii.
    Oferta asta mi se pare OK pentru cei ce au prieteni in cele 2 tari, dar cu restul ce fac? Ar fi buna o unificare a retelelor pentru cele 3 mari companii, Orange, Vodafone si Telekom. Cei de la Digi s-ar putea uni cu restul.

    0

    0

    • #11

      Hmm, nu stiu daca mi-as dori sa avem un monopol pe telefonia mobila.

      0

      0

    • #12

      Nu, unirea retelor nu o vrem intr-o piata cu asa putini jucatori dar o fidelizare a vechilor clienti da….Fost client orange de pe vremea cand alcatelu one touch era la putere,am renuntat la ei pentru ca isi bateau p… de mine cu orice ocazie(ultima a fost cu activarea unei optiuni de 3 euro doar sa-mi schimbe sim-ul vechi demagnetizat intr-un micro-sim)… Vodafone urmeaza din pacate pentru ca nu e ok ca la un abonament de 30 de euro sa nu am beneficiile unei cartele prepay de 6… in fine…noi sa fim sanatosi.

      0

      0

    • #13

      Romeo boss, cartelele sim n-are nicio treabă cu magneții.

      0

      0

  5. #14

    Si daca nu am credit pot vorbi? (De vreme ce este gratuit)

    0

    0

  6. #15

    daca au devenit o singura retea, de ce esti limitat la 10 numere ?

    0

    0

    • #16

      Au facut o retea mai mica acum, o sa faca una mare mai incolo, spre Craciun :)

      0

      0

  7. #17

    Chiar daca e reclama e integrata intr-o poveste originala.
    Cat despre aia plangaciosi care au abonament si nu sunt „fidelizati” say what?
    abonamentul se alege pe o perioada de 1-2 ani, va da si reducerea la telefoane, eu unul sunt pe prepay de 10 ani si am platit cat au platit alti consumatori cu abonament ( logic ca nu ma compar cu aia care sareau peste minute si isi faceau cost suplimentar). Stiu o gramada de oameni care la 2 ani isi iau telefon nou cu reducere cand isi fac contractul, nici nu va f(id)el(iz)eaza mult.

    0

    0

    • #18

      Ce dracu telefon iei la fidelizare, Nokia 1100 la punctele pe care le obtii pt un abonament normal. Iei telefon daca ai nush ce plan tarifar, unde facturile vin de la cateva milioane in sus, in rest iti spun din proprie experienta ca la punctele obtinute pe durata de 2 ani la un abonament de 7 euro de exemplu, trebuie sa mai pui bani de la tine ca sa iei un smartfon „Vodafone ultramegagiga merdenea”.
      Nu ma plang de abonament, ca nu m-a tinut nimeni obligat la ei, doar ca politica de fidelizare pt clientii vechi, platitori de abonament, nu sunt atat de multe oferte nici macar pe fidelizare. Ceea ce, fata de multi operatori din afara, stam foarte prost.
      Nicio problema, in curand voi fi tot „cartelar”. Dar la concurenta cel mai probabil!

      0

      0

    • #19

      Ah apropo, la voi pe cartela va raspunde tot Andreea?

      0

      0

    • #20

      Eu is la orange, treci atunci pe cartela, activezi si dezactivezi lunar ce optiuni ai nevoie. Pai daca mai trebuie sa mai pui bani de la tine inseamna ca ai reducere :)), eu cand imi iau telefon pun doar de la mine bani.

      0

      0

    • #21

      baxt: eu am obtinut ce-am vrut apeland la facebook si amenintandu-i ca ma portez. Peste 2 zile mi-au oferit telefonul pe care il voiam la un pret foarte ok si o mica ajustare a abonamentului (plateam 2 euro in plus pentru dublarea tuturor chestiilor).

      Deci, fa ca mine: da-le mesaj privat pe facebook, spune-le ca te portezi la celelalte culori, asteapta :)

      0

      0

    • #22

      Astept sa treaca lunile ramase pana sa ma pot porta fara cost suplimentar si apoi o sa intervin cu o solicitare de genul.
      Oricum, astept totusi pe cineva sa imi spuna cum poate lua legatura cu un operator prin serviciul „asistenta clienti” gazduit de vejnica Andreea.

      0

      0

    • #23

      @ baxt

      Ascult-o pe Don’şoara Andreea şi, când scapi de perzentarea oficioasă, alege orice ramură cu „operator” la final. Parcă era un ceva cu „apsă 0” la un monument dat.
      Dacă eşti client vechi, măcar Silver/Gold, ai acces direct la un operator, parcă…

      Succes!

      0

      0

    • #24

      Nu e bro’. Te intreaba tanti” cu ce te pot ajuta?” si te apuci si ii spui apoi te duce in N meniuri fara nicio legatura de fapt cu ceea ce vrei tu de fapt.
      Caz concret. Tatalui meu i-a expirat abonamentul si vrea sa faca reziliere. A fost la o agentie Vodafone si i-au spus sa ia legatura cu cei de la *222.
      Sa imi spuna si mie cineva cum poate lua legatura o persoana de 62 de ani, fara acces la internet si chestii compliacte gen da mail sau feisbuc cu un operator care sa vrea pus acolo pt clienti. Atata vreau. Vodafone? Se sesizeaza cineva?

      0

      0

  8. #25

    Pot sa mentionez ca la RCS am convorbiri practic nelimitate cu abonatii din TOATE retelele din TOATA Europa ?

    0

    0

    • #26

      Da bos, dar te costa 4 euro pe luna, si pe langa convorbirile nelimitate cu europa (si america de nord, si china…) ai doar 5GB de internet mobil, dupa aia iti taie viteza? de neajunsuri nu zici? :D

      0

      0

    • #27

      Si semnal cand afara e cald, frumos si nu bate vantu’.

      0

      0

    • #28

      Se pare ca pe unde am fost a fost cald, frumos si fara vant tot timpul anului.

      0

      0

  9. E un semi-pas oarecum logic avand in vedere faptul ca urmeaza eliminarea notiunii de roaming in UE

    0

    0

    • #30

      ze pare ca nu se va mai elimina, s-au facut presiuni si au decis ca momentan ramane asa

      0

      0

    • #31

      am citit ca au aminat pentru 2017.
      anyway, nu inteleg chestia cu fidelizarea. de ce ar mai fi cineva fidel unei retele cind toate retelele au oferte bune doar pentru clientii noi? si asta nu e numai in Ro. Eu am acelasi numar de 15 ani si totusi schimb reteaua cam la un an sa beneficiez de oferta de nou abonat.

      0

      0

    • #32

      Tragic, dar e pe butuci.

      De vreo 10 ani ne chinuim cu piata unica de servicii care teoretic e, practic nu prea.

      0

      0

  10. #33

    Andreea mai nou e si retarda, intra in actiune dupa 7 secunde… way to go Vodafone…

    0

    0

Citește și...

L-am luat pentru copii și prima reacție a fost să fac ochii mari, când l-am auzit pe tipul de la început că înjură. După care am văzut că are și o variantă cenzurată. Foarte drăguț și foarte ciudat, seamănă cu lumea nebună din RIck and Morty la grafică iar muzica e bună bună. […]

De ani de zile mă întreb cum vor reuși să își determine clienții să plătească cu cardul, eu fiind unul din cei care, de fiecare dată când a plătit cu cardul înainte de primirea comenzii, a primit produsele la sfântul așteaptă sau le-a primit bușite, pentru că curierii le sortează în funcție de […]

Am citit chestia asta și, sincer, nu m-a mirat deloc. Nu știu dacă e neapărat reală, m-am uitat pe situl ei, nu văd vreun cont de facebook lăsat, iar textele de acolo, evident, sunt puse de către vreun student care știe gramatică. Cristiana Sîrbu este doar un efect al unui sistem […]