Ce faci când ești firmă de advertising, nu ai bani, ai numai idei de ..at și nu vezi nici o soluție pentru viitor?
Simplu, faci publicitate pentru statul rromân. Se știe că funcționarii din ministere sunt imbecili numiți pe criterii politice, nu au idee pe ce lume trăiesc, așa că pot fi aburiți lejer, fără să fie nevoie să te chinui la așa zisul `pitch`, unde îți prezinți ideea.

Iar ideea dureroasă este că sunt sigur că domnii din agenție consideră că au fost geniali când au amplasat o budă în centrul bucureștiului. Modernism, avantgardism. Oralism. Shitism.

Da, dacă cineva încă nu a realizat, această capodoperă publicitară este pentru a conștientiza opinia publică de pericolul la care se expune fumând țigări fără timbru. Că na, poate le face într-o budă și sunt pline de microbi. Probabil nu le-a explicat nimeni că temperatura dintr-o țigară e de circa 900 grade, deci ai șanse foarte slabe să supraviețuiască un microb.